В борба с ръждата

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
_SLiThER_
Status: Извън линия

В борба с ръждата

Мнение от _SLiThER_ » 06 сеп 2006, 20:12

Колата до онзи ден :D
И колата днес :lol:
Обаче не ми е направил хубаво спойлера и му го върнах за добавка :twisted:
Прикачени файлове
DSC04416.JPG
DSC04413.JPG

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4559
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 сеп 2006, 20:57

A няма ли да ти върне лайсната :twisted:
Изображение

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 06 сеп 2006, 21:18

А колко пари ти взеха и само веждата ли ти боядиса, или цялата кола..

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 06 сеп 2006, 21:31

cossy написа:A няма ли да ти върне лайсната :twisted:
Офлюф лайсната е в мен ама е прясна боята да я залепя :wink:
100лв за труд и 80лв за тенекета дадах една вежда и около капачката :D

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4203
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 06 сеп 2006, 22:16

ноу скъпо уа то туй е половин кола с боя :( иначе добре изглежда
времето е като парите-никога не стига

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 06 сеп 2006, 22:24

pepy1 написа:ноу скъпо уа то туй е половин кола с боя :( иначе добре изглежда
ми той щот уж ряза и заварява затова :roll:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 сеп 2006, 05:46

Абе аз и в ICQ-ти писах ма аре и тук че да сме уж полезни.

Тва сеа кат си го оправил и наръсил не се отличава много от останалата боя ?
Начи нали си бях окъкал предния капак и тавана?
Еми оправих ги.
Съвсем случайно на автомивката където си мия колата намерих паста с цвят.
Имат магазин за автоаксесоари и глезотии и нали ми трябваше една крушка за халогена и нямаше какво да правя се заприказвах с каката и тя хопаа извади паста със син цвят 15 пари. Купих аз и се прибирам и се захващам. Първо търкане ... ихаа ... някаква магия ... чудо стана .. перрфектно.
Обаче ..... дъжд аре пак автомивка и леко по леко падна :(
В неделя си мием кочините пред на Ершо гаража и неговата одрала митсубишито и преди да ида той ми каза да взема паста ... е не тази синята де :D митсубишито му е черно.
Хубаво че не намерих онази с която си направих предния капак и тавана бели :? Намерих една друга някой някога ми я е давал ... течна някаква.
Упрайхме митсубишито викам чеки тръкна мойта с тази паста. Като търках падна от синята паста дето бях мазал преди това и там където беше почнал да се губи ефекта от нея се възстанови. Сега ще изчакам да видя колко ще е трайно.
Проблема при мен е че съм някаква перла и тя нали е естественно с лак.
А тоя твоя дъртее ако му намериш такава паста ще го направиш чистонов. Най-вече се изполва за изогряла боя без лаково покритие.
А не както при мен за заличаване на глупости при използване на неподходяща паста ... не съм си свалил лака баси не съм супермен ... за металик, лак си имало други пасти а аз с костенурката дет мазах оня дъртия белия я дай в/у тази да ми дойде акъла :evil:

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 07 сеп 2006, 11:42

Н е успях да разбера много от горният пост, схванах само че има паста, с която може да си оправиш боята без боядисване, ако ти е без лаково покритие , демек като мойта каруца.. И кво.. колко време държи таз паста и какво точно прави на боята, че не мога да се сетя..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 сеп 2006, 16:38

jasonsmith написа: колко време държи таз паста и какво точно прави на боята, че не мога да се сетя..
Освежава цвета на боята. Става перфектно и то на ръка. Само сега е въпроса колко ще е трайно и ми се струва, че се ползва друга паста за нещо като запечатване.
По тубата нищо не пише за друга паста.
Нямам как да експериментирам, пастата не е за моята боя, но свърши работа да си изчистя глупостите.

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 10 сеп 2006, 18:12

И кво стана ?!?! Варненските фордове борят ръждата качественно , моята Фиеста от 1 месец не мога я позная една такава без ръждица, лъскава ......ама 700 лева дадох за да и оправят дупето :)
Изображение

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 11 сеп 2006, 02:38

я, можете ли да ми подскажете за кво става дума, знам че мога да сваля горния слой на боята, и да стане като старата, щото сега от червено е розово, и като я кърпиха и боядисваха малко се разминават цветовете...та какво ми трябва да и върна стария цвят?

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 11 сеп 2006, 17:53

1. Ръчно пастиране на автомобили
Използвайте по моя преценка паста СОНАКС много лесно бързо и траино се пастира боята връща си свежеста и блясъка
2. Машинно пастиране
Моят съвет е паста ТРИ-М /3М/ има три разфасовки груба, средна, финна но се продава на грамаж в магазините за автобои на Сикенс ефекта е удивително траен и колата наистина блести като нова
3. Цените ако си ги пастирате САМИ
ръчно 11лв
машинно 15-20лв без дунапренче за машината

*отбелязаните цени са само за паста като при вариянт 2 се ползват средна и финна по около 150-200 гр.
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 11 сеп 2006, 22:40

Съгласен съм с горния пост :P
Значи пастата сваля (шкурка) горния слой на боята и тя заради това блесва :idea: Пастата е все едно шкурка 6000 8000 10000 и за това става такъв блясък :) :wink: .
Значи аз ползвам паста на Сикенс модел 74 и 75, което ще рече, че първата (74) е груба (в нея взе едно има песъчини и НЕ трябва да се изпозлва ръчно, само машинно) и тя сваля захабеното на боята, а при металиците заличава някой дребни драскотини (които не са до метал, ми е само одрана боята/лака). Втората (75) е вече финната паста, която създава хубавия блясък и лъскавината и може да се каже, че запечатва боята. Има и (76) която е още по-финна, ама не съм я ползвал, за да ви кажа как е :wink: .
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта