Бъзици с марките автомобили.

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от amplified » 16 юни 2011, 16:09

Pyrhel написа:Скоро чух нещо ново, хареса ми:
От фордовете масло не тече, те просто си маркират територията! :mrgreen:
Изображение

На един ретропарад го имаше този надпис на един бръмбар :)
И другото: VWs don't leak oil - they sweat horsepower.

Потребителски аватар
nikky
потребител
потребител
Мнения: 313
Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от nikky » 16 юни 2011, 21:02

За да си вземеш Ровър, трябва да мразиш себе си.


Ама то не е само бъзик.

Потребителски аватар
Sa3ana3a
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 13 фев 2010, 20:32
Модел на автомобила: '93 Fiesta 1.1i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Sa3ana3a » 19 юни 2011, 23:21

Много рядък!!!

Във една прекрасна пролетна утрин...
Хенри Форд си карал Форд-а и видял на пътя селянин със спрян Форд и отворен капак, чудейки се как да го оправи.
Като един истински джентълмен, г-н Форд не може да подмине просто така свой клиент, за това спрял да види какъв е проблема.
Без особени затруднения, г-н Форд разрешил проблема със автомобила на селянина.
Селянина доволен, че някой му е спасил кожата, изважда своя изтънял портфейл и изважда някой друг "лев".
При вида на парите, Хенри Форд изпълнен със задоволство отговаря на селянина: "Но, моля ви господине. Не ми давайте пари, аз съм богат!".
-- "Ха! Богат бил, а кара Форд!? Вземай парите и със здраве!"
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от DigiPro » 04 окт 2011, 19:07

Не е точно бъзик, но го видях на един камион Форд Транзит служебен на рекламна агенция. Отзад до емблемата форд имаше още едно лого форд със шахматни състезателни знаменца и надписа гласеше First On Race Day

Потребителски аватар
bboy
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :)
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от bboy » 04 окт 2011, 22:29

Форда е здрав като циганина - рядко боледува ама като се спре и направо мре !!!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от paci » 04 окт 2011, 22:49

bboy написа:Форда е здрав като циганина - рядко боледува ама като се спре и направо мре !!!
Лафа е:
Форд, коза и циганин не боледуват, а направо мрът

:D:

Потребителски аватар
bboy
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :)
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от bboy » 04 окт 2011, 23:16

Е Паци аз тай си го знам колега ама и това не бях чувал !!! _friends_ _friends_ _friends_ _friends_ _friends_
Изображение
Изображение

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Peet » 25 окт 2011, 15:44

Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от madboy » 25 окт 2011, 21:40

Ххахаха, от де го изкопа това, хихихи! Обаче добре, че няма Рено в тоя списък хихихиххи
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от иво г. иванов » 25 окт 2011, 21:50

Е няма две мнения. Тва на Peet е върло яко :D: :D: :D: :D: :D: :D:
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
Maikal
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 12 май 2007, 16:36
Модел на автомобила:  
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000
Местоположение: Велико Търново / Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Maikal » 31 окт 2011, 01:34

Вчера един приятел ми разясни какво означавала абревиатурата "БМВ" - Българин с Мохамеданско Вероизповедание >:D<:

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Peet » 01 ное 2011, 11:11

Изображение

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Вейдър » 03 ное 2011, 22:55

Maikal написа:Вчера един приятел ми разясни какво означавала абревиатурата "БМВ" - Българин с Мохамеданско Вероизповедание >:D<:

:) Нямаш идея колко си прав. Това е безспорно мечтата на всеки българомохамеданин-пич. Марка №2 е Пасат комби, по възможност Б4-ка.Най-тачени са екземпляри със стикер на предните врати, където са изредени все известни марки BBS,REMUS и тн. Много е престижно, ако пасата има огромен стикер от страни PASSAT(срещал съм и PASAT) :)
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Kostadin21 » 13 ное 2011, 23:12

Изображение :lol: :lol: :lol:
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Peet » 15 фев 2012, 17:37

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
_George_
потребител
потребител
Мнения: 412
Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от _George_ » 01 мар 2012, 15:16

Peet написа: Изображение
aaaa ако намеря такава емблема веднага я сменям :D
Изображение

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от Peet » 13 мар 2012, 21:23

Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от paci » 13 мар 2012, 23:30

Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са
лагерите на главините на колелата - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.

Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. насам.

Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват

21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните

44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните

15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя

1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване

19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване

Предавателните кутии и диференциалите са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила. Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА, Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.

Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места, каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.

Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране. Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.

Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга. Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.

Така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва отвреме-навреме и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .

Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора. Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт.

Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизращ вопъл на Макс Кавалера. В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна” не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.

Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.



В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувсвай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобли Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др.

http://brix.blog.bg/drugi/2007/06/30/av ... kort.85792
Последна промяна от paci на 14 мар 2012, 11:54, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от jumbo » 13 мар 2012, 23:48

Мнооооооого грубо *00124* _friends_
..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъзици с марките автомобили.

Мнение от madboy » 14 мар 2012, 09:12

Това трябва да се пусне в някое комерсиално предаване. Скоро след това ще можем да си позволим спокойно да караме модели на по 1-2 години. Ще ги изкупуваме на цена за претопяване. Изображение
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта