Страница 1 от 2
Да си взема ли RS2000 ?
Публикувано: 07 май 2006, 19:57
от paci
Нещо много се размечтах
Я ме свалете на земята.
fiestaracing ако го мерне това да хвърли една яснота по цените на частите на RS2000.
Ей сериозен съм не се базикам така, че не се лигавете.
Дирих fiesta след 95-та и се спрях на 1,4 16V 90 к.с. 96-та март ли беше, за 5200-5300 имаше и подобна такава но март 97 от автокъща изглежда беше но нямаше снимка и пак за тези пари. Малко омешано но така ми е в главата
И DigiPro е виновен той ме зариби по тоя RS2000 и сега не мога да спя.
Re: Да си взема ли RS2000 ?
Публикувано: 07 май 2006, 20:08
от 1.8d
paci написа:Нещо много се размечтах
Я ме свалете на земята.
fiestaracing ако го мерне това да хвърли една яснота по цените на частите на RS2000.
Ей сериозен съм не се базикам така, че не се лигавете.
Дирих fiesta след 95-та и се спрях на 1,4 16V 90 к.с. 96-та март ли беше, за 5200-5300 имаше и подобна такава но март 97 от автокъща изглежда беше но нямаше снимка и пак за тези пари. Малко омешано но така ми е в главата
И DigiPro е виновен той ме зариби по тоя RS2000 и сега не мога да спя.
Ако парите са в ръката,кола лесно се намира

Публикувано: 07 май 2006, 20:19
от jordj
Вземи си Фиеста 1,3/16/75 коня,същата като мойта но пълен инжектор.
На Aci и DigiPro са1,6/16/88 коня.Малко по малко харчи и е достатъчно бърза.
За RS2000 нищо не знам но като гледам името сигурно е Изтребител.
Публикувано: 07 май 2006, 20:28
от paci
jordj написа:На Aci и DigiPro са1,6/16/88 коня.Малко по малко харчи и е достатъчно бърза.
Да ве знам ги на acj i DigiPro но моята която избрах е следващото МК малко е по-бърза и по-икономична.
Мислех, че съм улегнал ама май не
Искам бърза кола ма май няма да мога да му смогна на тоя RS

Публикувано: 07 май 2006, 20:39
от 1.8d
Че то не е задължително да я цедиш винаги газ до дупка.Само като се наложи да засрамиш някой.

Ако караш по-спокойно няма да ти цеди джоба толкова много.
Яяяя,как ти е почервеняло над главата

Публикувано: 07 май 2006, 22:42
от NIKJAMa
Сам си прецени.
RS си е мания
фиестата си е обикновенна бричка
Като ти гледам ескорта по скоро си за РС
Мисля че на тези новите фиести не може да се слага газ а на РС-а може да по-лесно така че мисли. Аз май само ти вкарах още главоблъсканици вместо да помогна

Публикувано: 07 май 2006, 22:52
от paci
NIKJAMa написа:Мисля че на тези новите фиести не може да се слага газ а на РС-а може да по-лесно така че мисли.
Имах един колега с Фиеста ноемри 96 и е беше питал за газова и казали, че става но замина момчето в Испания.
В крайна сметка като гледам обявите съм склонен и на Фиеста 97 1,3 16V 75 к.с. ако цените които са обявили са с мито.
Публикувано: 07 май 2006, 22:57
от cossy
На РС да се слага ГАЗ е абсолютна тъпня. Направи си хубаво сметката за консумативи и резервни части. Фиеста 1.8 16v за мен е добър избор, имат и турбо версии тия "брички", ма пак много сериозни разходи... В крайна сметка всичко опира до пари

