Аз да се похваля!

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Аз да се похваля!

Мнение от disc » 03 авг 2006, 00:46

Понеже в другите раздели ще бъде offtopic, реших да го пиша тук.

Двигателя ми запали!!! Работи!!! Изображение

Даже минах 65 км. Изображение

Колата за сега работи САМО на газ (LPG)! Скоро и на бензин.
Пoд капака все още е като Франкенщайн, но ще се оправи!
Засега толкова, по-късно повече.


P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!! :lol:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 03 авг 2006, 09:25

ЧЕСТИТО :D :!: :!: Много се радвам и предполагам не само аз. 65 км... да върви и да не се разваля поне 650000км.
Кога предвиждаш да е напълно готова?

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 03 авг 2006, 09:50

Браво, моята още не се движи.Вкарах я в бокса преди 2мес. за пълен основен ремонт.Много трудно се оказа намирането на някой дребни детайли като втулки за паразитния вал и гарнитури за ангренажа, но едно по едно пристигат от Германия.Като стане ще напиша точно колко излиза основен ремонт на 1,8ТД

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 03 авг 2006, 12:39

Поздравления. Това се вика истински фен. Евала за знанията и усърдието с което си направи двигателя.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 авг 2006, 16:33

Хайде давай отзиви как е?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 03 авг 2006, 20:29

Браво =D>: , ти си наща гордост!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Аз да се похваля!

Мнение от KickingKing » 04 авг 2006, 00:04

Lok-Na-Rok!

Честитка.
disc написа:P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!! :lol:
Т'ва за GTI на ГАЗ ли става въпрос?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 04 авг 2006, 01:15

Благодаря на всички!

Няма какво повече да кажа... колата върви, доста по-добре от колкото с 1.4 двигателя :lol: .
Като се има предвид понижената степен на сгъстяване (от 10:1 сега е 7,8:1 :shock: ), това че работи на газ, че ползвам все още старата генерация, гърнета и т.н. то сегашната мощност е направо забележителна!
Има още много криви краставици за изправяне. Ще спомена няколко - поради монтирането на -30 мм. предни пружини (а скоро и задни) трябва да се мине на стенд за регулиране на предницата (точно когато мойте хора със стенда са на почивка :( ). Но с тези пружини и стабилизиращата щанга (нямах такава в продължение на 6 месеца, защото се счупи а ме мързи да я сменя) предницата е невероятно стегната :wink: . Поведението на пътя е коренно различно - в положителна посока. Това до някъде се дължи и на новите гуми - 195/50/15. Усеща се мощността на двигателя - когато влезнеш с по-голяма скорост в завой и продължиш да даваш газ се усеща, че има кой да те измъкне от завоя. Температурата ми се струва малко височка - все още съм с 1.4 радиатора, трябва да реша как да оправя този проблем, както и проблема с интеркулера - просто няма място, но ще се събере някакси :) Щом няма интеркулер - разбира се и турбото не прави никакво налягане. Нарочно съм отворил уейстгейта за да не може да се създава налягане от турбото. Капачките на джантите подрънкват по дупките... абе има още доста работа.

KickingKing,
Колата за сега работи само на газ, защото има малко работа по бензина - поставянето на новата помпа, ел. инсталацията трябва малко да се преправи. А това за GTI го казах в смъсъл още от сега да се страхуват :lol:, защото когато дойде налягането... ехеее
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 авг 2006, 09:18

Браво Диск! Страшно упорит си! Да не си Козирог? :wink:
...едно зейнало капаче на двигателя може би ще стои добре...
И дупе да им е яко на GTi-тата :D :D :D

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 04 авг 2006, 09:25

Lok-Tar!

Аз така и не разбрах, къф двигател си сложил.
Спирачки сменя ли?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 04 авг 2006, 12:31

Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 авг 2006, 15:31

абе колега Disc,ти имаш ли друга работа или си се отдал изцяло на колата си?Не мога да проумея,как човек с нормална работа(8ч.на ден)може да си направи толкова подобрения на автомобила си.Предполагам че не ходиш в сервизи да ти изпълняват поръчките......
По мои сметки си дал повече от 2000лв за подобренията.......

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 04 авг 2006, 15:51

Lok-Tar!

Само за подкарването на турбото му трябват 2000++ лв. ми се струва.
Айде той ако труда е от него може би по-малко.
Все пак е похвално и радостно, че има такива хора и при нас у форд форума.

А ако съм прав този двигател в момента е малко под 200к.с.?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 04 авг 2006, 21:41

Ако трябва да говорим за пари... мисля, че по-точно ще е да се каже, че са подминали 3 000. Но това го казвам само защото отворихте въпрос. Не, че парите ми извират от джобовете, но когато познаваш правилните хора дадено нещо ще го купиш почти на половин цена. Ще дам един пример само - накладките за предните Cosworth спирачки. Приятел ми ги купи и прати (от БГ), когато пристигнаха на кутията пишеше 125 лв., а цената която платих беше 85 лв.

Вярно е че съм похарчил време по колата, но то не е толкова много :).
За година и половина я ми се събират 10 работни дена, я не. Истината е, че което се харчи повече са парите. Разбира се има и доста време прекарано в Интернет за да може да намериш нужното know-how!

95% от нещата съм си ги правил аз (включително сглобяването на двигателя, не без помощта на г-н Haynes). Останалото е помощ от приятели (има двама на които съм особено благодарен! както и на баща ми!) както и малко стругарска работа. Като добавите към сметката и още 100% мерак се получава крайният резултат. Разбира се има и разочарования - старият двигател малко го претоплихме :lol: .

Очакваната мощност е някъде из между мощностите :lol: , като за момента е под 105НР (причините съм ги описал по-горе). Оптимистичен резултат според мен е 180НР на около 0,7-0,8 Bar налягане (за да нямам допълнителни главоболия), а като максимум ~230-240 (това вече е правено и потвърдено). Ако бях купил 2.0L двигател, то последнат цифра ще клони към 300.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 05 авг 2006, 04:23

Lok-Na-Rok!

Само дето над 220-240 коня само на предни колела няма смисъл...
Според мене 180 коня са си много добре...
Шпер ще слагаш ли?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта