Страница 1 от 2
Какво и е нужно на една сиера за да бъде Ghia?
Публикувано: 05 фев 2007, 18:26
от billy_boy
Интересно ми е може ли да ми избройте всички лигавщини и отличаващи белези на сиера Ghia. Интересно ми е достигнах ли вече това. Ниво.
Фабрично съм GL - хидравлика, централно, шибидах
След това добавени - аларма, ел огледала, ел. стъкла 4 бр., борд комп.
Май само салона остана

Корите ще ги сменя взех си от едно коси кожени но имат малко забележки.
Та... какво остава

Даже имам и допълниелни екстрички ама те не са включени към стандартната екипировка на сиерата за тва питам стандартно какво трябва да имам за да се провъзглася за Ghia

Публикувано: 05 фев 2007, 18:35
от krustnikut
Не знам какви са точните есктри за Ghia. Ако намериш някоя стара брошура на Форд, от когато колата ти е била нова - там ще пише най-точно. Всъщност сигурно има колеги дето карат Ghia, те също могат да ти кажат
П.С. зощо казах брошура, защото имам една за ескорт от 93 година и там са описани всичките модели... също и за трябант от 72 (май

)

Публикувано: 05 фев 2007, 18:36
от billy_boy
10кс айде колеги споделяхте тука да лепвам ли гордо табелката

Публикувано: 05 фев 2007, 19:39
от Rick
Еми мойта е Джия и като по-отличителни белези е климатика, бордовия компютър, доп. регулиране на чистачките, халогени, салона е с по-различна материя, пода също е плюшен и доста по-дебел /малко като килим/ в сравнение със старата Сиера GL. Светлините в купето в страни, лампи за четене и на задната седалка също. Предното стъкло е тонирано и от вътре в горната част.
Също средната конзола е с кутия за вещи. Скоростите са с черна кожа, но не съм сигурен дали това е само на Джия или на всички с МТ75 кутии. На старата Сиера беше гумено, но нейната кутия беше Т9. Страничните огледала са с цвят на колата, лайсните са по-дебели.
В зависимост от страната за която е произведена може да има и подгряващи седалки + предно стъкло.
Това се сещам за сега, по-късно ще кача снимки за сравнение на моделите.
Публикувано: 05 фев 2007, 19:43
от billy_boy
Rick написа:Еми мойта е Джия и като по-отличителни белези е климатика, бордовия компютър, доп. регулиране на чистачките, халогени, салона е с по-различна материя, пода също е плюшен и доста по-дебел /малко като килим/ в сравнение със старата Сиера GL. Светлините в купето в страни, лампи за четене и на задната седалка също. Предното стъкло е тонирано и от вътре в горната част.
Също средната конзола е с кутия за вещи. Скоростите са с черна кожа, но не съм сигурен дали това е само на Джия или на всички с МТ75 кутии. На старата Сиера беше гумено, но нейната кутия беше Т9. Страничните огледала са с цвят на колата, лайсните са по-дебели.
В зависимост от страната за която е произведена може да има и подгряващи седалки + предно стъкло.
Това се сещам за сега, по-късно ще кача снимки за сравнение на моделите.
Климя нямам и няма да слагам отказах се. доп. регулиране на чистачките - що за чудо в това? Осветление в страни сложих отгоре ми е стандартно и отзад нямам

. средната конзола е с кутия за вещи - и това съм сложил. Скоростите са с черна кожа - мойте със синя но тва не мисля че не е белег. Страничните огледала са с цвят на колата - да, лайсните са по-дебели - а мойте махнати

.
Публикувано: 05 фев 2007, 19:50
от chains
Не знам дали няма промяна в шумоизолацията /поне при опел сд версиите са доста по-добре обезшумени и с много дебел мокет/
Публикувано: 05 фев 2007, 19:51
от billy_boy
Мокета едва ли ще сменя моя си е екста но за шумоизлолация съм предвидил нещо за напред. Забравих и чупещия волан го нямам а той си е екстра

Публикувано: 05 фев 2007, 19:56
от orlinm
billy_boy
Слагай Джия емблемките. Колата ти е много по-готина от просто Джия.

