HELP, Търся майстор на дизелови двигатели

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

HELP, Търся майстор на дизелови двигатели

Мнение от Overclock » 01 ное 2006, 22:33

Побърках сe от чакане, майстора дето започна ремонта на двигателя ми вече трети месец ме размотава *00200* Когато и да го попитам докъде е стигнал ми казва, че до една-две седмици колата ще е готова, от утре я почва.Вече е поникнала трева около гумите, а на мен ми се обели гъза от ходене X(: Смятам да си взема частите и да търся друг майстор, но повечето които ги познавам претупват работата и не бих им се доверил.Главата е напълно подготвена за монтаж, регулирана, шлайфана и всичко останало.Блока е шлайфан, всичко съм купил (бутала, сегменти, семеринги, прословутите втулки за паразитния вал, хартиените гарнитури на ангренажа)Остава ми само гарнитурата на главата, която незнам колко трябва да е дебела докато не се събере двигатела.Само ми трябва кадърен майстор, който да събере всичко това както трябва и да не ми съдере кожата.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 ное 2006, 05:37

Главата на 1.8 двигател е чугунена и не подлежи на шлайфане! По-натам цялата дейност (по мое скромно мнение) е безмислена.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 ное 2006, 08:31

Незнем защо мислиш, че чугунените глави не подлежат на шлайфане, но там където ми я правиха имаше още 4-5глави като моята.Още повече, че сваля ли се главата, преди да се монтира задължинелно трябва да се шлайфа, не става въпрос за изправяне на евентуални кривини, а един вид почистване на основата.Шлайфаната глава става като огледало.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 ное 2006, 09:02

Не мисля. Зная. Докато алуминиевите глави са от еднакъв материал в целия си обем, то чугунените имат повърхностна обработка на метала. В общи линии споделих мнение и не съм склонен да споря или да го отстоявам по какъвто и да е начин.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта