Страница 1 от 1

Цените на колите от ЕС след 01.01.2007г.

Публикувано: 27 май 2006, 21:53
от nikolovvd
Как мислите ще се развие пазара на автомобилите втора ръка след като ни приемат в ЕС. Дали ще паднат цените? Ами митото и ДДС-то. Дали ще поевтинеят новите автомобили? Как е в новоприетите членки?

Публикувано: 27 май 2006, 22:08
от pepy1
цените ще паднат до 1000лв ддс няма да има за стари автомобили а само за нови обаче държавата ще взима друг налог(на който още не му знаем размера) за старите автомобили внесени от ЕС. Автомобили внос от страни членки не на ЕС условията за покупка си остават като сегашните

Публикувано: 28 май 2006, 02:06
от Rick
Със сигурност ще измислят как да ни прецакат. Просто няма начин, и в ЕС България си е България. И както е тръгнало с цените на частите, скоро ще е по-изгодно да си взимаме цели коли за цасти :lol:

Публикувано: 28 май 2006, 04:08
от snaiperisto
Един колега , живеещ в Испания ми каза че ако си купиш кола от германия ( примерно ) и я регистрираш в Испания...номерата (регистрацията) струва 2500 евро...е , все пак не се казва МИТО или ДДС...изводите си ги правете сами.

Публикувано: 28 май 2006, 09:05
от paci
snaiperisto написа:Един колега , живеещ в Испания ми каза че ако си купиш кола от германия ( примерно ) и я регистрираш в Испания...номерата (регистрацията) струва 2500 евро...е , все пак не се казва МИТО или ДДС...изводите си ги правете сами.
Дааа ама те имат производство.
А ние нямаме.
Всъщност кой го интересува ?!

Публикувано: 28 май 2006, 13:34
от nikolovvd
Няма начи. Че как ще се хранят над 22 000 държавни служители по министерствата, ако няма данъци. :roll:

Публикувано: 28 май 2006, 17:28
от Трол
Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се :)

Публикувано: 28 май 2006, 17:59
от Rick
За да се вземе кола от там тя трябва да е в изправност, обаче не по наще а по техните стандарти. И като се платят пътни такси, смен на номера и т.н. даже и без мито или ддс илит там каквото му викат, пак ще излиза по-скъпо отколкото да си я вземеш от тук. Може и да греша де, обаче и аз преди мислех да си внасям и като правих сметка и обсъждах с хора дето се занимават, дори и без ддс-то пак не си струваше.

Публикувано: 28 май 2006, 19:45
от cybernone
Абе, за падането на митата, сигурно ще измислят някакъв друг налог, но ДДС няма как да има, което пак си е добре :D,
Да му мислят хората дето се занимават с коли, как ше пласират стоката си до нова година, щото после им идва яко назад :twisted:

Публикувано: 28 май 2006, 21:09
от nikolovvd
Нямам нищо против да си купя нова кола, но при тези заплати шанса е малък, а и пътищата ни едни.

Публикувано: 28 май 2006, 22:38
от pepy1
cybernone написа: Да му мислят хората дето се занимават с коли, как ше пласират стоката си до нова година, щото после им идва яко назад :twisted:
не ги мисли те са яко напред за няколко години
как си обясняваш да купи за 400-500 евро 9-10 годишна кола а тук да и вземе 5-6000лв печалбата е повече от 100%

Публикувано: 28 май 2006, 23:20
от nikolovvd
Имам чувствато, че пак ние - крайните потребители ще сме прецаканите.

Публикувано: 28 май 2006, 23:22
от Georgiev
То винаги е така

Публикувано: 29 май 2006, 11:04
от nikolovvd
Има и нещо друго.
Когато ти се кара нова, мощна и хубава кола - нямаш пари.
А когато ги имаш вече не ти се кара.

Публикувано: 29 май 2006, 20:43
от kEFi
Трол написа:Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се :)
:D :D :D Направо ме уби с подписа!!!

Колкото по въпроса...един пример - съседна Турция! Като го разбрах - щях да падна! Как са си решили комшиите със старите коли? Малко предисловие:
Отивам там на почивка - с автобус. И ми направи впечатление, че повечето коли са нови модели на 1-2 до 3 години....попитах и ми отговориха - държавата решила да пребори проблема със бараките директно и бързо - прави директно предложение на всички свои поданници с коли производство до еди коя си година да предадат колата си за скрап при дилър, от който пък да си купят нова кола, при което държавата плаща 5000ДМ (тогава все още ги е имало) от цената на новата кола, а дилъра предлага преферинциални лизингови условия. :shock: Предложението важи до краен срок хх.хх.ххххг. и.......аз се чудя от къде толкова много нови коли? Е бати и държавата! Евала!

Публикувано: 29 май 2006, 21:11
от Mondeo18TDI96
kEFi написа:
Трол написа:Нали има стратегия за подновяване автопарка на страната. Трябва някак си да ме стимулират да си взема нова кола, не да прибирам бараките на "западните страни". Един начин за това е като няма мито и акциз и т.н. и тия пари ги дам за маалко по-нова кола.
ама не се знае знае ли се :)
:D :D :D Направо ме уби с подписа!!!

Колкото по въпроса...един пример - съседна Турция! Като го разбрах - щях да падна! Как са си решили комшиите със старите коли? Малко предисловие:
Отивам там на почивка - с автобус. И ми направи впечатление, че повечето коли са нови модели на 1-2 до 3 години....попитах и ми отговориха - държавата решила да пребори проблема със бараките директно и бързо - прави директно предложение на всички свои поданници с коли производство до еди коя си година да предадат колата си за скрап при дилър, от който пък да си купят нова кола, при което държавата плаща 5000ДМ (тогава все още ги е имало) от цената на новата кола, а дилъра предлага преферинциални лизингови условия. :shock: Предложението важи до краен срок хх.хх.ххххг. и.......аз се чудя от къде толкова много нови коли? Е бати и държавата! Евала!
това с изкупуването не съм го чувал ... но доколкото знам е НАПЪЛНО ЗАБРАНЕН вноса на стари автомобили от много години ... стимулират си производството (предимно френски )...

Публикувано: 30 май 2006, 00:48
от paci
kEFi написа:...
За да стане това което си видял найш колко трябва да се променим ?
Найш колко некадърна и корумпирана сган трябва да ....
Ако си купя нова какво правим като няма подръжка? Тука мрънкат от МП а оня ден чух и за Рено, преполагам няма доволни и от други оторизирани сервизи.
Като се замисля къде сме направо губя равновесие :?
Имаше един случай къде бяха дошли от Ситроен ли на проверка и нашите ги почнали от вратата да увеличат гаранционната подръжка и онези казали да си извършат проверката и ще говорят.
Като завършили проверката мноо шокирани от състоянието на пътищата съкратили гранционната подръжка защто имали някакъв И Д И О Т С К И разход за гаранционна подръжка в НАШАТА СТРАНА.
Тва е във връзка с обновяването на автоапарка. :D