[/i]
Публикувано: 05 фев 2007, 19:57
от billy_boy
Благодаря но аз изпитвам някакви комплекси че трябва да има копчета на всякъде и всичко да е електронно така че има време

Все още слушам какви екстри имат вашите сиери че да продължавам напред с модернизацията от 90те години

Публикувано: 06 фев 2007, 01:02
от krustnikut
регулиране на чистачките - що за чудо в това?
Това е начин ти сам да нагласиш интервала, на който да махат чистачките. Става по следния начин (примерно вали леко, но не е нито за 7-те секунди дето е нормалния интервал, нито за постоянно махане): пускаш веднаж единичния интервал; чистачките правят един оборот и ги спираш; като сметнеш (в рамките на 24 секунди), че ти се е събрала достатъчно вода на стъклото, която чистачките да махнат, пак ги пускаш и оставяш така. Интервала който си нагласил се запазва и почват да махат на него. За да върнеш нормалния ритъм въртиш ключа, гасиш и после пак палиш... или нагласяш нов интервал по същата схема

Публикувано: 06 фев 2007, 04:31
от Rick
Какви са тия сложни процедури колега.
Нищо не се пали и изключва. Просто се натиска ръчката надолу и въртиш бутона на желания интервал.
Що се отнася до изолоцията, да има разлика при различните модели, но не само на Джия ами и от CL до Gl има пак разлика.
Друго което се сетих е за копчетата на задните врати за отваряне само отвън, за безопастност ако има деца примерно.
Задните ел. стъкла имат бутон за блокиране също. Чистачки на фаровете имат някой, но предимно в Английските версии.
Публикувано: 06 фев 2007, 08:16
от krustnikut
При мен пише
туй 
Публикувано: 15 фев 2007, 19:47
от billy_boy
Колеги работя по въпроса! Значи намерих врътката за оборотите какво следва сега?

(за чистачките иде реч)
Публикувано: 10 мар 2007, 15:17
от billy_boy
Ей никои не казва кои кабел да клъцна и да прекарам през врътката. Също нещо друго което се сетих е ел. фарове. Моя единия е трябва си намеря врътка само.

Чакам други предложения и споделете моля ви кои кабел да прекарам през врътката за да работи това за чистачките?
Публикувано: 03 апр 2007, 13:10
от Cobra
billy_boy, какво стана, успя ли да го направиш това лостче за чистачките да работи? Почвам да се дразня от мойте и ако става, мисля и аз да го правя това.
Публикувано: 03 апр 2007, 19:12
от billy_boy
Е добре че някои събуди темата. Не съм го направил това за чистачките никои не казва кои кабел да прекъсна а не ми се реже на сляпо. Мъждо другото сега се прибирам цял ден сменях таблото слкагах новото. Не се захващайте! Не го прравя за пръв път просто таблата не пасват. Явно съм късметлия всички други пасват освен най-новото. Захвата на частта със жабката от към скоростите е съвсем различно и какво ли не правих но не става. Та сега съм с разглобена кола и утре си връщам старото мойто табло, но ще го боядисам както си бях намислил преди. Чупещия волан респективно и той не става... А по това табло хвърлих толкова труд че ме е яд до неузнаваемост. Направих всяко копче всяка врътка сичко с диоди и осветено в синьо. Но всичко на вятъра сега почвам отначало с моето табло... Бтв хубаво е някои да каже коя жица да кръцна се пак за чистачките.
Публикувано: 04 апр 2007, 03:29
от Cobra
Разминахме се вчера та се сетих за теб и викам дай да питам какво е станало с тия чистачки.Жалко, аз пък хептен не разбирам и немога да помогна.Ако все пак разбереш и го направиш, пиши.
Публикувано: 04 апр 2007, 23:22
от billy_boy
Днес монтирах новото табло кръц тук кръц там и пасна

Та вече съм табло МК 92-а

като кача снимките на компа ще ги кача и тук.
Публикувано: 05 апр 2007, 16:06
от Rick
Браво че си успял.

Старата Сиера беше с това табло, но честно казано сега съм доволен че тази е с предния модел 1990-1, защото брах много ядове с тия пластмаси. Там дето покрива уредите и дюзите се беше счупило мястото за болта и тракаше. Взех втора употреба за 70 лв. с триста зора го открих в София. На 3-та седмица се счупи и то около плъзгачите за парното.

Така я продадох, не ми се занимаваше повече да търся друго.
Пусни снимки да видим как стои при теб.

Публикувано: 05 апр 2007, 16:24
от billy_boy