ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от naftova pechka » 23 мар 2010, 17:34

Здравейте колеги! Горепосоченото дружество се оказа изключително некоректно във връзка със задълженията си за поправка в гаранционния срок. Имам PRIVILEG X7 закупен от Джеф. Телефонът ми вършеше прекрасна работа, докато един ден просто спря да работи и отказваше да се включи. Оставих го в Джеф, те го прехвърлиха към сервиза на Компютър 2000, който отговаря за гаранцията. Днес телефона ми бе върнат с протокол, че има механична повреда на системния контактор /там където се включва зареждащото устройство/, изразяващо се в смачкани и изкривени контактни пластини откъде бил целия проблем. Най-смело са написали, че това е резултат от моя ГРУБА НЕБРЕЖНОСТ, поради което гаранцията не важи, но ако искам ремонт срещу 40 лв. ще го оправят. Обяснили на служителя на джеф, от който взех телефона, че огъването можело да е в резултат на това, че е слагано друго зарядно или че това на телефона е поставяно наопаки. Телефона го ползвам само аз, при това доста внимателно, поради което подобни причини звучат смешно, освен това формата на жакчето на зарядното е такава, че ако бъде обърнато е невъзможно да се включи. Подозирам, че всъщност става въпрос за калпаво изпълнение от страна на китайците, което лъсва при по-дълга употреба. Въпреки разговорите ми с уж отговорни служители на Джеф и Компютър 2000 нещата те се промениха, освен повечкото нерви, които ми причиниха с наглото си поведение.
Та това исках само да Ви кажа - внимавайте със тия и ги избягвайте. Не са коректни и явно им е все тая за клиентите.
Сега съм се заел със скромната задача да осветля колкото се може повече хора и за мен ще бъде малка радост, ако с това спестя на друг човек риска да изгори от такива търговци.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от S_C » 23 мар 2010, 18:57

Не очаквай да ти оправят телефон от толкова куча марка в който и да е сервиз.Същото е валидно и за всякаква друга техника,между другото.

Аз се чудя кога "Елит" например ще започнат да правят и телефони.Или "Райдер".Въпрос на време е само.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от 1.8d » 23 мар 2010, 20:01

Горе-долу с всички марки техники които идват от Китай положението е същото.Миналата година се излъгах да си купя ДжиПиЕс навигация произведена в Китай...Точно след месец и половина и след 2-рото използване буксата се скапа и отказа да зарежда.Септември я пратих на ремонт,след 2 месеца ми я върнаха така както я пратих.След това пак я изпратих и все още е в гаранционният сервиз с обяснението че "чакаме доставка на резервни части от Китай".Май със всичко китайско е така.Тъй че още докато купуваш нещо произведено в Китай трябва да имаш едно на ум че може да работи и до утре,и дали не е по-добре да си купиш същото нещо,но по-скъпо и от по-сигурен производител дори и да е поизрязано от чак толкова екстри и функции
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от pantata » 23 мар 2010, 22:06

Комисия за защита на потребителите и ... накрая пак си взимаш хубаво :mrgreen:
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от pepy1 » 23 мар 2010, 22:27

99% от стоките продавани в България са китайски,което значи че винаги трябва да си имаш едно на ум ,но има разлика от китайско до китайско
ако една стока произведена в китай е предназначена за източна европа (България ,Румъния )лошо
но ако е произведена за западна европа-няма лабаво
затова баровците предпочитат да си купуват коли от вън -предимно Германия отколкото чисто нови оттук,разликата е в контрола и качеството на материалите
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от ivailo rachev » 24 мар 2010, 07:49

за колегата 1.8d щом една стока е получила дефект и е в сервиз през гаранционен период щом не е върната поправена до 45-тия ден имаш права или трябва да ти я подменят с нова или трябва да ти върнат парите.и като работих в търговска верига "зора" доста от китайските стоки даваха дефекти,че и в магазина още и се е случвало да се бавят ремонтите.извинявам се че спамя темата. _friends_

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от mrdds » 24 мар 2010, 09:29

pantata написа:Комисия за защита на потребителите и ... накрая пак си взимаш хубаво :mrgreen:
Като човек пряко свързан с такава дейност бих казал,че колегите от К2000 са си свършили работата съвсем коректно,дори са предложили платен ремонт ,който все пак си е алтернатива.

