Как се справя Форд с ниските температури?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

Има ли проблеми ФОРДА със студа?

1. Не, пали от първия път и не е необходимо да му подавам газ.
203
60%
2. Почти никакви, пали от първия път, но му подавам газ.
79
23%
3. Пали от 2-3 път. Трудно му отварям вратите.
20
6%
4. Правя няколко опита, докато запали, но накрая успява да запали:-)
22
7%
5. Запалва като взема ток от съседа или с бутане.
5
1%
6. Не може да запали. Ще се наложи да се грижа по-добре за колата си.
8
2%
 
Общо гласове: 337

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 24 яну 2006, 17:26

И аз запалих сякаш е +15, а не -15!!! *00133*
Само дето се изненадах неприятно на бензиностанцията! :-O: Не можах да си отключа резервоара. А капачката ми е под декоративна капачка! Никога досега не ми се беше случвало подобно нещо. Явно при последното миене, с пароструйката, са ми вкарали вода в кючалката. После пред офиса бяха едни спирачни течности, едни масла, едни чудесий, ама успях. Като я отключих я разглобих, изчистих и смазах и сега е тип-топ.
Проверете се и Вие за да не стане някой сакатлък. ;)
... Biz zum bitteren ende!

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 24 яну 2006, 19:18

запалва от парвия път ама нещо днес ми блокира задна дясна гума като натисна спирачката торязко и блокира сигорно е от студа :roll: ,и след като постарге малко тръгва

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от kontrol » 24 яну 2006, 19:19

ами аз съм много горд с моя Speedy! Един френд има лаф - Ръц!!! Из един път! и то така!!
офф топик.
На една колежка мъжът й кара Мерцедес Ц180. Дизел...... Занимава се с коли и я помолих да го поразпита за спойлерче. Той казал "На Андрей на форда само спойлер му липсва!" Съответно въпросния Андрей побесня ама ... :evil: ся мълча си тя колежката не е виновна.... Вчера ми разправя как цялото семейство ходили 3 дни пеша в студа че мерцедеса не палел...и тя се сетила за моя форд когато го видяла да си седи кротко пред банката паркиран в студа:)
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 24 яну 2006, 21:03

Аз май съм първия или втория който си признавам , че тази сутрин при-15 и силен северен вятър след 3 4 опита да разбърка тестото се качих в топло такси. Сега ще чакам слънце и поне около 0 градуса.
В нафтата имам газ и добавка кастрол , сменени три подг. свещи , масло 15В40 Моторекс на 700км + всички филтри и виновника според мен Монбат 62 ам/ч сух на 10мес. / наследство / не можа да завърти сериозно нито веднъж. И за капак центалното се побърка и започна да заключва по 2 врати после при откл. се закл. 2 а се откл. другите две , и накрая ръчно затварям вратите и излизам отзат добре че е комби.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 24 яну 2006, 21:26

За Мондеото няма да говоря,то стои в гаража:)Ескорта(него сега го кара брат ми)сутринта запали на 2-3 въртене като отначало започна да кюфка 3-4 пъти и тогава взриви.А относно вратите намерих едно безплатно мазило което вече ползвам 3-4 години и досега не ми се е случвало да остана отвън или да отлепям уплътненията.Става въпрос за свинска мас:)::).Мажеш уплатнението и след 10-15 мин когато попие обърсваш хубаво уплатнението да не цапа като го пипаш.Всяка зима в началото намазвам уплътненията и цяла зима нямам кахъри:)(този чалъм го научих от таксиметровите шофьори,а те са пословични скрънзи и от тях могат да се научат доста безплатни тарикатлъци):)

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 24 яну 2006, 21:28

и аз паля без проблем, само дето не пали от 2рия зъб както обикновено, ами след малко повече :) чат-пат вратите не искат да се отварят, но все не ми остава време да ги намажа с глицерин или парафин (но и идеята със свинската мас си струва да се обмисли ;))... но не ми се мисли за маслото в скоростите щом на изключена скорост и натиснат до долу съединител колата тръгна :)
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 24 яну 2006, 22:13

Аз също съм със свинска мас и нямам ядове по скоро ми замръзват машинките на централното но и това вече не е от значение като не мога да взривя мотора.

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 24 яну 2006, 22:21

ixtis написа:Аз май съм първия или втория който си признавам , че тази сутрин при-15 и силен северен вятър след 3 4 опита да разбърка тестото се качих в топло такси. Сега ще чакам слънце и поне около 0 градуса.
В нафтата имам газ и добавка кастрол , сменени три подг. свещи , масло 15В40 Моторекс на 700км + всички филтри и виновника според мен Монбат 62 ам/ч сух на 10мес. / наследство / не можа да завърти сериозно нито веднъж. И за капак центалното се побърка и започна да заключва по 2 врати после при откл. се закл. 2 а се откл. другите две , и накрая ръчно затварям вратите и излизам отзат добре че е комби.
Човек ако ти е 62 амперчаса акумулатора, значи ти е доста слаб :!: Просто компресията на дизела е голяма за такъв акумулатор! Пък и казваш, че е доста стар...
По-книга е 72, аз съм сложил 75, просто защото такъв ми изпадна. Смени го и щом всичко друго ти е наред-пали и карай!
Поздрави!

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 24 яну 2006, 22:30

Акумулатора ми е на 10 мес. 03.05г по гаранционна карта така взех колата и ми е жал да го сваля пък и за нов 100лв. още два дни ще изтърпя до днес при -7 8 градуса нямах проблеми иначе си прав изобщо не е подходящ за мен

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 24 яну 2006, 23:14

и тук да се отчета. Пали без проблем. Уплатненията ми правеха преди мизерия но след 2-ро мазане с парафин са ок. Все пак е важно да не са мокри като я оставиш а в тоя студ няма как да се намокрят. И моята се опитва да тръгне и скоростите се включват с доста усилие.
И отново съвет да помогнете на стартера е нужно да палите на натиснат съединител. За протокола акомулатора ми е на 10-тина години.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 яну 2006, 23:27

Пали, гасне пак пали, пърди, върви .....
Бе няма проблеми вози ме.
Уплътненията са със свинска мас.
Бачкаме на бензин (бонус от гражданската) и малко е като олигофрен но полека лека влиза в час. Щото нали все на ГАЗ е каран и позабравил какво е бензин.
Проблем !!!
Карам изключително и предимно на къси разстояния в града. Акумулатора каза "глей си работата" викам "щооо?" Ама 3 години па един път да не го погледна баси пренебрежението и ми се расърди вчера.
Кажете някакво хубаво зарядно да си купя, че имам едно "направи си сам" траф с грец и не смеях да държа акумулатора много с него.

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 25 яну 2006, 18:30

май само мойта от бензиновите не може да запали :(
вчера я мъчих, днес не съм защото ме мързи да слагам акумолатора
стартера върти но двигателя ме иска изобщо. май бендикса не функционира, замръзнал ли е незнам..
ще изчакам да се постопли, пък да видим..

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 25 яну 2006, 20:57

проблема с паленето не е маловажен и трябва да се проследи процеса от начало до край
един колега неможа да си запали сузуки марутито и като разглобихме стартера и бендикса -ми те си бяха здрави и се оказа изронени зъби на маховика
при теб дано не е така но идеята ми беше че трябва да се провери всичко от което зависи паленето
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 25 яну 2006, 22:40

Па то моята повърте, повърте па запали- и вчера и днес сутринта. Ма на нея и требе ток колкото на запалка с пиезо кристал.......
Иначе някъде четох как да възбудим акумулатора- преди да запаля включвам фаровете на къси светлини за 3 секунди, гася ги-3 сек. пак ги включвам и така три пъти, после паля двигателя и бегам на работа!
Пробвано е - става!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 яну 2006, 22:56

Аз пък чувах, че само веднъж се цъка с късите... :?
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 яну 2006, 05:57

Абе тва за зарядното ка да го изведа в отделна тема в "тоци" като е май най-належашо и актуално тука? :?
Начи моя живна ! Пробелема го даде след небрежност от моя страна и 3 дневен престой в тези "жеги".
Та !!!
За да да не съм небрежен вече ще си търся грамотно зарядно и евентуално веднъж седмично (поне зимата) ще си свалям акумулатора да го турам на зарядното щом карам само на къси разстояния и то на фарове !!!
Вече е 6 без нещо сутринта та начи довечера взимам едно "направи си сам" но е грамотно следи тока на акумулатора дава му колкото трябва и като се зареди изключва. Ама ме мързи да си правя и за мен едно и ще си търся да си купя готово.
Никой ли няма такова да каже нещо за него бееее ??? :? :(
Технополис и къф беше още един от този сорт "плодзеленчук" направиха тука у нашия град, там ли да дира зареждачка или ? Щото компютЕр определено не бих си взел от супермаркет-а.
Пууу начи само аз пиша от този "убаФ" град Плевен :(
Ай има нова тема в тоци !!!
Ако не ви се струва селско да си зареждате акумулаторите дайте да обсъдим нещо за "зареждачките". Щото предполагам се вдига и разхода като е паднал акумулатора и алтернатора се мъчи да го зарежда.

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 27 яну 2006, 00:53

Преди 2 седмици смених акомулатора с нов и сега в тия студове нямам никакви проблеми пали си от първия път без да се налага да подавам газ,като цяло съм много доволен :D
Полото е недвижим имот от 3 дена :D напук на баща ми(то е негово,аз го карам от време на време) който не пропуска да изръси нещо от рода на "Форд и коли ли правели" :D
Значи относно експлоатацията на автомобил при зимни условия,особено когато е доста студено да не оставяте колата на ръчна спирачка(освен ако не е наистина наложително де)замръзват накладките за барабаните/дисковете,а ако ви е замръзнала ключалката си нагрейте малко ключа с запалка(ако сте пушач разбира се :D ) и пробвайте отново,аз не съм го пробвал ама разни познати казват че ставало :?

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 27 яну 2006, 01:01

Моите ключалки като усетих, че ще се удървят ги пръснах с спрея WD-40, сега са като нови и никакви грижи в студа.

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 27 яну 2006, 17:24

Хич не съм и пробвал от миналата неделя! Цяла седмица си ходя на работа пеша. А пък утре сутринта ще се пробвам да паля, ама не знам какъв ще е резултата...
Търся си форд

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 27 яну 2006, 19:21

засега слава богу без проблеми...малко подрусва,но е нормално при -17...постоянно ми замръзва течноста за чистачките...явно не е за - 30,както пише :evil:
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта