Защо на "монтъорите им викаме "МАЙСТОРЕ" , и
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Защо на "монтъорите им викаме "МАЙСТОРЕ" , и
1. Щото им се подмазваме.
2. Щото сме ГЛУПАЦИ.
3.Щото искаме те да се почувстват "нещо повече" от нас и да ни "отрежат главите".
4.Щото така сме научени и сме свикнали.
Всъщност няма нужда да отговаряте , идеята ми е че не всеки ЛЕВАК който е отворил широко вратите на гаража си и се е омацал с масло е "МАЙСТОР" в истинския смисъл на думата.
Аз им викам "КОЛЕГА" , щото не са нищо повече от мене...а и не ми е удобно да им кажа "МОНТЪОРЕ".
Изключвам хората който съм преценил че са "МАЙСТОРИ".
Не визирам никого с този пост и същия не е породен от конкретен случай ..
Ако няма кво да кажете в случая , модератора да го изтрие.
2. Щото сме ГЛУПАЦИ.
3.Щото искаме те да се почувстват "нещо повече" от нас и да ни "отрежат главите".
4.Щото така сме научени и сме свикнали.
Всъщност няма нужда да отговаряте , идеята ми е че не всеки ЛЕВАК който е отворил широко вратите на гаража си и се е омацал с масло е "МАЙСТОР" в истинския смисъл на думата.
Аз им викам "КОЛЕГА" , щото не са нищо повече от мене...а и не ми е удобно да им кажа "МОНТЪОРЕ".
Изключвам хората който съм преценил че са "МАЙСТОРИ".
Не визирам никого с този пост и същия не е породен от конкретен случай ..
Ако няма кво да кажете в случая , модератора да го изтрие.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
В моята класация , автомобилните техници се делят на 3 вида.
1.пунтьори (пълни леваци които чупят вместо да правят)
2.ментьори ( малко по-добри от 1вите , учат се да работят с нашите коли)
3.монтьори (знае защо в колата има двигател и как работи , и бързо се справят с всякакви проблеми на добри цени - имам щастието да познавам такъв и да чукна на дърво каквото е правил по колата ми не се е разваляло)
1.пунтьори (пълни леваци които чупят вместо да правят)
2.ментьори ( малко по-добри от 1вите , учат се да работят с нашите коли)
3.монтьори (знае защо в колата има двигател и как работи , и бързо се справят с всякакви проблеми на добри цени - имам щастието да познавам такъв и да чукна на дърво каквото е правил по колата ми не се е разваляло)
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съгласен съм със snaiperisto. Масата са много некадърни, едно направят, две развалят. Аз не съм имал още такива нещастни случаи, но вътрешностите ми се обръщат като видя как цапат по колата и за най-малката дреболия. Едно масло да ти сменя, ще ти олепят всички дръжки, кормило, седалки и т.н.
Затуй, само в хубави оторизирани сервизи дето все пак работещите се сещат че не си дошъл да ти направят нещо, а омажат друго.
Затуй, само в хубави оторизирани сервизи дето все пак работещите се сещат че не си дошъл да ти направят нещо, а омажат друго.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
зависи, примерно в сервиза на порше българия на искърско шосе до един хората са не просто монтьори, а специалисти изкарали трейнинг и т.н. който е ходил там знае а приемчика Иво е просто перфекционист във всяко едно отношение, само има една оФца дето пише фактурите там, нещо само се мръщи де да я знам къв и е проблема
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Какво означава скъпо? Ако взема ефтино, а ходиш през ден за щяло и нещяло, то излиза в пъти по-скъпо. И аз ползвам такъв "скъп" сервиз, но като отидеш ти записват час. Ако не си там в уречения час ти се обаждат по телефона. Има си съпровождащ лист, където пишат какво е сменено, какво е правено и какво нередно са забелязали, но сменят само това, за което си отишъл. Без каквато и да е самодейност без твое съгласие. Навсякъде е чисто. Имат си обрудване и такива простотии , като развиване на гайка с чук и секач няма да видиш. И най-важното, като влезеш примерно за шарнир повече забравяш за проблема. Няма и да видиш изцапани врати, тапицерия и др.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
кво ти пречи да идеш в мото пфое примерно честно казано съм ходил в техен сервиз само 1 път и то по гаранционен проблем, който се оказа че не е проблем даже, но ми се сториха точни хора..valboy написа:Представям си моя болид в сервиза на Порше!
Ще бъде нещо като муха в кисело мляко!
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
За мен "майсторите" са такъв тип прослойка на обществото, на която й се носи слава на невисокообразовани, неквалифицирани, но за сметка на това много знаещи и неможещи!
Не съм съгласен с определението "гаражен", защото и в МП са се усирали яко. Писах в някоя тема как точно. Така че... майката на майсторите!
Не съм съгласен с определението "гаражен", защото и в МП са се усирали яко. Писах в някоя тема как точно. Така че... майката на майсторите!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта