Страница 1 от 1

Аз да се похваля!

Публикувано: 03 авг 2006, 00:46
от disc
Понеже в другите раздели ще бъде offtopic, реших да го пиша тук.

Двигателя ми запали!!! Работи!!! Изображение

Даже минах 65 км. Изображение

Колата за сега работи САМО на газ (LPG)! Скоро и на бензин.
Пoд капака все още е като Франкенщайн, но ще се оправи!
Засега толкова, по-късно повече.


P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!! :lol:

Публикувано: 03 авг 2006, 09:25
от Любо
ЧЕСТИТО :D :!: :!: Много се радвам и предполагам не само аз. 65 км... да върви и да не се разваля поне 650000км.
Кога предвиждаш да е напълно готова?

Публикувано: 03 авг 2006, 09:50
от Overclock
Браво, моята още не се движи.Вкарах я в бокса преди 2мес. за пълен основен ремонт.Много трудно се оказа намирането на някой дребни детайли като втулки за паразитния вал и гарнитури за ангренажа, но едно по едно пристигат от Германия.Като стане ще напиша точно колко излиза основен ремонт на 1,8ТД

Публикувано: 03 авг 2006, 12:39
от NIKJAMa
Поздравления. Това се вика истински фен. Евала за знанията и усърдието с което си направи двигателя.

Публикувано: 03 авг 2006, 16:33
от chains
Хайде давай отзиви как е?

Публикувано: 03 авг 2006, 20:29
от aaleks
Браво =D>: , ти си наща гордост!

Re: Аз да се похваля!

Публикувано: 04 авг 2006, 00:04
от KickingKing
Lok-Na-Rok!

Честитка.
disc написа:P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!! :lol:
Т'ва за GTI на ГАЗ ли става въпрос?

Публикувано: 04 авг 2006, 01:15
от disc
Благодаря на всички!

Няма какво повече да кажа... колата върви, доста по-добре от колкото с 1.4 двигателя :lol: .
Като се има предвид понижената степен на сгъстяване (от 10:1 сега е 7,8:1 :shock: ), това че работи на газ, че ползвам все още старата генерация, гърнета и т.н. то сегашната мощност е направо забележителна!
Има още много криви краставици за изправяне. Ще спомена няколко - поради монтирането на -30 мм. предни пружини (а скоро и задни) трябва да се мине на стенд за регулиране на предницата (точно когато мойте хора със стенда са на почивка :( ). Но с тези пружини и стабилизиращата щанга (нямах такава в продължение на 6 месеца, защото се счупи а ме мързи да я сменя) предницата е невероятно стегната :wink: . Поведението на пътя е коренно различно - в положителна посока. Това до някъде се дължи и на новите гуми - 195/50/15. Усеща се мощността на двигателя - когато влезнеш с по-голяма скорост в завой и продължиш да даваш газ се усеща, че има кой да те измъкне от завоя. Температурата ми се струва малко височка - все още съм с 1.4 радиатора, трябва да реша как да оправя този проблем, както и проблема с интеркулера - просто няма място, но ще се събере някакси :) Щом няма интеркулер - разбира се и турбото не прави никакво налягане. Нарочно съм отворил уейстгейта за да не може да се създава налягане от турбото. Капачките на джантите подрънкват по дупките... абе има още доста работа.

KickingKing,
Колата за сега работи само на газ, защото има малко работа по бензина - поставянето на новата помпа, ел. инсталацията трябва малко да се преправи. А това за GTI го казах в смъсъл още от сега да се страхуват :lol:, защото когато дойде налягането... ехеее

Публикувано: 04 авг 2006, 09:18
от kEFi
Браво Диск! Страшно упорит си! Да не си Козирог? :wink:
...едно зейнало капаче на двигателя може би ще стои добре...
И дупе да им е яко на GTi-тата :D :D :D

Публикувано: 04 авг 2006, 09:25
от KickingKing
Lok-Tar!

Аз така и не разбрах, къф двигател си сложил.
Спирачки сменя ли?

Публикувано: 04 авг 2006, 12:31
от disc

Публикувано: 04 авг 2006, 15:31
от mrdds
абе колега Disc,ти имаш ли друга работа или си се отдал изцяло на колата си?Не мога да проумея,как човек с нормална работа(8ч.на ден)може да си направи толкова подобрения на автомобила си.Предполагам че не ходиш в сервизи да ти изпълняват поръчките......
По мои сметки си дал повече от 2000лв за подобренията.......

Публикувано: 04 авг 2006, 15:51
от KickingKing
Lok-Tar!

Само за подкарването на турбото му трябват 2000++ лв. ми се струва.
Айде той ако труда е от него може би по-малко.
Все пак е похвално и радостно, че има такива хора и при нас у форд форума.

А ако съм прав този двигател в момента е малко под 200к.с.?

Публикувано: 04 авг 2006, 21:41
от disc
Ако трябва да говорим за пари... мисля, че по-точно ще е да се каже, че са подминали 3 000. Но това го казвам само защото отворихте въпрос. Не, че парите ми извират от джобовете, но когато познаваш правилните хора дадено нещо ще го купиш почти на половин цена. Ще дам един пример само - накладките за предните Cosworth спирачки. Приятел ми ги купи и прати (от БГ), когато пристигнаха на кутията пишеше 125 лв., а цената която платих беше 85 лв.

Вярно е че съм похарчил време по колата, но то не е толкова много :).
За година и половина я ми се събират 10 работни дена, я не. Истината е, че което се харчи повече са парите. Разбира се има и доста време прекарано в Интернет за да може да намериш нужното know-how!

95% от нещата съм си ги правил аз (включително сглобяването на двигателя, не без помощта на г-н Haynes). Останалото е помощ от приятели (има двама на които съм особено благодарен! както и на баща ми!) както и малко стругарска работа. Като добавите към сметката и още 100% мерак се получава крайният резултат. Разбира се има и разочарования - старият двигател малко го претоплихме :lol: .

Очакваната мощност е някъде из между мощностите :lol: , като за момента е под 105НР (причините съм ги описал по-горе). Оптимистичен резултат според мен е 180НР на около 0,7-0,8 Bar налягане (за да нямам допълнителни главоболия), а като максимум ~230-240 (това вече е правено и потвърдено). Ако бях купил 2.0L двигател, то последнат цифра ще клони към 300.

Публикувано: 05 авг 2006, 04:23
от KickingKing
Lok-Na-Rok!

Само дето над 220-240 коня само на предни колела няма смисъл...
Според мене 180 коня са си много добре...
Шпер ще слагаш ли?