Страница 1 от 2

Е как върви товаааа.....

Публикувано: 10 юни 2006, 22:27
от KickingKing
Lok-Tar!

Може би някои знаят, други не - карам Ford Escort Cabrio 1.6EFi(CVH) '91
Това убаво ама двигателя си е изпърден що годе. Не стига, че фабрично е 8 клапана ами и сегментите са заминали(връща масло по това познах, но не го гори!).
Уж не върви много ама...
Тука от 1 месец почнах се правя на рацер тук таме и кво се оказа... До сега 1 кола не ме е била по светофарите, а съм с някви що годе гадни гуми, да не говорим, че 80% от пътите съм със свален гюрук = по-кофти аеродинамика.
Т'ва некви лачени алфи, то опели некви, голфарки абе мани. И то с по-големи двигатели. Днеска правих луд един пасат 2.0 16винтилки.
Игаааааааати форда. Уж тежак(1350кг. празен) уж маломощен(105к.с. като половината са умрели през 1939 по време на войната на фронта, а другата половина спят, па третата половина са с патерици), уж грешки в комютъра има(то па да не е от тях да се е побъркал нещо)...
Това откритие направих с един приятел с Мондео 1.8 '96 с който ей така на майтап се дръпнахме от един светофар и на него му падна ченето. Аз викам може е неква случайност ама днеска от 5 дръпки 5 го бих. Мноо лош форд ей :)

Са го подготвям за рали Испания, че имало некво франсе дет се праил на добър как се кара... Некъв Люоб муоб *а ли го къф е.

Някой има ли идея това защо върви така бре? Мене ме е страх да му направя ремонт на тоя двигател, че ще почна да излитам, па сме дефицит на писти нема после къде да се кацна

П.П.: Гледаме мача(втория) днеска и викаме аре шъ ходим да хапнем една фафла на ОМВ на околовръсното(Бояна) и тръгваме до там се пържиме нещо ама се лигавиме. Отиваме там некви рицари... Алеле майко. Неква Civic Vtec, Golf, BMW 5. Мотаеме се нещо и гледаме тоя с BMW-то иска се пуска с едно АУДИ S6 от старите ама то избега. И така се случи, че си тръгнахме с тях и газ газ газ... Е кви са тия "вървящи" коли бе?!? Аз с моя фордак набирах колко тях!
От една година и кусур го имам тоя форд и изобщо не предполагах, че е такъв лош. Ей форд си е колата к'вото и да си говорим. Другата седмица мисля да го бягам с едно BMW 320 coupe E46 и ако там се представи добре мое да се откажа от продажбата, ами да го оправя :)
Айде чакам коментарите по въпроса за моя самолет :)

Публикувано: 10 юни 2006, 22:45
от demiro
Ей ти ма кефиш ве човек :lol: Ставаш за майстор на късия разказ :lol:
А по въпроса,осем клапановите мотори изтиглат по-вече от ниските обороти отколкото 16V.Народа е казал- почне ли да върви много,начи си заминава :lol: :lol:

Публикувано: 10 юни 2006, 22:58
от nikolovvd
1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.

Нали не си забравил, че в София има камери.

Публикувано: 10 юни 2006, 23:32
от cossy
Аз защо знам, че кабриото е с подсилени прагове и даже май е малко по-тежко от обикновено купе :?

Re: Е как върви товаааа.....

Публикувано: 10 юни 2006, 23:36
от demiro
KickingKing написа:..... Уж тежак(1350кг. празен) ......
То и Мондеото толкова тежи празно-1380 кг.Значи има логика дето казва cossy

Публикувано: 10 юни 2006, 23:38
от nikolovvd
Така е при новите. От 1995 насам се отдава по-голямо внимание на пасивната и активна безопасност и Форд имат много разработки в тази насока, които се полват от другите марки, но не искат да си признаят.
Имаше едно предаване "Часът на Форд" направо се шашнах колко нововъведения са докарали в автомобилостроенето.

Публикувано: 11 юни 2006, 01:21
от KickingKing
Lok-Na-Rok!

Кабриото е по-тежко независимо, че нама таван има подсилени прагове, подсилени греди и т.н. Ако има някой с Escort Coupe от '92 може да сравним, мисля че кабриото е по-тежкото.
nikolovvd написа:1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.

Нали не си забравил, че в София има камери.
2. При ниска скорост да. Обаче при 70++ почва да се усеща гарантирам ти. Над 100 вече почва се усеща значително, а и от светофар до светофар се вдига над 100. Има доста голяма разлика примерно м/у като съм с гюрук и като съм без при по-голяма скорост(поне така си мисля ама може да си внушавам... аз съм момче с въображение :))
3. За петицата дадох пример, защото тоя разправяше, че е правена ала бала и за това искаше да я пуска с S6-цата, която нека да признем каквото и да е има по-голямо кг/к.с. от мене.
4. Според мене скоростите са доста дълги. Може да не са по-дълги ама НЕ СА КЪСИ.
5. За това трябва да отворим друга тема направо... Има си плюсове има си и минуси и едното и другото.

7. Аз съм фантом и не ме ловят хехе :) Абе то ще си проличи ама това за камерите го слушам от 4 години. Е**л съм го ама ако трябва всеки път като карам с над 80 на цариградско да ме снимат или на българия с над 70 на месец трябва да получавам по един чувал с честитки.
demiro написа:А по въпроса,осем клапановите мотори изтиглат по-вече от ниските обороти отколкото 16V.Народа е казал- почне ли да върви много,начи си заминава
Ай са.. На ниски обороти никъф го нема моя па не знам. Дреме си там спи си... Чака да мъ свирнеш да се изопнеш "АЙЙЙ ДИИЙЙ ГОШКООО" и да тръгне. Според мене 16ките си върят къде къде по-добре.
Той народа е бил с некоя изкъртена хОНДА.
Хахах дет един път се качвам на цариградско от младост и глеам един Civic ама наточен мани ти.. Два ауспуха бръмчи повече и от мойта(което си е доста) и го чувам само как включи на по-дола предавка с междинна газ и аз след него и по цариградско.. Е хубаво ама аз още бех на втора тоя вече беше на трета и аз си го изрезах кат стой та гледай... Е тоя народ го е казал това :)

Аре стига съм писал глупости, че хората ще решат, че съм некъв дет лети с по 200 и се бега постоянно, КОЕТО НЕ Е ТАКА!!!

Публикувано: 11 юни 2006, 03:35
от snaiperisto
Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):

Публикувано: 11 юни 2006, 21:07
от Трол
абе,шефе, имам 2 въпроса
1. Т'ва Lok-Tar к'во значи? /нещо нареждаш ли ни/
2. Тия дето ги дръпна знаеха ли, че се състезавате?
щото и аз в детската градина ходех с едно момиче, което не знаеше :D

Публикувано: 11 юни 2006, 21:40
от nikolovvd
Забравих да драсна, че при някой модели Форд има блокиращ диференциал, т.е. като дадеш рязко газ въртят и двете колела. Поне при мен е така, което си е голяма сгодия през зимата.

Публикувано: 11 юни 2006, 22:37
от KickingKing
Lok-Tar!
Трол написа:2. Тия дето ги дръпна знаеха ли, че се състезавате?
щото и аз в детската градина ходех с едно момиче, което не знаеше :D
Да ти кажа и аз имах такова :) Даже май после още едно дет не знаеше :) Но пък тия дет се бягах с тях знаеха. Тия дет не знаят не ги броя... ТЕ СА ХИЛЯДИ *00935*

nikolovvd не нямам шпер гаранция. Точно това казвах днес на срещата, че Focus RS има шпер и се чудя като завиваш и шпера захапе как продължаваш да завиваш... макар той да е някъв процент на сцепление който предполагам, че не надвишава 25% все пак....

:))))))))))

Публикувано: 11 юни 2006, 23:14
от Ersho
Тва Фордче кабрио си мисла че двигателиа издава багажа....за тва вари не като в книга! Саседа ми имаше едно Жигули и то така вареше не като по книга и накраиа основен ремонт!!!

Публикувано: 11 юни 2006, 23:28
от valboy
snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):
Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......
КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО

Публикувано: 12 юни 2006, 00:23
от snaiperisto
valboy написа:
snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):
Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......
КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО
=)): *00940*

Публикувано: 12 юни 2006, 09:31
от mrdds
Има един трабант който мисла да купя,само че е с двигател на Рено 5 GT,ако се навия да го взема ще те поканя в пловдив да гледаш траба от зад.

Публикувано: 12 юни 2006, 13:33
от KickingKing
Lok-Na-Rok!
mrdds написа:Има един трабант който мисла да купя,само че е с двигател на Рено 5 GT,ако се навия да го взема ще те поканя в пловдив да гледаш траба от зад.
Грижи немаш :)
Само ми е интересно спирачките ще ги сменяш ли или с 4те барабана ще караш *00147*

Публикувано: 12 юни 2006, 14:39
от mrdds
4те барабана са си екстра,само им требе едно ново феродо(май в русе го правеха)мекичко,кове като лудо.Нема майтап.Траба е около 600кг с ДВГ 100тина магарета,бая коли ще ме гледат отзад.само дето много парици му искат и още това ме спира.

Публикувано: 12 юни 2006, 15:48
от nikolovvd
Във Видин има един с 15 акта за превишена скорост, а лично съм го виждал да прави тройно изпреварване на светофар!? :shock:

Публикувано: 12 юни 2006, 20:34
от KickingKing
Lok-Tar!

Да бе и т'ва феродо имаш да го сменяш през два дена.
А то хубаво тва 600кг/100к.с. обаче предното те преебава.
По-добре вземи едно фиатче и бучни еднин двигател от калибра С20ХЕ и 150кс. са твои па тежи пак толкова. Ама със задно!!!!!!!

Публикувано: 12 юни 2006, 22:34
от runtavguz
Ей за тва ли става въпрос...http://www.mobile.bg
Trabant 601 1.1 - 1200 ЛВ.

Дата на производство - декември 1989 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 75 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Седан
Пробег - 111000 км
Цвят - Черен

Особености:
4(5) Врати
Аларма
Застраховка
Лети джанти
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах

Допълнителна информация:
трабантат е с двигател от рено 5. Тунинг външен и двигател. В много добро състояние. Нови гуми. С резервни части. СПЕШНО! !!
-------------
Трабанта Рулира!!!...И то злобно!