По принцип всякакви механични повреди по електрониката не са обект на гаранция.
Обикновената гаранция е за дефекти получени от процеса на работа на устройството.Но не от всякакви други външни фактори и явления.
За такива случаи има застрахователни гаранции,които покриват всичко останало.Ако телефона е имал такава застраховка всичко щеше да мине по каналния ред и да се подмени с нов или да се ремонтира за сметка на застрахователя.

Комисията за защита на потребителите в случая няма да се заемат защото във всяка гаранционна карта има клауза: "Гаранцията не важи при механично счупване или външно въздейстие"
Така,че купувайки този телефон ти автоматично приемаш гаранционните условия на продавача.И вече няма нарушение или неизпълнение на гаранционните условия.

А това,че китайските боклуци са наистина боклуци продавача няма вина за това.Ние сами си ги избираме.

Почти всеки ден се сблъсквам с подобни проблеми и ми е ясна цялата ситуация,но това е положението.Във всички случаи има нерви от страна на клиента,но той сам си е виновен.

Както казва един мой стар колега когато го попитат "Майсторе,колко ще изкара...?"
-той отговаря: "Ако не го ползваш хич-2 години"

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от Dani_Barabani » 24 мар 2010, 10:11

Аз също имам Privileg и ми се наложи да ходя в К 2000. Точно ми беше изтекла гаранцията (какво да правя). Телефонът ми не искаше да работи, ей така, от веднъж нещо му стана. По начина, по който се държеше, предполагах, че е нещо свързано с лентов кабел или екран. Оставих го. На другия ден ми се обадиха да кажат, че нищо му няма. Някакъв временен проблем е имал, но не са и разбрали какъв, защото просто си е работил там при тях :) Проверили са всичко и няма дефекти (така е... до сега нямам оплаквания). Взех го, без да плащам за каквото и да е било. Бяха много отзивчиви. Сори, че си имал такъв "сблъсък" >:D<:
Изображение
Изображение Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от diesel1.6 » 24 мар 2010, 13:07

Ами ти си жена, и не си стара - ..... да обяснявам ли повече.
Това говори още по-лошо за сервиза (според правилата на "цивилизования свят"). Я аз да отида... ще се опитат да ме изгонят като престъпник.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от naftova pechka » 24 мар 2010, 13:14

Колега, дето си пряко свързан има няколко неща, които не са точно така:
1. в случая говорим, че си позволяват да дават дефиниции от типа на груба небрежност от страна на клиента. такива дефиниции, носят определен смисъл и съдържание и с тях не може да се борави току тъй сякаш си на пазара.
2. телефона е ползван само от мен и твърдя, че съм го пазил и използвал съвсем правилно. Идей за причините за дефекта от типа "обърнал си зарядното" или пробвал си с друго зарядно не минават /всеки който има подобен телефон ще разбере защо/.
3. Дефекта е факт и по това не споря, въпроса в случая е в резултат на какво е. дали на моя груба небрежност или просто на калпаво изпълнение на телефона, което се проявява в хода на експлоатацията му. Тъй като не е първото считам, че е второто и се питам защо тогава не го отстранят, а веднага предлагат ремонт за 40 лв.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от Dani_Barabani » 24 мар 2010, 14:56

diesel1.6 написа:Ами ти си жена, и не си стара - ..... да обяснявам ли повече.
Това говори още по-лошо за сервиза (според правилата на "цивилизования свят"). Я аз да отида... ще се опитат да ме изгонят като престъпник.
Постингът ми не беше оправдаващ Компютри 2000, но това пък твоето ме изуми дизелче. Аз имах вземане даване с жените от приемната на К2000 ... да не намекваш нещо :D:
naftova pechka, гони ги до дупка, защото това е некоректно отношение, ако ти си ползвал правилно телефон, зарядно и т.н.... за гаранционен да ти искат пари!
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от mrdds » 24 мар 2010, 15:50

naftova pechka написа: ... Днес телефона ми бе върнат с протокол, че има механична повреда на системния контактор /там където се включва зареждащото устройство/, изразяващо се в смачкани и изкривени контактни пластини откъде бил целия проблем. Най-смело са написали, че това е резултат от моя ГРУБА НЕБРЕЖНОСТ, поради което гаранцията не важи....
Смачкани и изкривени контактни пластини не могат да се получат при нормалната работа на телефона.Получават се от прилагане на груба сила върху зареждащата букса,поради което настъпва механичната повреда.
Не можем да обвиняваме производителите на телефони,че стоката им не издържа на приложена сила и механичен натиск върху тях.
Колкото и да ни уверяваш,че си използвал телефона си правилно(то реално няма дефиниция кое е правилното използване на телефона ) ти си бил човека,който е натискал буксата за да се изкривят контактните пластинки.Просто китайските пластинки са толкова тънки,че трябва едва ли не с перце да буташ буксата за да влезе.Но това е факт-има механична повреда и гаранцията за нея не важи.Как и при какви обстоятелства е възникнала сервиза не е детектив за да разследва,просто си издава протокола и се приключва.

Не се засягай от опитите ми да те изкарам виновен,но навсякъде и при всички уреди ако това се случи ще ти откажат гаранция. _friends_
Така,че К2000 едва ли са най-черния сервиз,който можем да плюем.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от samsung_bg » 24 мар 2010, 16:12

Колеги,
По закона за защита на потребителя, КЗП не може да приложи никакви санкции на сервиза.
На мушка е търговеца.
От сервиза са прави хората. Механична деформация и не поемат гар. обслужване.
naftova pechka, съветвам те да си пуснеш жалба в КЗП и да настояваш в рамките на един месец уреда ти да бъде отремонтиран гаранционно.
Никой търговец няма да рискува да му напишат солен акт... и или той ще плати ремонта, или ще ти даде нов уред.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от diesel1.6 » 24 мар 2010, 16:31

Dani_Barabani написа:
diesel1.6 написа:Ами ти си жена, и не си стара - ..... да обяснявам ли повече.
Постингът ми не беше оправдаващ Компютри 2000, но това пък твоето ме изуми дизелче. Аз имах вземане даване с жените от приемната на К2000 ... да не намекваш нещо :D:....
Oп, незнам защо предположих другата възможност. И не ти разбрах поста.... много съм заспал... стана грешка :oops:
Виждал съм фирми, в които дискриминират клиентите - вместо да се отнасят лошо към всички, спестяват тази екстра на дами.

Колегата с телефона може и да е накривил конткатните пера на куплунга поради лошо качество на проектирането и изработката на същия. Не съм виждал телефона как изглежда. Всичко идва от Китай, но някои неща са правени за Бг, други за другаде и понякога това има значение.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от naftova pechka » 24 мар 2010, 17:55

не искам да превръщам темата в основа на спорове, за това спирам. Само един последен въпрос - батерията има заряд, но апарата не иска да се включи - каква е връзката между проблема и констатирания дефект?
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от red » 25 мар 2010, 16:14

И в М-тел са същите. Ново Berry, което те приеха за ремонт се оказа със счупен дисплей!? Повреда, която нямаше преди да бъде прието в сервиза им. И есетествено казаха - "механична повреда от неправилна употреба"....да така е при нас.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: ПАЗЕТЕ СЕ от "КОМПЮТЪР 2000 България"ЕООД

Мнение от nikolovvd » 26 мар 2010, 11:55

Пропускате един момент!
Това е момента, в който някой търговец се прави на сервизен специалист.
Тогава и двете страни са прави, т.е. вие си мислите, че повредата е в телефона, а сервизната фирма отказва гаранционен ремонт, защото има повреда от физическо въздействие. Бил съм свидетел на предаване за гаранционен ремонт на GSM с повреда, но не на оторизиран сервиз. GSM-сервиза е от тези, които ги има във всеки град и основно се занимава с продажба на нови и ІІ-ра употреба апарати. За истински ремонт и дума не може да става, защото т.нар. специалисти не разполагаха дори с елементарен инстроментариум. От къде съдя за това? От факта, че пред мен му развиха винчетата с ... джобно ножче. Аз вкъщи разполагам с много повече специализирани инструменти за тази дейност, вклучително с ремонтна станция за SMD компоненти и осцилоскоп, но никога не съм си позволявал да отварям и ремонтирам чужда техника. От къде тези псевдо-специалисти имат смелост да пипат така ахмашки по чужда и скъпа техника нямам обяснение. Факт е обаче, че резни лица със съмнително образование (понякога дори не техническо) работят в такива сервизи или офиси и скрити в някоя стаичка се учат на чужди апарати да ги разглобяват и/или трошат.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 40 госта