Страница 1 от 1

Mazda 121

Публикувано: 29 авг 2006, 18:35
от paci
http://carpictures.duble.com/picturesph ... ospics.htm
:shock:
Аз го знам де, обаче баси приликата имало :shock:

Re: Mazda 121

Публикувано: 29 авг 2006, 20:03
от ikov_vr
хаха един така го працакахме във австрия тоя си купува такава мазда и си мисли че е фиеста и после чак на митницата разбра като се зачете в документите.и после плати 2500 лв мито

Re: Mazda 121

Публикувано: 29 авг 2006, 20:06
от la4o
ikov_vr написа:хаха един така го працакахме във австрия тоя си купува такава мазда и си мисли че е фиеста и после чак на митницата разбра като се зачете в документите.и после плати 2500 лв мито
ей много смешно... и забавно... и умно...

да беше истина и да бях аз човека, пък да видиш ква радост щеше да падне още на границата...

Публикувано: 29 авг 2006, 20:07
от orlinm
Даа приликата е 99%. Жалко за човека дето се е прецакал така, още по-жалко за подиграващите се. Но пък два бона кво толкоз, мазда е по-яко от форд така или иначе.

Re: Mazda 121

Публикувано: 30 авг 2006, 09:18
от mrdds
la4o написа:
ikov_vr написа:хаха един така го працакахме във австрия тоя си купува такава мазда и си мисли че е фиеста и после чак на митницата разбра като се зачете в документите.и после плати 2500 лв мито
ей много смешно... и забавно... и умно...

да беше истина и да бях аз човека, пък да видиш ква радост щеше да падне още на границата...
" *00935* =)): Кьорав карти не играе"

Публикувано: 30 авг 2006, 10:34
от valboy
E какво се чудиш бре! Фистата е пусната 1995г.
Mark IV (1995–1999): Major restyle
The Mk IV Fiesta was launched in 1995. It was based on the chassis of the Mk III car, but most components were heavily revised, including a new suspension system, which gave the Fiesta one of the best handling abilities in its class. The range was further improved with the addition of a range of new Zetec engines, available in 1.25 L and 1.4 L forms, the 1.8 diesel engine was slightly modified for the mk IV, now marketed as the "Endura DE." The 1.3 L OHV engine was carried over from the Mk III. As well as the major changes to the chassis, the Mk IV also benefited from a new interior and exterior styling, albeit maintaining a similar shape to the Mk III.
През 1996 г. Mazda прехвърли на Ford 33,4% от своите акции. ФОРД дават купето на Мазда и през декември 96г. Мазда го пукат с техния двигател.....

Публикувано: 30 авг 2006, 13:55
от nikolovvd
Че от това по-хубаво няма. Имаш купе на Форд, а караш Мазда. Хем Форд хем и Японец. *00143*
Не е като Волво с двигател на Рено. *00124* *00127*

Публикувано: 30 авг 2006, 18:37
от 1.8d
Демек Фиестата е оригинала,а Маздата кавър :lol: :lol:
Нещо като песента "100 патрона" - оригинала е арабски,а я има на турски,гръцки,сръбски,румънски,руски и на български Изображение :lol:

Публикувано: 30 авг 2006, 18:42
от red
nikolovvd написа:Че от това по-хубаво няма. Имаш купе на Форд, а караш Мазда. Хем Форд хем и Японец. *00143*
Не е като Волво с двигател на Рено. *00124* *00127*
отскоро и китайско производство

Публикувано: 30 авг 2006, 22:01
от methodboy
И сега какво карате Mazda или Ford? :P

A Volvo вземат големите дизели от VW. И тяхната не е лесна ама му хванаха цаката направиха си двигатели.

Публикувано: 31 авг 2006, 00:43
от venom4o
methodboy написа:И сега какво карате Mazda или Ford? :P

A Volvo вземат големите дизели от VW. И тяхната не е лесна ама му хванаха цаката направиха си двигатели.
Волво от одавна не произвеждат двигатели... А доколкото Мазда както каза колегата форд купиха част от акциите и .. наистина си има малко форд в мазда и мазда в форд.. Няма лошо от хибриди... стига да се вземат само качествените неща от една кола.. Старата 121 е много здрава... Аз съм писал в темата за Голфа .. чичо ми имаше такава на 1 400 000 км колата още се движеше без основен ремонт.. купихме я на 150 000

Публикувано: 31 авг 2006, 12:41
от disc
Е как Волво да не правят двигатели?!? Правят и то доста.
А един ярък пример е двигателя на новият Focus ST (да,на Волво е!) - 2,5L 5-Cyl, Turbocharged - 250HP!

Изображение

Изображение