Публикувано: 07 май 2006, 23:04
от paci
cossy написа:Направи си хубаво сметката за консумативи и резервни части.
Как?
На каква база ?
Не познавам никой с такъв.
Верно се хвърлих много в облаците.
Де да знам ко като е RS
Рекох, че не е толкоз страшно но все пак си е спортна версия и съответно ще е по-скъпа експолатацията и.
Все пак си питам де ако некой нещо има инфо да сподели.
Исках след 95 ама пък ако е спортист може и 94 но после пък ще го продам за без пари. Не че и фиеста 97 след 3 години ще и взема кой знае колко ама все пак ...
Публикувано: 07 май 2006, 23:05
от NIKJAMa
Простотия или не РС със газ ще му е по-тънко от фиеста на бензин.
Чеки да го подразня още малко....
Performance
Maximum speed : 133mph (213km/h)
0-60 mph : 8,3s
0-100 mph : 22,2s
1/4 mile : 16,4s
DOHC 16v, iron block, alloy cylinder head.
Bore and stroke 86,00 x 86,00 mm , 1998 cc, compression ratio 10,3:1.
Electronic fuel injection, Ford EEC IV engine management system.
Max power 150 hp at 6000 rpm, max torque 190 Nm at 4500 rpm.
Публикувано: 07 май 2006, 23:09
от paci
NIKJAMa написа:Чеки да го подразня още малко....
Ам тези неща ги знам и те са ме раздразнили само, че вземи ги адаптирай в нашите мерни еденици.
Публикувано: 07 май 2006, 23:37
от NIKJAMa
0-60 mph : 8,3s
0-100 км/ч 8,3 секунди
Публикувано: 07 май 2006, 23:46
от demiro
Тъй като най-лесното е да се дават съвети,да кажа и аз.Разбира се с уговорката,че съм абсолютно незапознат с модела и характеристиките му:
Предимство примерно:
По-мощна кола/да не кажа пила/-нямаш проблем при изпревалвания;големия мотор е по-трудно убиваем;шофирането е удоволствие;при нормално каране,сигурно не гори кой знае колко много;дава друго самочувствие зад волана и т.н.
Недостатъци примерно:
По скъпа цена на старо/голямо ДДС при внос/;голям данък ППС/около 180 лв. докато не стане на 14г.-тогава 120лв./;много зависи какъв е бил предният собственник/предполага се че е такъв със спортен дух/;по-големи разходи за потдръжка/може би/;само ти ще и още неколцина запознати,ще знаят какво бижу/пила/ караш,останалите ще виждат просто Фиеста;не на последно място по-твърдото окачване+нашите пътища=каруца;а днес заредих А95 на 1,89лв/л.

Публикувано: 08 май 2006, 00:17
от paci
Нещо май омеша RS и Фиеста в отговора. Не се сърдя, че отговаряте незапознти с модела, опитвате се да помагате

Ще се откажа май ама да има доводи иначе ще ме яд на мене си

Публикувано: 09 май 2006, 14:39
от demiro
paci написа:
Нещо май омеша RS и Фиеста в отговора. ......
Тъй то,пияна работа

Няма да трия поста си та да се посмеят колегите

Публикувано: 09 май 2006, 16:31
от divinity
Виж ги РС-ите от мобилето. Има по 4200-4800, но мисля, че за 4000 ще ги дадат веднага. Поразпитай ги за части и си реши сам. Много ми е мерак такава кола, но все пари не достигат. Въпреки че за 4000 не можеш да вземеш астра 2000, или голф 3 гти с големия мотор. Те са от един и същи клас, но фордът е по-стар малко.
Супер е, преди време бях събрал парите, но тогава търсех версия 4х4, която е супер рядка. После изхарчих парите и...
Успех!
За мен е по-добрият избор от фиестата!
Публикувано: 09 май 2006, 16:50
от mrdds
paci,вземи си фиеста бе брато,не се лъжи с тези мощни двигатели.Горивото ще поскъпва все повече,ще ревеш после от него щото ще ти гори много.Нема да ставаш състезател(па де да те знам може и да станеш).В неделя купихме една фиеста на братовчеда.99г 1.6 дизел,2хair,ел пакет,ляти джанти,CD ,клима,4вр......за 5000лв.Търсехме бензинова,обаче тази ни хвана окото много.И да ти кажа никак нее тромава.В купето нищо от двигателя не се чува(в сравнение с мойта),пей като славейче.Цената и беше 5600,но братчеда видя че е удрян задния калник и врата леко,които бяха ремонтирани но не сменени.Не си личеше,но той я видя.И от там едни пазарлъци и я смъкнахме на 5000лв.5 разход и дават,6 градско.
На димитровградския пазар за коли ходихме.Ти решаваш но на мен много ми хареса колицата а и за малко пари я взехме.
Публикувано: 10 май 2006, 16:14
от disc
Вземи си Фиеста 1.6Si. Сравнително евтина и добра кола. Всичко и е нормално. Но има хубав салон (седалки), по-добри спирачки от по-старите Фиести (240 мм.), по-хубава мутра - има халогени. Ако когато поискаш power - сложи си двигател от Мондео

.
За RS2000 забрави - прекалено е екзотичен този двигател... верно с верига е и т.н. ама няма да смогнеш да намираш части (ако се наложи). Единствено предимство виждам ако е 4Х4 модификацията!!!
Фиеста със 136 НР почти по нищо няма да отстъпи на RS2000 150НР - сметни разликата в килограмите и ще разбереш.
Публикувано: 10 май 2006, 16:31
от paci
Добре
РЕШЕНО !!!
Никаф RS.
Публикувано: 10 май 2006, 16:49
от mrdds