Странно, но да похваля МП?!

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Странно, но да похваля МП?!

Мнение от S@sel@ » 12 фев 2007, 19:36

В събота бях да МП Пловдив за диагностика на едно на външен вид много добро фокусче. Освен, че не съм чакал, на портала любезно ни пуснаха да си паркираме (а пък пристигнахме с една дачия) вкараха колата и монтьорите ме изумиха!

Противно на всичкия ми опит с МП стана следното: дигнаха я и след краткия преглед, на които любезно ми показваха заварен климатик и мотор, липсващи маркучи и пр. разбрах, че тази кола е страдала много и няма да я лекувам аз! Доста разбираха и ми отговаряха човешки+ обясниха ми и за други мотори на фокус, разлики и особенности. Та след всичко това отидох да си платя и те ми казаха, че за такава диагностика няма нужда да плащам (бях поръчал и преглед на компютъра, но не стигнахме до там)!!!!! Приятелят, с който пристигнахме също беше учуден от доброто обслужване и очевидното познаване на колите. Пък и от факта, че не ми поскаха 36-те лв, колото струва до колкото знам диагностиката. След което си наруга неговия сервиз- Автоташев или нещо такова- закупена нова дачия преди 1 месец и вече са го изнервили.

Добрите слухове тръгват от очевидци, а аз съм един супер доволен очевидец, но от МП Пловдив.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

krustnikut
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
Местоположение: Essen
Status: Извън линия

Мнение от krustnikut » 12 фев 2007, 20:48

Може шефовете да са получили някои "интересни" писма от недоволни потребители и да са сръчкали тук там :)
Писането на кирилица развива ума и тялото!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1580
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi 2003 г
Status: Извън линия

Re: Странно, но да похваля МП?!

Мнение от petkoff_pl » 12 фев 2007, 21:55

S@sel@ написа:*00118* в събота ще ги тествам в Пловдив как им е диагностиката, обаче тоя път ще си запиша имената на героите. Да си тествам късмета де.
S@sel@ написа: ...... а аз съм един супер доволен очевидец, но от МП Пловдив.
Ще се радваме да чуем поне едно име, защото не трябва да се помнят имената само на лошите служители (да се наказват), а и имената на коректните и добри служители (да се поощряват).

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 12 фев 2007, 22:57

krustnikut написа:Може шефовете да са получили някои "интересни" писма от недоволни потребители и да са сръчкали тук там :)
Вервай ми това е причината за любезното отношение :twisted:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 13 фев 2007, 08:18

ОК! Според мен това е чудесно. Да се види, че след оплакването има добро отношение. Надявам се това да е за постоянно. Това, което искам за мен и за всички членове на клуба е добро отношение и кадърен специалист в МП, а не отстъпки. Съгласен съм да си платя, в крайня сметка всички работим за пари. С браво в магазина нищо не можеш да си купиш.

А дано да не спира ръчкането тук и там от шефовете, за да може винаги и всички да са обслужени добре!

Но това с ръчкането не ми звучи достоверно- нима в МП София- люлин не ги ръчкат? А пък и си личи, когато някой работи със знания и желание. Това в събото не приличаше на работа на сила. Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 13 фев 2007, 09:56

S@sel@ написа:........ Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.
А що не кажеш, че си носил автомат "Калашников" със сгъваем приклад?!
:wink:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 13 фев 2007, 10:20

Само можем да сме доволни от такива отзиви- кой не иска да си подържа колата в ДОБЪР фирмен сервиз? Кой не е патил от "гаражни майстори" .....а дано !

krustnikut
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
Местоположение: Essen
Status: Извън линия

Мнение от krustnikut » 13 фев 2007, 22:33

S@sel@ написа: Но това с ръчкането не ми звучи достоверно- нима в МП София- люлин не ги ръчкат? А пък и си личи, когато някой работи със знания и желание. Това в събото не приличаше на работа на сила. Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.
В София също са ги рачкали. Аз съм свидетел. И всъщност нямаше да карам тази фиеста, ако от шефовете на МП не беше получено "скастрящо" писмо. Дилърите са правели следните неща: обещават колата на някой и после той носи парите. Това явно е "донесено" на някой от шефовете, който беше изпратил писмо, в което с прав текст беше казано, че този, който носи парите в момента взима автомобила, без значение дали той е капариран или запазен от дилър на МП. И така пред последната фиеста, която била запазена близо седмица, но купувачът се двоумял стана моя! Говоря за пред последната останала кола в БГ - модел 2004 година. И за сега от лошо отношение в МП не мога да се оплача.
Може да има и куп други причини:
да се сменили досегашните монтьори;
да са им дигнали заплатите;
на механика да му се е родил син; и пр. и пр.

Този факт, като потребители може само да ни радва и да се надяваме, че отношението с което са се обърнали към теб не е случайност :)
Писането на кирилица развива ума и тялото!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 13 фев 2007, 22:57

krustnikut написа:.....................И всъщност нямаше да карам тази фиеста, ако от шефовете на МП не беше получено "скастрящо" писмо. Дилърите са правели следните неща: обещават колата на някой и после той носи парите. .......................
Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок. Подобно нещо се случи и на мен, моя дилър ( тези с който се познаваме лично знаят кой е) ми каза запазвам ти я за 7 дни, носиш парите и е твоя. Да ама аз се забавих и главно се двоумях, защото през това време настоявах да ми променят договора за лизинг, а той ми я пази поне 14 дни, докато накрая се отказах, защото договора макар и променен не ми вдъхваше доверие. И съответно, ако е имало клиенти за тази кола, той им е отказвал, нещо доста неприятно за човек, който е имал готовност веднага да я вземе, а кандидатите за фиести са най-много. Така, че практиката със запазването си има и предимства, все пак човек има нужда да си помисли преди да подпише нещо и след още две седмици взех друго решение и си поръчах друга, която я чаках 3 месеца, но поне от самото начало си знаех, че е само за мен и няма да седи в show room-a :?
FORD - Feel the difference.

krustnikut
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
Местоположение: Essen
Status: Извън линия

Мнение от krustnikut » 13 фев 2007, 23:16

Абсолютно съм съгласен, че всяко нещо си има две страни! В крайна сметка и аз съм свидетел но това, което беше написано в писмото от шефа на МП (кой знае за кой става въпрос, важното е, че така го представиха пред мен). Въпростът е, че много дълго време моето семейство стоя без кола и двоуменето ставаше в продължение на месеци, докато се навием на този вариант. Затова, когато отидохме в МП вече бяхме с ясното съзнаие, че от там трябва да си тръгнем с фиеста.
Писането на кирилица развива ума и тялото!

Потребителски аватар
agent_smith
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 яну 2006, 20:45
Модел на автомобила: Ескорт комби 1.8ТД Ендура-Де 96г., Фиеста 1.4 TDCI 2007г.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от agent_smith » 14 фев 2007, 10:58


Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок.
Да, така е. И на мен запазиха фиестата 4 дни... Последната дизелова за момента / в петък трябва да я вземем :)/
Някой знае ли дали дилърите може да варират с процентите на отстъпката? Щото имам странното чувство , че малко ме натовари дилъра.

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 14 фев 2007, 11:19

аз в четвъртък трябва да ходя до мото пфое за ягуара и ще видим какви ги бъркат там :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 14 фев 2007, 18:08

agent_smith написа:


Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок.
Да, така е. И на мен запазиха фиестата 4 дни... Последната дизелова за момента / в петък трябва да я вземем :)/
Някой знае ли дали дилърите може да варират с процентите на отстъпката? Щото имам странното чувство , че малко ме натовари дилъра.
В повечето случаи не могат, условията на продажба са точно определени.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 14 фев 2007, 18:15

Polly най-добре знае.

Няма по-добро от това да си поръчаш автомобила индивидуално и да си избереш всяка негова характеристика, опция, цвят, тапицерия и пр., вместо да правиш компромиси.
Чакане 3 месеца?! Ами нормално е за ТОЧНО ТВОЯ, ИЗРАН ЛИЧНО ОТ ТЕБ АВТОМОБИЛ. Че аз за кухнята си чаках повече.

Досега си карал старото возило, малко повече или по-малко, какво от това, пък и такова нещо като покупка на автомобил би следвало да се планира.

Това ми е съвета: поръчвайте си индивидуално автомобила, който отговаря 100% на вашите изисквания и имайте търпението да си го изчакате.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 15 фев 2007, 09:43

Така трябва да бъде във всички фирмени сервизи, не само в мото пфое, и то в Пловдив. Да знаем за какво са им по- високи цените (ама много по- високи в много случаи) от останалите. Иначе и аз съм в графата "доволни" от мото пфое Люлин. За дребно нещо, ама доволен. Наложи ми се да си купя от там едно особено водно съединение, което го нямаше никъде другаде, но продавача не пожела да ми го продаде докато не видя с очите си старото. Обяснението му беше, че на мойта фиеста се монтирали три вида различни съединения на това място и той не искал да допуска грешки! Ми какво да кажа освен едно голямо Браво на служителя!
А за чакането- в далечната 1994 едно приятелче чака точно 11 месеца и половина за ескорт коси в Германия. Ама чакането си струваше, за такава кола точно по мой вкус и аз бих чакал толкова....
Търся си форд

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта