Цените на колите от ЕС след 01.01.2007г.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Цените на колите от ЕС след 01.01.2007г.
Как мислите ще се развие пазара на автомобилите втора ръка след като ни приемат в ЕС. Дали ще паднат цените? Ами митото и ДДС-то. Дали ще поевтинеят новите автомобили? Как е в новоприетите членки?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
цените ще паднат до 1000лв ддс няма да има за стари автомобили а само за нови обаче държавата ще взима друг налог(на който още не му знаем размера) за старите автомобили внесени от ЕС. Автомобили внос от страни членки не на ЕС условията за покупка си остават като сегашните
времето е като парите-никога не стига
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Дааа ама те имат производство.snaiperisto написа:Един колега , живеещ в Испания ми каза че ако си купиш кола от германия ( примерно ) и я регистрираш в Испания...номерата (регистрацията) струва 2500 евро...е , все пак не се казва МИТО или ДДС...изводите си ги правете сами.
А ние нямаме.
Всъщност кой го интересува ?!
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се
ама не се знае знае ли се

"It's a triumph of handling over power!"


- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
За да се вземе кола от там тя трябва да е в изправност, обаче не по наще а по техните стандарти. И като се платят пътни такси, смен на номера и т.н. даже и без мито или ддс илит там каквото му викат, пак ще излиза по-скъпо отколкото да си я вземеш от тук. Може и да греша де, обаче и аз преди мислех да си внасям и като правих сметка и обсъждах с хора дето се занимават, дори и без ддс-то пак не си струваше.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
не ги мисли те са яко напред за няколко годиниcybernone написа: Да му мислят хората дето се занимават с коли, как ше пласират стоката си до нова година, щото после им идва яко назад
как си обясняваш да купи за 400-500 евро 9-10 годишна кола а тук да и вземе 5-6000лв печалбата е повече от 100%
времето е като парите-никога не стига
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Трол написа:Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се



Колкото по въпроса...един пример - съседна Турция! Като го разбрах - щях да падна! Как са си решили комшиите със старите коли? Малко предисловие:
Отивам там на почивка - с автобус. И ми направи впечатление, че повечето коли са нови модели на 1-2 до 3 години....попитах и ми отговориха - държавата решила да пребори проблема със бараките директно и бързо - прави директно предложение на всички свои поданници с коли производство до еди коя си година да предадат колата си за скрап при дилър, от който пък да си купят нова кола, при което държавата плаща 5000ДМ (тогава все още ги е имало) от цената на новата кола, а дилъра предлага преферинциални лизингови условия.

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
това с изкупуването не съм го чувал ... но доколкото знам е НАПЪЛНО ЗАБРАНЕН вноса на стари автомобили от много години ... стимулират си производството (предимно френски )...kEFi написа:Трол написа:Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се![]()
![]()
Направо ме уби с подписа!!!
Колкото по въпроса...един пример - съседна Турция! Като го разбрах - щях да падна! Как са си решили комшиите със старите коли? Малко предисловие:
Отивам там на почивка - с автобус. И ми направи впечатление, че повечето коли са нови модели на 1-2 до 3 години....попитах и ми отговориха - държавата решила да пребори проблема със бараките директно и бързо - прави директно предложение на всички свои поданници с коли производство до еди коя си година да предадат колата си за скрап при дилър, от който пък да си купят нова кола, при което държавата плаща 5000ДМ (тогава все още ги е имало) от цената на новата кола, а дилъра предлага преферинциални лизингови условия.Предложението важи до краен срок хх.хх.ххххг. и.......аз се чудя от къде толкова много нови коли? Е бати и държавата! Евала!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За да стане това което си видял найш колко трябва да се променим ?kEFi написа:...
Найш колко некадърна и корумпирана сган трябва да ....
Ако си купя нова какво правим като няма подръжка? Тука мрънкат от МП а оня ден чух и за Рено, преполагам няма доволни и от други оторизирани сервизи.
Като се замисля къде сме направо губя равновесие

Имаше един случай къде бяха дошли от Ситроен ли на проверка и нашите ги почнали от вратата да увеличат гаранционната подръжка и онези казали да си извършат проверката и ще говорят.
Като завършили проверката мноо шокирани от състоянието на пътищата съкратили гранционната подръжка защто имали някакъв И Д И О Т С К И разход за гаранционна подръжка в НАШАТА СТРАНА.
Тва е във връзка с обновяването на автоапарка.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта