Какво направих по колата си днес?
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
В сервиза в който ходя за реглаж, майстора първо прави преглед, дава списък с частите за смяна и докато не се сменят не пипа колата.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Това му изказване съм го пропуснал. За мен причината за катастрофата е ясна-навлизане надясно, незнайно точно защо, забиване в мантинелата обграждаща паркинга и т.н.HACKO написа: ↑12 апр 2022, 21:01Винаги има опция само за преден или само за заден мост. Ама като слушах глупостите на Дунев по повод катастрофата на македонския автобус, как аджеба гумите на автобусите издържали до скорост 110Км/ч и ако караш по-бързо щели да гръмнат си правя заключение за познанията му.
Дай акъл тогава къде да сменя задните тампони, барабар с винтовете( казаха ми, че се срязвали при смяна)?
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4777
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Така правят истинските механици, за Дунев съм писал отдавна защо никога няма да го посетя. От близо съм видял за какво става дума, ама на чуждо бмв.
времето е като парите-никога не стига
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 822
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Значи не съм само аз. Имало и други "доволни" клиенти. А колегата Ф Фокус май обича да си дава парите на всеки срещнат. Да правиш реглаж на разбито окачване... рядко се среща такава идиотия и по най-западналите сервизи.
Знам всички вицове за Форд
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Не споря, ама дайте съвет къде сте били доволни при смяна тампони на заден носач плюс болтовете за сходимост? В София имам предвид.
Днес ми звъннаха от "Дунев", че е много вероятно да се наложи смяна на носачите комплект, защото, въпреки, че болтовете се режат тампона е възможно да не може да се изкара, та ме вкараха в протичане на мисли...и пасувах Може и така да е-все пак ми е първият "Форд", досега за някоя и друга дреболия съм ходил в МП, и при найстор-фордаджия.
Днес ми звъннаха от "Дунев", че е много вероятно да се наложи смяна на носачите комплект, защото, въпреки, че болтовете се режат тампона е възможно да не може да се изкара, та ме вкараха в протичане на мисли...и пасувах Може и така да е-все пак ми е първият "Форд", досега за някоя и друга дреболия съм ходил в МП, и при найстор-фордаджия.
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 822
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Днес смених маслото, филтрите и двата задни амортисьора, че единият беше протекъл. След почти седем години по родните пътища, пак им дойде редът.
Знам всички вицове за Форд
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2042
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Моите носачи се наложи да ги сменям, че бяха изгнили и пружините почти бяха излезли отдолу. За болтовете бях сигурен, че са запекли в тампоните и направо предварително си купих нови от ДБК Димитров. За 20 години ръждясване - толкова.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Аз пък да споделя не какво направих по колата днес, а какво открих днес след посещението в сервиз "Дунев" завчера, за което писах-една от операциите беше смяна маншон на външно дясно каре.
Вдигам капака днес и кВо да видя-долу вдясно всичко овъртяно в трансмисионно масло-поне 500гр. е изхвърлено, ако не и повече, а съм минал 30км. градско-ами, ако не бях погледнал и бях тръгнал след няколко дни на дълъг път...? Скоро сменях маслото в ск. кутия с може би най-доброто с висока спецификация на "Форд" Та телефони, разправии и утре пак там да си оправят бакиите-аман вече от "майстори" и "сервизи" всякакви!
Явно опонентите на въпросният сервиз ще се окажат прави!
Е, как от яд да не се напие човек?!
Вдигам капака днес и кВо да видя-долу вдясно всичко овъртяно в трансмисионно масло-поне 500гр. е изхвърлено, ако не и повече, а съм минал 30км. градско-ами, ако не бях погледнал и бях тръгнал след няколко дни на дълъг път...? Скоро сменях маслото в ск. кутия с може би най-доброто с висока спецификация на "Форд" Та телефони, разправии и утре пак там да си оправят бакиите-аман вече от "майстори" и "сервизи" всякакви!
Явно опонентите на въпросният сервиз ще се окажат прави!
Е, как от яд да не се напие човек?!
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 822
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Препоръчвам ти да си вземеш парите от тях и да не стъпваш повече там, а да си оправиш колата на друго място. Сервизът е доста добър. Като сграда и оборудване. "Майсторите" им не струват.
