Нова кола - да се радваш ли .. да плачеш ли?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Georgi Sekulov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 сеп 2012, 14:32
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Нова кола - да се радваш ли .. да плачеш ли?

Мнение от Georgi Sekulov » 06 мар 2020, 22:12

За съжаление, първият ни опит със покупката на нов автомобил не мина много добре.
Бяхме фенове на Форд, но след това обслужване... как човек да остане фен на марката, като единственият дистрибутор има такова отношение към клиентите си... mechanic-smile

https://www.youtube.com/watch?v=-BIBMto5KsU

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Нова кола - да се радваш ли .. да плачеш ли?

Мнение от synthez 3D » 07 мар 2020, 07:47

Колега, забавянията на доставките са нещо което се случва, особено по празниците. Дори мога да кажа, че си чакал малко, в сравнение с други случаи, за които знам. При покупката на първата ни нова кола от МП имахме подобен случай, пак в края на годината. За теб е добре все пак, че колата ти е регистрирана в новата година, а не в старата. Колите, които се водят на склад, не винаги са реално на склад в Сливница. Просто са поръчани и дори може още да са в завода, какъвто беше и нашият случай. Когато съм поръчвал следващите си коли през годината (не около нова година) не е имало забавяне, дори когато автомобилът е бил индивидуална поръчка, а не на склад. Съгласен съм, че подобни събития са неприятни и трябва да има някаква, макар и минимална компенсация, но липсата на такава не ми се струва основателна причина да се отказвам от марката. Напротив, с всеки следващ автомобил се убеждавам, че изборът ми е правилен. Според мен ти си възприел нещата по-сериозно, заради липсата на автомобил, по време на чакането и това те е афектирало допълнително. А колкото до сервизното обслужване, можеш да си обслужваш автомобила където поискаш, но като си избрал оперативен лизинг автомобила е собственост на МП по време на лизинга и съответно те избират сервиза т.е. само при тях :(
Изображение

Georgi Sekulov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 сеп 2012, 14:32
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Нова кола - да се радваш ли .. да плачеш ли?

Мнение от Georgi Sekulov » 07 мар 2020, 12:37

Ами проблема е, че автомобила е регистриран в предната година и са го дерегистрирали и пак регистрирали за нас... няма логика.
Като цяло не съм съгласен, че това е времето отнемащо за регистрация на автомобил на склад.
Ако рекламират, че имат автомобил на склад, а го нямат това е още по зле.

За капак на всичко, изгубих 1 месец от каското и 1 месец от гражданската. (почти) на 18ти декември са ми записани и 2те а ми предадоха автомобила на 9ти Януари.

Може би съм се афектиран в повече заради празниците и липсата на автомобил, но ако бяха си спазили срока щях да ги разбера, все пак работя в индустрия, в която крайните срокове са доста важни и не се очаква да се оплакваш ако са постигнати целите на време, или пък ако не поне има начин за компенсация на клиента.

В този случай, нито има компенсация за клиента (минимална колкото да покажат, че ги интересува), нито имали процес за това нещо.
А факта, че съм прецакан с 1 месец каско и гражданска не е проблем за тях.

Във връзка с обслужването, няма начин да си обслужваш автомобила на НЕоторизирано място и гаранцията да ти важи (без значение дали е на лизинг или не), а реално това е една от основните причини за покупката на нов автомобил (поне за нас) да не се занимаваме със поправки нон стоп.

Надявам се при теб synthez 3D нещата да са се подобрили и да си останал доволен с всяка нова покупка.

П.П. Да не забравя да спомена, че заради тази регистрация и дерегистрация, трябва да ходя на ГТП след 2рата година а не след 3тата, защото има 2 регистрации на автомобила.

stst1
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 10 юни 2013, 01:01
Модел на автомобила: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost; ex Ford Fusion 1.4 Duratec 16V;
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нова кола - да се радваш ли .. да плачеш ли?

Мнение от stst1 » 08 мар 2020, 15:49

Да споделя и аз скромен опит от първия нов автомобил в семейството:
Подписахме договор за доставка на 13 март 2018 година с Мото Пфое. Тъй като автомобилът беше "индивидуална поръчка" т.е. сядаш и отмяташ цветове, екстри и пакети както прецениш най-добре за теб, в договорът бяха записани 45 работни дни за доставка. Разбираемо.
Колата е произведена на 8 юни 2018 година (данни по VIN), като реално колата пристигна в България началото на юли 2018 година. Получи се забавяне от около 20 работни дни.

Не е коректно да казват, че нямат практика за компенсация на клиентите си.
В нашия договор имаше клауза за това и за всеки ден забава се дължи процент от стойността на автомобила. Пуснах им писмена молба за компенсация и след няколко дена ми преведоха сумата по банкова сметка. Нямаше драма в това.

Да, използвахме коли на роднини и приятели докато чакахме да пристигне, но за нас си заслужаваше чакането.

За справки - Шкода предлагаха по това време автомобили на склад, които идваха след 4-5 седмици. Така че на склад трябва да броим само това, което им е в двора :D

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта