Страница 1 от 1
skorpio
Публикувано: 31 дек 2006, 11:12
от cecipi4a
Значи харесах си едно Skorpio,95г2000,16v,автоматик.Моля някои с опит с тази марка да ми каже нещо повече за автомобила.Плюсове и миноси.
Публикувано: 31 дек 2006, 13:50
от valboy
Като за начало- пише се
Scorpio!

skorpio
Публикувано: 31 дек 2006, 14:30
от cecipi4a
Благодаря ти много. Грешка не съм обърнал внимание.
Публикувано: 31 дек 2006, 16:52
от venom4o
Пфф.. Скорпиото е сиера с повече екстри доколкото знам аз.. здрави коли .. луксозни.. доколкото знам това е най високия клас форд за тези години...
Публикувано: 31 дек 2006, 16:59
от bigdady
Отличен автомобил много добра возия за много висок клас автомобил е има добър вървеж на дълго пътуване ти е кеф да я караш много стабилна кола цената за такъв автомобил е много добра.
минуси бих казал че няма много асвен че някои неща по купето са направени от материали с ниско качество и понякога се чуват поскръцвания отнякъде но в общи линии колата е много добра
Публикувано: 31 дек 2006, 17:00
от bigdady
Отличен автомобил много добра возия за много висок клас автомобил е има добър вървеж на дълго пътуване ти е кеф да я караш много стабилна кола цената за такъв автомобил е много добра.
минуси бих казал че няма много асвен че някои неща по купето са направени от материали с ниско качество и понякога се чуват поскръцвания отнякъде но в общи линии колата е много добра
Публикувано: 31 дек 2006, 18:33
от Rick
Малко оф топик, ама току що видях еднн Скорпион Косуърт Джия от 1994 за 1200 евро в Германия. 194 кончета и изглежда перфектно...
Знаех си че трябваше да гледам по-добре преди Коледа, та да мога да си го напиша в списъка ама на...
Ако паднат митата много ще си струва да си внесе човек един такъв звяр.

Публикувано: 01 яну 2007, 20:48
от vvvasilev
хубава кола, но не за български условия. Изключително скъпа поддръжка! Шарнир - 480 лв, лагер 360лв. Като не могат да се ползват от Мондео - 1 мм разлика във външния диаметър. Изобщо всички части са така - минимални различия в размерите и огромни разлики в цените. Гърнето е едно цяло и струва 2500 лв, броня 1400, стъкло за фар 200 лв, 2 бобини - 800 лв, кабели за свещи 250 лв, 1 бр свещ - 28 лв, хидравлични повдигачи 41 лв и т.н. и т.н.... И никъде ги няма по моргите за авточасти 2-ра употреба. Аз навремето си пазарувах части само през Еbay че там ги има и са по-евтинки
skorpio
Публикувано: 02 яну 2007, 09:41
от cecipi4a
Мдаа,като прочетох какво е написал VVVASILEV,ми настръхна косата.Маи подръшката на такъв автомобил е доста солена.
Публикувано: 03 яну 2007, 00:58
от nikolovvd
vvvasilev написа:хубава кола, но не за български условия. Изключително скъпа поддръжка! Шарнир - 480 лв, лагер 360лв. Като не могат да се ползват от Мондео - 1 мм разлика във външния диаметър. Изобщо всички части са така - минимални различия в размерите и огромни разлики в цените. Гърнето е едно цяло и струва 2500 лв, броня 1400, стъкло за фар 200 лв, 2 бобини - 800 лв, кабели за свещи 250 лв, 1 бр свещ - 28 лв, хидравлични повдигачи 41 лв и т.н. и т.н.... И никъде ги няма по моргите за авточасти 2-ра употреба. Аз навремето си пазарувах части само през Еbay че там ги има и са по-евтинки
Като чета това и се питам дали не съм най-големия късметлия със Скорпио. Ето защо:
1. Преден носач с шарнира и тампона за стабил.щанга 65 лв. (немски).
2. Гърне средно и крайно 136 лв.
3. Комплект съединител доставин от Великобритания 225 лв.
Според мен единствения недостатък на колата и грозната предница. А цените, които цитирам са само на частите без труда и са за по-предния модел Скорпио, който е спян от производство 1994 година.
Колата е много здрава и горе описаните части се сменят на около 200 000 км. Возията е невероятна и презъзхожда дори някой от новите модели на Пежо и Рено. Взема завои със такива скорости, при които някой други автомобили губят стабилност. Страхотен автомобил, на който винаги можеш да разчиташ.
скорпио
Публикувано: 03 яну 2007, 10:14
от tata1971
Нека да споделя и аз малко опит
Основен ремонт на двигател-600лв.
Смяна на маншон на полуоската-15 лв.
Свещи 4бр.-25 лв./бош/
Стъкло за фар-20 лв./абе турско е /
Гумена муфа за кардана-130 лв.-немска
Жило за съединител-14лв.
Ремък-22лв.
Ей това са цени които съм платил но имай напредвид че гемията ми е 1990 г. и не е GHIA/т.е. не е лукс изпълнение/
Публикувано: 03 яну 2007, 11:52
от cossy
Aма той човека имаше скорпио от 95та някъде, онова заобленото

И то с някакви спортни части... и поддръжката верно е мамата

Публикувано: 03 яну 2007, 12:43
от vvvasilev
Да, говоря за новото Скорпио, не за старите. Все пак нали човека за от 95-та нагоре питаше
Публикувано: 03 яну 2007, 18:09
от Kocko
Като заговорихме за Скорпиота... Някой колега тук да кара софийско сиво Скорпио хечбек 2.9i, че едно такова направо ме върна в детската градина на цариградско вчера.
Извинявам се за офтопика!

Публикувано: 21 яну 2007, 15:43
от 2.9
да,Скорпио-то има доста скъпа поддръжка,но помислете за коя кола в този клас ще ви струва евтино в магазина?Особено за тези след 95-та година.Кофтито е че не са много масови и по моргите също ги няма,а каквото и да купуваш от Мото-пфое се чудиш дали не е златно.Въпрос малко на късмет,но ако човек се сдобие със запазено и поддържано Скорпио ще кара с удоволствие дълго без кои-знае колко проблеми.Друг е въпросът с 2.9i24V-Cossworth!За него всичко ще е по поръчка и теслата е голяма,но всеки да си прави сметката. P.S. Kocko,сигурен ли си че беше сиво?да не е било бяло и немито от месец?
Публикувано: 21 яну 2007, 17:24
от Kocko
Определено си беше сиво и занемарено малко на външен вид! Но мнооого мощ!
Публикувано: 21 яну 2007, 17:38
от 2.9
Аха-машина за изгаряне на гориво в промколичества.-не съм бил аз.