Знам всички вицове за Форд
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Ок-съгласен съм, ама така и никой не препоръча сервиз...
Явно при смяната на маншона са съсипали семеринга на полуоската към ск. кутия, нямам представа кой-какви ги е свършил, ама ще си поговорим сериозно с г-н Дунев! Усетих, че цари доста хаос там, липсва организация, приема се всеки дощъл без записване, за да не се изпусне клиента(парите), което никога не води до нищо добро-за съжаление аз съм живият пример.
Явно при смяната на маншона са съсипали семеринга на полуоската към ск. кутия, нямам представа кой-какви ги е свършил, ама ще си поговорим сериозно с г-н Дунев! Усетих, че цари доста хаос там, липсва организация, приема се всеки дощъл без записване, за да не се изпусне клиента(парите), което никога не води до нищо добро-за съжаление аз съм живият пример.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Пак съм аз... да споделя какво се случи сутринта в сервиза.
Отново бях първи, веднага ме взеха, шефа ми се извини, вдигнаха колата на подемник, събраха се трима човека, ръчкаха нещо около час отдолу и казаха, че проблемът е отстранен, не било теч на трансмисионно масло, а грес от незатегната скоба на вътр. каре, трипода не бил свалян...не вдянах особенно какво ми се каза, не съм чак такъв специалист. Много ми е странно каква е тази грес, досущ, като масло, че и с мирис на трансмисионно масло? Инак видях, че вътр. каре е с нова метална скоба.
После с пароструйка измих де-що можах отдолу и отстрани, ще следя внимателно има ли го омасляването, и утре ще отскоча до маслар, който за 20г. не се е дънил да проверя нивото на маслото в ск. кутия. Надявам се сагата да е приключила.
Отново бях първи, веднага ме взеха, шефа ми се извини, вдигнаха колата на подемник, събраха се трима човека, ръчкаха нещо около час отдолу и казаха, че проблемът е отстранен, не било теч на трансмисионно масло, а грес от незатегната скоба на вътр. каре, трипода не бил свалян...не вдянах особенно какво ми се каза, не съм чак такъв специалист. Много ми е странно каква е тази грес, досущ, като масло, че и с мирис на трансмисионно масло? Инак видях, че вътр. каре е с нова метална скоба.
После с пароструйка измих де-що можах отдолу и отстрани, ще следя внимателно има ли го омасляването, и утре ще отскоча до маслар, който за 20г. не се е дънил да проверя нивото на маслото в ск. кутия. Надявам се сагата да е приключила.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 823
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Никой не препоръчва сервиз защото явно е практика като идеш някъде, да си оставят ръцете и да се върнеш пак... Но не по хубав повод особено на форд толкова ли са им сложни тия маншони и семеринги че все тече от тях..
-
- потребител
- Мнения: 1412
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Не е проблема в маншоните и аз имах същият проблем и се чудех защо все тече а се оказа че греста става много течна и почва да излиза от тях даже и да са много стегнати. Смених я с нова продават се в пакетчета по 2-3 лева тогава такава беше цената и не съм имал ядове. Иначе ако сервизите ако си вършат работата качествено няма да има такава навалица при тях. Иначе има една приказка една счупена керемида цял живот храни майстора.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Аспасиа-точно същото ми казаха в сервиза-"греста, като се загрее става течна, като масло".
По този повод ми протекоха нЕкои мисли( ):
-толкова ли много се загрява греста в едно каре?
-ако греста е в презатегнат конусен лагер бих се съгласил, че ще прегрее, ама в каре на полуоска...?
- да речем, че греста е загряла-като изстине няма ли пак да се сгъсти? проблема с омазняването го открих след 5 часа престой и по всичко изглеждаше, като масло.
- всъщност масло ли има в маншоните на каретата на полуоските-бивша грес?
Яд ме е, че разполагам с изключително качествени високо-темппературни греси, а ми слагат не знам какви...освен в бъдеще да си ги нося, като посещавам сервиз?
По този повод ми протекоха нЕкои мисли( ):
-толкова ли много се загрява греста в едно каре?
-ако греста е в презатегнат конусен лагер бих се съгласил, че ще прегрее, ама в каре на полуоска...?
- да речем, че греста е загряла-като изстине няма ли пак да се сгъсти? проблема с омазняването го открих след 5 часа престой и по всичко изглеждаше, като масло.
- всъщност масло ли има в маншоните на каретата на полуоските-бивша грес?
Яд ме е, че разполагам с изключително качествени високо-темппературни греси, а ми слагат не знам какви...освен в бъдеще да си ги нося, като посещавам сервиз?
Много автомати-слаби резултати!
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Привет колеги.трябва да пуснем и тема какво осрах днес по колата(извинявам се ако има вече такава)та по темата-скъсах шпилка или колесен болт(незнам как се води точно) на предна гума.някой сблъсквал ли се е с такова предизвикателство и как си е решил проблема.в наше село казват че единственото което може да се направи е да се смени лагер-главината която е около 200лв.някакси обаче не ме кефи да карам с 4 гайки,все пак инженерите са преценили че трябва да са 5.ще се радвам на всякакви идеи.благодаря предварително и наздраве
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1152
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
@margarit.hristov
Демонтира се стария болт, монтира се новия. Нищо сложно, ако не пречи нищо от окачването. Играл съм го филма. За съжаление, при мен шенкела се оказа леко препятствие, та след малко умуване.... Няма да споменавам, как постъпих, че ще има възмутени хора.
https://www.etebg.com/bg/catalog/Ford.h ... 5kXzEzIn0=
Демонтира се стария болт, монтира се новия. Нищо сложно, ако не пречи нищо от окачването. Играл съм го филма. За съжаление, при мен шенкела се оказа леко препятствие, та след малко умуване.... Няма да споменавам, как постъпих, че ще има възмутени хора.
https://www.etebg.com/bg/catalog/Ford.h ... 5kXzEzIn0=
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Там е проблема,шенкела пречи.при мк3 мисля че беше имат на едно място кадето на шенкела има издълбано място където да избиеш скъсания и да навреш новия.при мен такова място няма
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Току-що долях 500гр. масло в ск. кутия(сменено преди няма и 2 месеца)-било грес от незатегната скоба на маншона-грънци и таратанци!F Focus написа: ↑15 апр 2022, 11:07Пак съм аз... да споделя какво се случи сутринта в сервиза.
Отново бях първи, веднага ме взеха, шефа ми се извини, вдигнаха колата на подемник, събраха се трима човека, ръчкаха нещо около час отдолу и казаха, че проблемът е отстранен, не било теч на трансмисионно масло, а грес от незатегната скоба на вътр. каре, трипода не бил свалян...не вдянах особенно какво ми се каза, не съм чак такъв специалист. Много ми е странно каква е тази грес, досущ, като масло, че и с мирис на трансмисионно масло? Инак видях, че вътр. каре е с нова метална скоба.
После с пароструйка измих де-що можах отдолу и отстрани, ще следя внимателно има ли го омасляването, и утре ще отскоча до маслар, който за 20г. не се е дънил да проверя нивото на маслото в ск. кутия. Надявам се сагата да е приключила.
Добре, че се усъмних и проверих, а много хора вярват на "майстора"!
Упс-за малко да забравя, че днес си полирах и фаровете на ръка, без полир-машина, докато чаках ред за проверка на маслото в ск. кутия-още се помотвам да ги облепя с фолио, ама полирането и на двата е за има-няма 10 мин. Първо полирам с по-абразивна паста(Fast) , а после с финна(Fine), на 3М. Ефекта е поразителен, ама трае 3-4 месеца.
Много автомати-слаби резултати!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2042
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Моите ги полирах миналото лято с един комплект от ЛИДЛ и ги пръснах с UV устойчив прозрачен лак пак от там.
Но са афтърмаркет лупи със светодиодни габарити и мигачи, не са оригиналните на Мондео-то. Слагах ги 2015, беше се понапукал и леко олющил оригиналният лак. Съборих го с 1000, изгладих с 3000, полирах с пастите от комплекта и напръсках с лак. Един предиобед работа.
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Признавам си, че за "оригинален лак " върху фарове за пръв път чувам....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта