Колко съм прост
- MamaMy
- потребител 
- Мнения: 88
- Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
- Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Колко съм прост
Преди седмица се хванах да сменя куция горивен филтър на Галаксито и да сложа нормален такъв. Поиграх си доста защото се наложи да правя планка и да прекроявам филтърното тяло, но всичко стана добре. Вече в края на монтажа изтървах единият болт и едната гайка. Понеже съм махнал кората, викам си карай ще падне. Гайката я намерих в тревата, но болта не. Събрах всичко. Все пак палеше добре. На другия ден газ по задачи и на един паркинг  . Няма включване на задна. Направо ме заболя главата. Да не извадя болта когато всичко беше разглобено ами сега всичко отново. Е днес го разглобих. Дори се наложи да махам и основата на акумулатора. Болта беше влязъл вътре в избирача
 . Няма включване на задна. Направо ме заболя главата. Да не извадя болта когато всичко беше разглобено ами сега всичко отново. Е днес го разглобих. Дори се наложи да махам и основата на акумулатора. Болта беше влязъл вътре в избирача  . Извода е, че който е слаб в главата явно има много свободно време за губене. Поне щракнах някоя снимка на "новия филтър".
 . Извода е, че който е слаб в главата явно има много свободно време за губене. Поне щракнах някоя снимка на "новия филтър".
			
									
									 . Няма включване на задна. Направо ме заболя главата. Да не извадя болта когато всичко беше разглобено ами сега всичко отново. Е днес го разглобих. Дори се наложи да махам и основата на акумулатора. Болта беше влязъл вътре в избирача
 . Няма включване на задна. Направо ме заболя главата. Да не извадя болта когато всичко беше разглобено ами сега всичко отново. Е днес го разглобих. Дори се наложи да махам и основата на акумулатора. Болта беше влязъл вътре в избирача  . Извода е, че който е слаб в главата явно има много свободно време за губене. Поне щракнах някоя снимка на "новия филтър".
 . Извода е, че който е слаб в главата явно има много свободно време за губене. Поне щракнах някоя снимка на "новия филтър".По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен  
						
- Ivaylo Georgiev
- Администратор 
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
 Escort 1996 1.8 TD CLX
- Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко съм прост
Хахахаха
Мърфи дебне - Ако нещо може да се обърка, то ще се обърка!
 - Ако нещо може да се обърка, то ще се обърка!
Всяко решение поражда нови проблеми
			
									
									
						Мърфи дебне
 - Ако нещо може да се обърка, то ще се обърка!
 - Ако нещо може да се обърка, то ще се обърка!Всяко решение поражда нови проблеми

- 
				freeway
- потребител 
- Мнения: 573
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Колко съм прост
Няма прости хора, които са решили сами да си решават проблемите независимо какви трудности срещат и какви грешки допускат.
Прости са тези дето ползват услугите на некадърници...
			
									
									
						Прости са тези дето ползват услугите на некадърници...
- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко съм прост
Изобщо не си прост, споко-дори ме изненадваш приятно!  Важното е, че сам си се справил успешно, и че в края на краищата всичко е приключило добре-сега ти остава само да се кефиш на резултата! Единствено не одобрявам слабостта ти към ВД-40!
  Важното е, че сам си се справил успешно, и че в края на краищата всичко е приключило добре-сега ти остава само да се кефиш на резултата! Единствено не одобрявам слабостта ти към ВД-40!  
 
И, аз изпитвам шубе, когато ръчкам нещо в предният кош да не изпусна нещо, че съм и с кори отдолу, та преди това поемам дълбоко въздух, изравнявам дишането чрез йога и внимавам много Което не е никаква гаранция за гаф, разбира се, ама все пак...
 Което не е никаква гаранция за гаф, разбира се, ама все пак...  
 
Freeway-излиза, че аз съм простият, ама как да знаеш предварително кой е "майстор" и кой-майстор? Имал съм случаи, когато доказани специалисти са се издънвали, а за съжаление не мога да си правя сам всичко по колата!
			
									
									 Важното е, че сам си се справил успешно, и че в края на краищата всичко е приключило добре-сега ти остава само да се кефиш на резултата! Единствено не одобрявам слабостта ти към ВД-40!
  Важното е, че сам си се справил успешно, и че в края на краищата всичко е приключило добре-сега ти остава само да се кефиш на резултата! Единствено не одобрявам слабостта ти към ВД-40!  
 И, аз изпитвам шубе, когато ръчкам нещо в предният кош да не изпусна нещо, че съм и с кори отдолу, та преди това поемам дълбоко въздух, изравнявам дишането чрез йога и внимавам много
 Което не е никаква гаранция за гаф, разбира се, ама все пак...
 Което не е никаква гаранция за гаф, разбира се, ама все пак...  
 Freeway-излиза, че аз съм простият, ама как да знаеш предварително кой е "майстор" и кой-майстор? Имал съм случаи, когато доказани специалисти са се издънвали, а за съжаление не мога да си правя сам всичко по колата!
Много автомати-слаби резултати!
						- MamaMy
- потребител 
- Мнения: 88
- Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
- Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Колко съм прост
Явно има и по-прости от мен. След демонтаж на тандем помпата изпаднах в потрес. Съжалявам, че късно се сетих да снимам, но щуцера за вакуума беше оплескан с "течен метал"  . Наложи се да разглобя вакуум помпата и да занеса черупката на стругар за навиване на резба 18х1 и нов щуцер. Това се оказа слабо място на тези помпи. Резултата е отличен:
 . Наложи се да разглобя вакуум помпата и да занеса черупката на стругар за навиване на резба 18х1 и нов щуцер. Това се оказа слабо място на тези помпи. Резултата е отличен:
Не разглобих веднага цялата помпа, а реших след като вече е направен щуцера да полирам челата на корпуса на водна шкурка с цел уплътняване. Като разглобих и частта с нафтовата помпа и ми падна ченето. Някой умник беше намазал челото на тази помпа със силикон. Извадих доста парчета преди да снимам, но бях поразен от тази олигофрения. Е за това се опитвам да ходя колкото може по-малко на "майстори"
  Извадих доста парчета преди да снимам, но бях поразен от тази олигофрения. Е за това се опитвам да ходя колкото може по-малко на "майстори"
							
			
									
									 . Наложи се да разглобя вакуум помпата и да занеса черупката на стругар за навиване на резба 18х1 и нов щуцер. Това се оказа слабо място на тези помпи. Резултата е отличен:
 . Наложи се да разглобя вакуум помпата и да занеса черупката на стругар за навиване на резба 18х1 и нов щуцер. Това се оказа слабо място на тези помпи. Резултата е отличен:Не разглобих веднага цялата помпа, а реших след като вече е направен щуцера да полирам челата на корпуса на водна шкурка с цел уплътняване. Като разглобих и частта с нафтовата помпа и ми падна ченето. Някой умник беше намазал челото на тази помпа със силикон.
 Извадих доста парчета преди да снимам, но бях поразен от тази олигофрения. Е за това се опитвам да ходя колкото може по-малко на "майстори"
  Извадих доста парчета преди да снимам, но бях поразен от тази олигофрения. Е за това се опитвам да ходя колкото може по-малко на "майстори"
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен  
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта


