Проблем със семеринг на VOLVO 850 2000/20V

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем със семеринг на VOLVO 850 2000/20V

Мнение от kurshuma » 12 дек 2006, 13:23

Пускам темата тук защото не е обвързана с марката на която сме фенове но в нашия форум има хора с доста големи познания по ДВГ
Сега да се върнем към проблема ми :P
Купихме за един от нашите шофьори VOLVO 850 2000куб/ 20V НО се появи следния проблем на всеки 100-300км му изпада семеринга на коляновия вал 1-вия път сменихме само семеринга защото мислехме че не е сложен както трябва и затова е изпаднал 2-ия път сменихме семеринга и подбихме леглото за да го стесним и евентуално да избегнем последващо изпадане 3-ия път раширихме леглодо за да сложим по голям семеринг със същия вътрешен диаметър и го залепихме поставихме го и след 300км приблизително пак изпадна вече незнаем какво да правим даите някакъв съвет за да не изпада вече пустия семеринг че вече това гумено малко нещо ми струва към 350лв без маслото което съм сипвал
БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ СЕ ОТЗОВАТ НА МОЯ ЗОВ ЗА ПОМОЩ :lol:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 дек 2006, 13:46

кой семеринг?Големия или малкия? поне при мен са два..съвета ми е ако е малкия ..поне на форда е на отделно парче частта в която седи семеринга! НЕ може ли да го смените цялото?Или?На де е разбит вала ? и заради това да го плюе?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 12 дек 2006, 15:25

Да не му е високо налягането в двигателя, да вдига щеката на маслото при форсирване ..... само предположение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 дек 2006, 15:39

buhap написа:Да не му е високо налягането в двигателя, да вдига щеката на маслото при форсирване ..... само предположение
Мдам - и аз си мисля, че може да има някакво запушване на маслените магистрали и да вдига прекалено високо налягане.
Най-добре е да премерите колко атмосфери вдига и колко са фабричните. Прави се като на местото на масления датчик се завива манометър, но това го знаят по сервизите.

:twisted:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 12 дек 2006, 22:22

Опа, я провери да не амортизирани лагерите на коляновия вал и той да е получил луфт и да се тресе леко - един приятел с 300д МБ имаше този проблем и докато се разбере остана без двг /измина 50 км. без масло/ - ако са лагерчетата проблема е решим /не е евтино, но не е проблем/! /Ако колата е от Италия ......../

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 13 дек 2006, 11:02

Мерси за съветите
варянт 1 налягане в маслото да предпложим че са запушени маслопроводите към главата горе от капачката нямаше да има газове но от пръчката за маслото щеше да излита направо а всичко и там е наред
вариант 2 аксиален луфт на коляновия вал възможно е но ме съмнява защото лагерите не се чуват чувал съм как тропат сутрин на студен мотор и този шум тук го няма :(
малкия семеринг му изпада
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 дек 2006, 12:05

По вариант 1 - може да има и прецакан/отремонтирван клапан на маслото и някой да е пипал пружината - от това може също да се качи налягането на маслото.

След като отхвърляш с лека ръка, най-честите причини за подобен проблем - незнам.

Ако ми се беше случило на мене - щях да започна от проверката на налягането - нито е скъпа, нито е времеемка :wink:

PS - като решите проблема - драсни един ред, та да знаеме и ние


:twisted:

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 13 дек 2006, 12:27

Не не Брок не отхвърлям нищо с лека ръка просто вече незнаем какво да правим *unknw*
Сега ще си купуваме и маслена помпа точно заради този клапан който ти спомена ще сваляме и стойката на филтъра да не би и в нея да има някой клапан ще сменяме филтри ще почистим тоя искроуловител дето го пишат по форомите и ще разберем дали е от това ако пак изпадне пустия му семеринг ще сваляме мотора *00201* *00101*
Купи си Форд и бъди щаслив

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта