Страница 1 от 1

Странно, но да похваля МП?!

Публикувано: 12 фев 2007, 19:36
от S@sel@
В събота бях да МП Пловдив за диагностика на едно на външен вид много добро фокусче. Освен, че не съм чакал, на портала любезно ни пуснаха да си паркираме (а пък пристигнахме с една дачия) вкараха колата и монтьорите ме изумиха!

Противно на всичкия ми опит с МП стана следното: дигнаха я и след краткия преглед, на които любезно ми показваха заварен климатик и мотор, липсващи маркучи и пр. разбрах, че тази кола е страдала много и няма да я лекувам аз! Доста разбираха и ми отговаряха човешки+ обясниха ми и за други мотори на фокус, разлики и особенности. Та след всичко това отидох да си платя и те ми казаха, че за такава диагностика няма нужда да плащам (бях поръчал и преглед на компютъра, но не стигнахме до там)!!!!! Приятелят, с който пристигнахме също беше учуден от доброто обслужване и очевидното познаване на колите. Пък и от факта, че не ми поскаха 36-те лв, колото струва до колкото знам диагностиката. След което си наруга неговия сервиз- Автоташев или нещо такова- закупена нова дачия преди 1 месец и вече са го изнервили.

Добрите слухове тръгват от очевидци, а аз съм един супер доволен очевидец, но от МП Пловдив.

Публикувано: 12 фев 2007, 20:48
от krustnikut
Може шефовете да са получили някои "интересни" писма от недоволни потребители и да са сръчкали тук там :)

Re: Странно, но да похваля МП?!

Публикувано: 12 фев 2007, 21:55
от petkoff_pl
S@sel@ написа:*00118* в събота ще ги тествам в Пловдив как им е диагностиката, обаче тоя път ще си запиша имената на героите. Да си тествам късмета де.
S@sel@ написа: ...... а аз съм един супер доволен очевидец, но от МП Пловдив.
Ще се радваме да чуем поне едно име, защото не трябва да се помнят имената само на лошите служители (да се наказват), а и имената на коректните и добри служители (да се поощряват).

Публикувано: 12 фев 2007, 22:57
от Polly
krustnikut написа:Може шефовете да са получили някои "интересни" писма от недоволни потребители и да са сръчкали тук там :)
Вервай ми това е причината за любезното отношение :twisted:

Публикувано: 13 фев 2007, 08:18
от S@sel@
ОК! Според мен това е чудесно. Да се види, че след оплакването има добро отношение. Надявам се това да е за постоянно. Това, което искам за мен и за всички членове на клуба е добро отношение и кадърен специалист в МП, а не отстъпки. Съгласен съм да си платя, в крайня сметка всички работим за пари. С браво в магазина нищо не можеш да си купиш.

А дано да не спира ръчкането тук и там от шефовете, за да може винаги и всички да са обслужени добре!

Но това с ръчкането не ми звучи достоверно- нима в МП София- люлин не ги ръчкат? А пък и си личи, когато някой работи със знания и желание. Това в събото не приличаше на работа на сила. Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.

Публикувано: 13 фев 2007, 09:56
от valboy
S@sel@ написа:........ Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.
А що не кажеш, че си носил автомат "Калашников" със сгъваем приклад?!
:wink:

Публикувано: 13 фев 2007, 10:20
от red
Само можем да сме доволни от такива отзиви- кой не иска да си подържа колата в ДОБЪР фирмен сервиз? Кой не е патил от "гаражни майстори" .....а дано !

Публикувано: 13 фев 2007, 22:33
от krustnikut
S@sel@ написа: Но това с ръчкането не ми звучи достоверно- нима в МП София- люлин не ги ръчкат? А пък и си личи, когато някой работи със знания и желание. Това в събото не приличаше на работа на сила. Просто хората се държаха чудесно и затова споделям.
В София също са ги рачкали. Аз съм свидетел. И всъщност нямаше да карам тази фиеста, ако от шефовете на МП не беше получено "скастрящо" писмо. Дилърите са правели следните неща: обещават колата на някой и после той носи парите. Това явно е "донесено" на някой от шефовете, който беше изпратил писмо, в което с прав текст беше казано, че този, който носи парите в момента взима автомобила, без значение дали той е капариран или запазен от дилър на МП. И така пред последната фиеста, която била запазена близо седмица, но купувачът се двоумял стана моя! Говоря за пред последната останала кола в БГ - модел 2004 година. И за сега от лошо отношение в МП не мога да се оплача.
Може да има и куп други причини:
да се сменили досегашните монтьори;
да са им дигнали заплатите;
на механика да му се е родил син; и пр. и пр.

Този факт, като потребители може само да ни радва и да се надяваме, че отношението с което са се обърнали към теб не е случайност :)

Публикувано: 13 фев 2007, 22:57
от Polly
krustnikut написа:.....................И всъщност нямаше да карам тази фиеста, ако от шефовете на МП не беше получено "скастрящо" писмо. Дилърите са правели следните неща: обещават колата на някой и после той носи парите. .......................
Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок. Подобно нещо се случи и на мен, моя дилър ( тези с който се познаваме лично знаят кой е) ми каза запазвам ти я за 7 дни, носиш парите и е твоя. Да ама аз се забавих и главно се двоумях, защото през това време настоявах да ми променят договора за лизинг, а той ми я пази поне 14 дни, докато накрая се отказах, защото договора макар и променен не ми вдъхваше доверие. И съответно, ако е имало клиенти за тази кола, той им е отказвал, нещо доста неприятно за човек, който е имал готовност веднага да я вземе, а кандидатите за фиести са най-много. Така, че практиката със запазването си има и предимства, все пак човек има нужда да си помисли преди да подпише нещо и след още две седмици взех друго решение и си поръчах друга, която я чаках 3 месеца, но поне от самото начало си знаех, че е само за мен и няма да седи в show room-a :?

Публикувано: 13 фев 2007, 23:16
от krustnikut
Абсолютно съм съгласен, че всяко нещо си има две страни! В крайна сметка и аз съм свидетел но това, което беше написано в писмото от шефа на МП (кой знае за кой става въпрос, важното е, че така го представиха пред мен). Въпростът е, че много дълго време моето семейство стоя без кола и двоуменето ставаше в продължение на месеци, докато се навием на този вариант. Затова, когато отидохме в МП вече бяхме с ясното съзнаие, че от там трябва да си тръгнем с фиеста.

Публикувано: 14 фев 2007, 10:58
от agent_smith

Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок.
Да, така е. И на мен запазиха фиестата 4 дни... Последната дизелова за момента / в петък трябва да я вземем :)/
Някой знае ли дали дилърите може да варират с процентите на отстъпката? Щото имам странното чувство , че малко ме натовари дилъра.

Публикувано: 14 фев 2007, 11:19
от BadAngel
аз в четвъртък трябва да ходя до мото пфое за ягуара и ще видим какви ги бъркат там :)

Публикувано: 14 фев 2007, 18:08
от chaosdd
agent_smith написа:


Дилърите имат право да запазват колата, която клиента си е избрал до 7 дни, т.е. 7 дни максимален срок.
Да, така е. И на мен запазиха фиестата 4 дни... Последната дизелова за момента / в петък трябва да я вземем :)/
Някой знае ли дали дилърите може да варират с процентите на отстъпката? Щото имам странното чувство , че малко ме натовари дилъра.
В повечето случаи не могат, условията на продажба са точно определени.

Публикувано: 14 фев 2007, 18:15
от chaosdd
Polly най-добре знае.

Няма по-добро от това да си поръчаш автомобила индивидуално и да си избереш всяка негова характеристика, опция, цвят, тапицерия и пр., вместо да правиш компромиси.
Чакане 3 месеца?! Ами нормално е за ТОЧНО ТВОЯ, ИЗРАН ЛИЧНО ОТ ТЕБ АВТОМОБИЛ. Че аз за кухнята си чаках повече.

Досега си карал старото возило, малко повече или по-малко, какво от това, пък и такова нещо като покупка на автомобил би следвало да се планира.

Това ми е съвета: поръчвайте си индивидуално автомобила, който отговаря 100% на вашите изисквания и имайте търпението да си го изчакате.

Публикувано: 15 фев 2007, 09:43
от tisho.74
Така трябва да бъде във всички фирмени сервизи, не само в мото пфое, и то в Пловдив. Да знаем за какво са им по- високи цените (ама много по- високи в много случаи) от останалите. Иначе и аз съм в графата "доволни" от мото пфое Люлин. За дребно нещо, ама доволен. Наложи ми се да си купя от там едно особено водно съединение, което го нямаше никъде другаде, но продавача не пожела да ми го продаде докато не видя с очите си старото. Обяснението му беше, че на мойта фиеста се монтирали три вида различни съединения на това място и той не искал да допуска грешки! Ми какво да кажа освен едно голямо Браво на служителя!
А за чакането- в далечната 1994 едно приятелче чака точно 11 месеца и половина за ескорт коси в Германия. Ама чакането си струваше, за такава кола точно по мой вкус и аз бих чакал толкова....