TAXI
Публикувано: 04 май 2006, 00:50
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
Колега, това май излиза от рамките на добрия тон!valboy написа:snaiperisto теб като те погледнат искат ли си ресто??
![]()
Е, момчето си е сложило усмивчициkEFi написа:Колега, това май излиза от рамките на добрия тон!valboy написа:snaiperisto теб като те погледнат искат ли си ресто??
![]()
Имах впредвид снимката, която си е направил за аватара- от тази гледна точка, нищо лично затова приложих и иконките!kEFi написа:Колега, това май излиза от рамките на добрия тон!
В София от много време вече няма пазарлък с бакшиша, не зависимо пиян не пиян. Просто и за това сериозните фирми със сериозните обороти са 2 до 3. А и още нещо за нормална заработка на лизингова кола, на смяна трябва да се вадят минимум 75-80 лв. за да може човека за себе си да остави 25-30 лв.mrdds написа:Поли,не те подкрепя никой!
1)Прави са колегите.Който го е страх от мечки не ходи в гората.А искам да ти кажа че тези пари много лесно се избиват.Особенно с нощните курсове.Пред всяка дискотека има поне 5 таксита и чакат пииналите младежи и девойки да си ходят.И знете добре че тогава таксата е неопределена.Според състоянието-5,6,7лв.
А кажи ми тогава дали няма да се избият разходите ако снощи съм карал 10 такива младежа х 5кинта=50 кинта,а съм изразходвал 5кинта газ.
![]()
Polly написа:Стига с тези помпички
Ако гледате апарата, не я пускат
Не че се возя с таксита, но имам наблюдения
![]()
А и не трябва да се забравя, че е такситата си имат своите разходи, които на фона на тарифите от 50 ст на км е доста трудно да се покрият, а именно:
1. лизинг по автомобила;
2. такса за таксиметровата фирма;
3. такса за ползване на радиостанция;
4. патентен данък;
5. задължителна застраховка на всички места;
6. по-чести технически прегледи и преглед на агу-то;
7. преглед на таксиметровия апарат;
8. такса за лепенките по колата;
9. автокаско- за таситата е с около 50 % по високо, защото и рискът е по-висок;
10. гражданска отговорност, която също я завишават.
Освен това:
1. цени на горива...да карат на газ, но в най-добрия случай 40 % от курсовете са без клиенти;
2. по -чести проверки, но не само от КАТ, но и от ДАИ;
3. по-честа смяна на консумативи;
4. по-честа смяна на гуми;
5. по-често се посещава сервиз, а в сервизите като видят кола с табелка "такси" с удоволствие завишават цените;
6. клиенти, които не плащат.
В резултат на всичко колата става на кочина / с извинение/ за 2-3 години, защото вратите се затварят с трясък, в колата се пуши и цапа, и на никой не му пука, седалките се късат и скапват.![]()
Колата от чисто нова става трудно продаваема.![]()
И ако това ти е единствения начин да се грижиш за себе си и за семейството си, ако имаш и деца, не само помпички ще слагат, а направо както е в провинцията, о гарите и автогарите ще се опитват насила да те качат и да те закарат![]()
Извинявам се, ако звуча остро, но трябва да се гледа и обективно, а все пак това е една професия, начин да съществуваш и не може само да се критикува и иронизира.
Още един път да ме извинят тези, на които написаното не им харесва, но го правя само и единствено с оглед обективност.