Formula1

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 09 май 2010, 17:37

Този път наистина много кофти за Хамилтън, не ми е любимец, но това беше неговото състезание, въпреки че нямаше шансове за победа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от michony » 16 май 2010, 18:51

Много силен финал на ГП на Монако, кой е очаквал, че метри преди края, Шумахер ще покаже на всички, как се кара в този спорт. "Жалко" за Алонсо, той имаше запазено място най-отпред за тази демонстрация :lol:
Последна промяна от michony на 16 май 2010, 23:53, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от ivoled » 16 май 2010, 22:58

michony написа:Много силен финал на ГП на Монако, кой е очаквал, че метри преди края, Шумахер ще покаже на всички, как се кара в този спорт. Жалко за Алонсо, той имаше запазено място най-отпред за тази демонстрация :lol:
Жалко ми е за отбора,но ми е кеф за конкретната гад.

http://vbox7.com/play:47d26093" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 17 май 2010, 16:03

Само не разбрах, какво беше нарушението в случая, на клипа се вижда, че светофара свети Зелено при началото на атаката
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от michony » 17 май 2010, 16:37

Ами нарушение от страна на Шуми, просто няма. Стюардите обявиха рестарт на състезанието и пуснаха зелената светлина, а псле наказват. Да вземат да се самосезират и самолинчуват, че унищожиха вече спорта.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от nikolovvd » 18 май 2010, 09:58

HACKO написа:Само не разбрах, какво беше нарушението в случая, на клипа се вижда, че светофара свети Зелено при началото на атаката
Нарушението било, че е изпреварил преди старт-финалната права. Така е на Инди 500, но там зеления флаг се размахва на старт финалната права и никъде другаде.

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от maxpoint » 18 май 2010, 21:55

Малко се забавих ,ама шъ ви пратя пак поздрави от РЕДБУЛ, и от мен :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 30 май 2010, 18:05

maxpoint написа:
HACKO написа:Уебър
Хамилтън

Уебър
Фетел
Хамилтън
Ето един ориентирал се съфорумец :mrgreen: ,само така НАСЕ,залагай смело на РЕД БУЛ _friends_
Баси ориентацията *00200* , такава простотия и Хамилтън не е правил. Фетел е номер 1, прецака себе си, прецака съотборника си и не на последно място целия отбор, заслужава другия кръг да му сложат различни гуми, та да се размаже на "шампионската" стена въпреки че още не е станал такъв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от PcMan » 30 май 2010, 20:11

В монако грешката беше на стюардите, т.е. трябваше да се самосезират и да открият кой е виновника за неправилното размахване и светене на зелени светлини, при грешка на съдиите как същите съдии да накажат шумахер при зелени флагове и светлини, или той трябва за милисекунди, които има да пресметне, че стюардите грешат и знамената и светлините са против правилата? Това е абсурд и не съм съгласен, позор за фиа и стюардите! Поне натри носа на заспалия Алонсо, който яко извъртя задницата подплашен, че го мина на последния завой като аматьор.

Фетел показ, че и той може да греши и подари двойната победа на макларън. От това само съм щастлив, защото за мен от както е във Ф1 Хамилтън е най-добрия пилот като умения, поведени и т.н. и съм за него и макларън. >:D<: Много готино се натиснаха с Бътън, направо се накефих 5-6 завоя на мм 1 от друг, ту единия 1ви ту другия. Но нямаха гориво и им се накараха да пуснат газта. Най-доброто състезание за 2010 до сега. Не можах да отделя 200лв да присъствам на живо, жалко за зрелището, но на ТВ. :P
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
Herr Flick
потребител
потребител
Мнения: 206
Регистриран: 05 юли 2008, 16:29
Модел на автомобила: Fiesta '97, Zetec-S 1.25, 16V, 75 hp.
Местоположение: Габрово.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от Herr Flick » 30 май 2010, 21:19

Двойна победа на "Макларън" е мечтата ми, когато гледам Формула 1. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 30 май 2010, 22:27

PcMan написа:...... Но нямаха гориво и им се накараха да пуснат газта. .....
Ама ти вярваш ли на това? Просто това беше легален начин за команда от бокса, че като знаят колко малко акъл има Хамилтън, като нищо ще върнат жеста на Ред Бул.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от PcMan » 31 май 2010, 00:23

HACKO написа: Ама ти вярваш ли на това? Просто това беше легален начин за команда от бокса, че като знаят колко малко акъл има Хамилтън, като нищо ще върнат жеста на Ред Бул.
Разбира се, че не вярвам - това е за пред зрителите пред ТВ-то и ФИА нали слушат радиото :) 1во беше ясно, че бътън има повече гориво от Хамилтън => ще му стигне за атаки на 1вото място. 2ро гумите му са по-запазени защото Хамилтън ги използва по-грубо което се знае отдавна=>нова предпоставка за атаки като 1вата на бътън. След 1вите атаки на Бътън изведнъж и на него му казаха да пести гориво и гуми, а цяло състезание беше очевидно, че хамилтън хвърли мноого повече гориво за гонки с уебър а гумите винаги ги износва повече, което и бътън знае добре. За мен Хамилтън е със скрит от макларън за останалия свят и бътън(за сега) приоритет, но в даден момент ще изкочи наяве по-очевидно както стана с Алонсо когато беше в макларън. Разбира се и не искат да се повтори грозната картинка с Ред Бул, но и хамилтън е с приоритет поне според мен с какъвто е бил от както е в макларън, двойна причина бътън изведнъж да се откъсне назад, въпреки че беше очевидно по-бърз при 1вата си атака преди да го смъмрят. и преди караше със световен шампион, и сега го прави, дори с действащия. Аз така тълкувам текущата ситуация в макларън, винаги мога да греша, но може и да съм прав. :)
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от nikolovvd » 01 юни 2010, 11:29

PcMan написа:Не можах да отделя 200лв да присъствам на живо, жалко за зрелището, но на ТВ. :P
Аз бях в Ямбол, имях 200 лв.,но не присъствах щото пих до късно в Събота. ;): :D:

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от ivoled » 25 юли 2010, 16:58

съдията,съдията
съдията педера.т
Тоя път се усра.а ,обаче Маса си им го каза човека,на прес конференцията.
Заслужава адмираций,трабваше да му набие една какска като слезе от болида.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 25 юли 2010, 17:25

Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от ivoled » 25 юли 2010, 20:10

HACKO написа:Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
И Насе можеби взеха повече точки като размениха позицийте на собствените си пилоти,или подхраниха егото на оня ла..яр дето само знае да реве?

Няколко обиколки по рано ревеше на радиото,че Маса не го пуска(като е номер 1 да си го изпревари ама не така е по-лесно).Подлезурко и гъзоблизец,акогато не стане неговата реве,блъска и разваля отбори(Хамилтън 2).
Отборна тактика да,но конкретно това им е забранено Официално,в случайте когато им беше разрешено и го правеха найстина си имаха пилот номер 1,а съотборниците му работеха за него(а после дори той тях).
Нали тая година нямаше да се "месят" пилотите щяха да определят кой,ще е първи в равен спор?

А да турция-Поздрави на отбора от пилот номер 2
А днес-Не нямах проблем просто намалих

И последно,че се оливам 60 000 са им малко(искаше ми се да го дисквалифицират този път, да загубят и Алонсо и Ферари).
Последна промяна от ivoled на 25 юли 2010, 20:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от vaskoneti » 25 юли 2010, 20:14

ivoled написа:
HACKO написа:Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
И Насе можеби взеха повече точки като размениха позицийте на собствените си пилоти,или подхраниха егото на оня ла..яр дето само знае да реве?

Няколко обиколки по рано ревеше на радиота,че Маса не го пуска(катое пилот номер 1 да си го изпревари ама не така е по-лесно).Подлезурко и гъзоблизец,акогото не стане неговата реве,блъска и разваля отбори(хамилтън 2).
Отборна тактика да,но конкретно това им е забранено Официално,в случайте когато им беше разрешено и го правеха найстина си имаха пилот номер 1,а съотборниците му работеха за него(а после дори той за един От тях).
Нали тая година нямаше да се "месят" пилотите щяха да определят кой ще е първи в равен спор?

А да турция-Поздрави на отбора от пилот номер 2
А днес-Не немах проблем просто намалих

И последно че се оливам 60 000 са им малко(искаше ми се да го дисквалифицират този път, да загубят и Алонсо и Ферари)

И рече най-големия спец, и отсече .......
Хамилтън ще бъде шампион тая година !!!
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 25 юли 2010, 22:16

А защо не коментирате маневрите на Фетел вече два поредни старта.
Привърженик съм на Маса а не на Алонсо (никога не съм го харесвал). В днешното състезание Маса държеше идеално темпо със меките гуми, но след смяната скороста му не беше постоянна, докато се нагоди към тях Алонсо все пак го изчака и не правеше опити да го изпревари въпреки че беше на гърба му. През това време Фетел стопи преднината и на двамата, към края скороста му отново падна и застрашаваше да се стигне до ситуация в която Фетел да атакува и двамата, или да се ударят помежду си, както стана в Ред Бул.
Тогава в Турция, също имаше заповед от бокса, но малко по-завоалирана, Уебър имаше инструкция да премине в икономичен режим, тъй като бяха с голяма преднина и никой не ги застрашаваше, знаейки за това Фетел атакува, дали Уебър не разбра заповедта да пропусне Фетел или не пожела да я изпълни не се разбра, но видяхме резултата- двойна победа за преките конкуренти.
Договорите на пилотите във Ферари не са публични, но никога (поне от 1992г откакто следя Ф1) пилотите им не са били равнопоставени.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от ivoled » 26 юли 2010, 22:36

Това за Фетел беше другото(първото) което ми направи впечатление,пусна първо Маса а заради него изстърва и Алонсо по детско-найвен начин,но то ми избледня след другата случка.




П.п
И ти си прав до някъде,колкото и да ми се иска немога да го отрека.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Formula1

Мнение от HACKO » 28 юли 2010, 15:21

Еклестън не е против заповедите от бокса
27.07.2010, Румен Папазов

Бърни Еклестън не смята заповедите от бокса за нещо лошо и според него забраната за това трябва да бъде махната.

"Трябва да призная, че съм съгласен с хората, които смятат, че забраната трябва да се махне. Вярвам, че това, което правят хората вътре в тима си и това как тe управляват тима, си е тяхна работа.

Ще видим какво ще каже световният съвет по въпроса, но това е нещо, което трябва да бъде дискутирано. Що се отнася до моето мнение - един тим си е тим и хората вътре трябва да го управляват както намерят за добре.

Във Ф1 се случва да има заповеди от бокса. Винаги е било така и винаги ще бъде. Това, че сега Ферари бяха хванати и нарочени в нарушаване на правилата, прави ли постъпката им по-лоша от на другите? Аз просто не мога да повярвам на лицемерието, което наблюдавам в последните няколко дни.

Единственият начин да спрем заповедите от бокса е всеки отбор да се състезава само с по една кола. Но докато има две, а някои отбори дори искат три, това правило няма никакъв смисъл.

Тим-шефовете трябва да могат да правят това, което смятат за най-добро за отбора си, за техните служители и за собствениците. Това е и което те винаги са правели. В някои моменти през последните 60 години обаче като че ли забравяме този факт. Фурорът при публиката е базиран на едно фундаментално неразбирателство, според което във Ф1 нещата опират до личността", смята Еклестън.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта