От 1.11 със запалени фарове

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

Съгласни ли сте с карането на фарове през деня?

Да
90
77%
Не
22
19%
Каквото каже КАТ това ще правя
5
4%
 
Общо гласове: 117

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от Вейдър » 31 окт 2011, 22:52

Аз карам на фарове целогодишно . Смятам, че даже лятото всяка кола се вижда от много по-далече. Това носи допълнителна безопасност. Основия път към Велинград е дефилето Варвара-Велинград. Който е идвал го знае що за път е. Лятото, в определени часове се получава така, че от много ярко осветен участък изведнъж "скачаш" в някакви адски сенки. Кола без фарове в такава ситуация е като призрак.Призрак, който може да те убие. А местните шофьори точно там карат изключително самонадеяно и безотговорно, приоритетно без фарове. А в крайна сметка щом закона го изисква, трябва да се спазва!
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
_George_
потребител
потребител
Мнения: 412
Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от _George_ » 04 ное 2011, 09:10

И аз съм ЗА фаровете, но и аз като някои колеги съм срещал хора с незапалени фарове в непрогледна мъгла и то в Петрохан :shock: . Само да попитам колегите с нефабричен ксенон дали им правят проблем полицайте?
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от madboy » 04 ное 2011, 09:12

В момента могат да те глобят само за нерегулирани фарове. Иначе спирането от движение заради нефабричен ксенон, трябва да мине през НС- това по мнение от друг форум. *unknw*
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
_George_
потребител
потребител
Мнения: 412
Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от _George_ » 04 ное 2011, 11:20

Значи няма да има проблем, мойте са регулирани. При разминаване няма проблем със заслепяване, но като карам зад някой е друго положението, всички ми бият десен мигач :roll:
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от pepy1 » 05 ное 2011, 09:46

ето нещо по въпроса за нефабричните ксенони
http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига

Drake
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
Местоположение: София/Стара Загора
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от Drake » 05 ное 2011, 17:00

_George_ написа:Значи няма да има проблем, мойте са регулирани. При разминаване няма проблем със заслепяване, но като карам зад някой е друго положението, всички ми бият десен мигач :roll:
Толкова са ти регулирани. Когато такива като теб ми се залепят на задната броня виждам как осветяват директно тавана ми и огледалото за задно виждане. Следователно, фаровете им вместо да светят само напред и надолу към пътя, светят навсякъде. Писнало ми е от такива тунинговани! :evil:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Дневни светлини или фарове?

Мнение от diesel1.6 » 05 ное 2011, 21:54

Всъщност нали трябват дневни светлини? Какви трябва да са те, за да не се налага да търпим светнати разбичкани фарове, които пречат по време на път?

vladboy
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 12 фев 2011, 23:39
Модел на автомобила: Ford Focus '03 1.8 TDCi
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от vladboy » 19 ное 2011, 21:50

Продават се всякакви DRL фарчета (диодни). Най-скъпите са на Филипс, но има и по-евтини варианти. За да си нямате проблеми с органите на реда и ГТП-та, съответните фарчета трябва да притежават удостоверение или на самите тях да има щампичка Е4 (ако не се лъжа), с което показват, че са удобрени за европейският съюз. Това е изключително важно, защото съм виждал много често хора, които не могат да представят при проверка този документ, водят ненужни спорове... Лично аз не ги подкрепям толкова много, защото не стоят перфектно на всеки автомобил. Но ако изключим това, те трябва да се вържат към електрическата с-ма така, че когато си включите габаритите и съответно късите, те трябва да угаснат. Абсолютно всички, които са се снабдили с такива DRL-ки, са ги вързали да светят още щом подадеш контакт. По принцип - не съм привърженик на това да се кара с фарове през деня. Причините не са малко, няма смисъл да ги пиша тук и да пораждам спорове, единствено мога да ги споделя на лична, пък и всеки има право на мнения :) Единствено в този случай подкрепям DRL модула, който трябва да се върже към дългите светлини и да подава 20 или 30% от номиналното напрежение. В една тема съм писал за него и как го използвам аз, защото съм с фабричен ксенон и свързването към дългите щеше да ми отнемен много време, нерви, проводници и всякакви ненужни неща.
Извън темата ще споделя нещо за колегите с нефабричен ксенон. При предният ми автомобил имах малки проблеми с фаровете - просто бяха издъхнали, а нощното шофиране при мен е често срещано явление. НЕ послушах съвети на разбирачи да монтирам ксенон, защото монтирането му на обикновен фар с рефлектор БЕЗ лупа, щеше да доведе до осветяне в очите на всички останали. Ако някой не е на ясно с това, нека ми пише, ще намеря статийката, където всичко е описано, дори със схемички. Как реших моят проблем: смених фарчетата с чисто нови, направих нови връзки, през релета, чисто нови крушки и резултата беше - фарове, които дори току що излезнала от завода кола, няма такива. Не се шегувам - доброто напрежение към крушките и чистият рефлектор и стъкло, които да отразяват светлината - това е ключа към истината. Лично изпитано и тествано при мен. Ако рефлекторите ви не са захабени, а само запрашени - просто изплакнете фарчетата. Правил съм и това на друг автомобил - положителен резултат.
Благодаря за вниманието :)

trance4life
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от trance4life » 12 дек 2011, 23:41

Целогодишно си карам на фарове ;) :idea: :idea:

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: От 1.11 със запалени фарове

Мнение от dimkar » 12 дек 2011, 23:56

Браво.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта