Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
- ^DAYWALKER^
- потребител 
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Тая в багажника може да ти я направи някой занимаващ се с метални изделия без проблем . А за долната веднага щях да те питам от къде колата е с този колектор , после видях , че е примерна снимка  
			
									
									
						
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Днес сме рожденици!  За това реших да го отпразнуваме на място където PUMA-та се чувства у дома си.
 
За това реших да го отпразнуваме на място където PUMA-та се чувства у дома си.   Happy birthday to you PUMA
 Happy birthday to you PUMA   И един малък подарък за 20-тата годишнина
 
И един малък подарък за 20-тата годишнина  Дано живота ни позволи да сме заедно още дълги години изпълнени с много щастливи мигове и много безаварийни километри.
 
Дано живота ни позволи да сме заедно още дълги години изпълнени с много щастливи мигове и много безаварийни километри.  
			
									
									 За това реших да го отпразнуваме на място където PUMA-та се чувства у дома си.
 
За това реших да го отпразнуваме на място където PUMA-та се чувства у дома си.   Happy birthday to you PUMA
 Happy birthday to you PUMA   И един малък подарък за 20-тата годишнина
 
И един малък подарък за 20-тата годишнина  Дано живота ни позволи да сме заедно още дълги години изпълнени с много щастливи мигове и много безаварийни километри.
 
Дано живота ни позволи да сме заедно още дълги години изпълнени с много щастливи мигове и много безаварийни километри.  
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Малко по лека и приятна задачка  И след поставянето на белите мигачи. Естественно смених и крушките за да светят в оранжево да сме с чиста съвест пред закона
 
И след поставянето на белите мигачи. Естественно смених и крушките за да светят в оранжево да сме с чиста съвест пред закона   Обичаме малките детайли
 
Обичаме малките детайли  
			
									
									 И след поставянето на белите мигачи. Естественно смених и крушките за да светят в оранжево да сме с чиста съвест пред закона
 
И след поставянето на белите мигачи. Естественно смених и крушките за да светят в оранжево да сме с чиста съвест пред закона   Обичаме малките детайли
 
Обичаме малките детайли  
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител 
- Мнения: 1197
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
 Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
мм да, а оранжеви крушки сложи ли? 
			
									
									
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител 
- Мнения: 1197
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
 Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
sorry, my bad
загубило се е между снимките

			
									
									загубило се е между снимките

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Един проблем който най трудно го преживявах е че фаровете не бяха добре. Те не само не бяха добре а светеха навсякаде другаде но не и на пътя. Един ден ги демонтирах за да видя от каде идва проблема и гледката не беше много хубава. Някой бе преценил да премахне стандартните лупи във фаровете и ги е заменил с халогенни крушки и е поставил ангелски очи. 
Казват че на цвят и вкус приятели няма. Е аз бях намерил човека с който не си допадаме на цвят и вкус а и проблема не е само този. Халогенните крушки бяха толкова силни и явно със слаба връзка грееха прекалено много и бяха разтопили фасонките на крушката. Абе с други думи нощното пътуване за мен беше тема табу. 
Досещате се че започнах да търся нови фарове. Защо не се захванах да отремонтирам моите?
-Почти всички щипки на самия фар бяха счупени и се получава вътрешен конденз
-инсталацията беше рязана и преправяна по един не коректен начин за мен (за да поставят ангелските очи)
-двете лупи на късите светлини липсваха
-на места инсталацията беше прогоряла и кабелите оголени готови за късо съединение
-ухото на левия фар беше счупен
- самите фасонки на инсталацията са разтомени
-крушкити изгарят постоянно и на практика карах само на дълги но те бяха толкова разцентровани че никой не ми пресвяткваше. Като поглед на кривоглед.
Тааа след дълго търсене... попаднах на тези: Както се вижда нуждаят се от сериозно полиране, но това поне за мен не беше проблем единственно исках да са в оргинален стандартен вид без да са били преправяни. Естественно механикът в мен неможе да ги монтира така за това реших да им направя една инспекция и заедно с това да ги почистя малко (да ги почистя не да полирам) и така: Едно малко сравнение:
			
									
									Досещате се че започнах да търся нови фарове. Защо не се захванах да отремонтирам моите?
-Почти всички щипки на самия фар бяха счупени и се получава вътрешен конденз
-инсталацията беше рязана и преправяна по един не коректен начин за мен (за да поставят ангелските очи)
-двете лупи на късите светлини липсваха
-на места инсталацията беше прогоряла и кабелите оголени готови за късо съединение
-ухото на левия фар беше счупен
- самите фасонки на инсталацията са разтомени
-крушкити изгарят постоянно и на практика карах само на дълги но те бяха толкова разцентровани че никой не ми пресвяткваше. Като поглед на кривоглед.
Тааа след дълго търсене... попаднах на тези: Както се вижда нуждаят се от сериозно полиране, но това поне за мен не беше проблем единственно исках да са в оргинален стандартен вид без да са били преправяни. Естественно механикът в мен неможе да ги монтира така за това реших да им направя една инспекция и заедно с това да ги почистя малко (да ги почистя не да полирам) и така: Едно малко сравнение:
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Сега малко снимки и от самото разглобяване и малката изненада на която попаднах:
			
									
									Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Цяло чудо че не са давали на късо...
Дълги:
Къси:
Смених и крушките!
			
									
									Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
И така дойде време за истинския проблем явно ми било писано да изградя нова инсталация:  Запретнах ръкавите...
 
Запретнах ръкавите...
			
									
									 Запретнах ръкавите...
 
Запретнах ръкавите...
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Тааа това е резултата общо взето подмених всички кабели от А до Я. Не беше трудно по скоро играчка. Подмених и крушките, монтирах всичко тествах и всичко работеше правилно    
 
Вече имам фарове които работят както трябва. Имам и къси имам и дълги нощните пътувания вече са удоволствие. Снимки от самия монтаж не споделям защото искам 1-во да ги полирам като се поуправи времето и тогава ще споделя крайния резултат от подменените фарове 
 
Един последен щтрих обичам такива детайли, написах и датата на самия ремонт не помага особенно за нещо но някой ден някой отново ако се заиграе с фаровете евентуално да знае че пумичката някога е била в добри ръце (нямам намерения да я продавам) Надявам се че ви е интересно старая се да документирам нещата и да ги презентирам по един интересен и смилаем вид. 
 
Продължавайте да следите. Предстоят интересни неща...
			
									
									 
 Вече имам фарове които работят както трябва. Имам и къси имам и дълги нощните пътувания вече са удоволствие. Снимки от самия монтаж не споделям защото искам 1-во да ги полирам като се поуправи времето и тогава ще споделя крайния резултат от подменените фарове
 
 Един последен щтрих обичам такива детайли, написах и датата на самия ремонт не помага особенно за нещо но някой ден някой отново ако се заиграе с фаровете евентуално да знае че пумичката някога е била в добри ръце (нямам намерения да я продавам) Надявам се че ви е интересно старая се да документирам нещата и да ги презентирам по един интересен и смилаем вид.
 
 Продължавайте да следите. Предстоят интересни неща...
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Браво за играчката с жиците. Сега на всяка цена си монтирай един модул за дневни светлини. Моите светят дневни-дългите светлини с 35 % мощност, и няма опасност от стопяване на кабели. Иначе и аз си играх като теб на старата ми Пума, да тегля нови кабели.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
За полирането на фаровете си купи паста, с която само зъбърсваш с микрофибър след нанасяне и си готов! Не ти трябват шкурки и други неща да търкаш като ненормален! Нещо такова
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Благодаря за съветите колеги  ще се възползвам от тях
 ще се възползвам от тях   
  
			
									
									 ще се възползвам от тях
 ще се възползвам от тях   
  
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Здравейте приятели!
Днес искам да засегна една тема свързан с километража на автомобила.
Когато притежавах първата ми Ford PUMA имах голямото желание да си закупя плазмен километраж! Емиии.... Дойде ден разделих се със старата PUMA и след време ето ме на във форума с новата и за мой голям късмет новата/стара PUMA вече имаше такъв километраж
  и за мой голям късмет новата/стара PUMA вече имаше такъв километраж  естествено бях щастлив от този факт при закупуванета му.
 естествено бях щастлив от този факт при закупуванета му. 
Ето и снимки: И така както ще забележите колеги всичко е много добре през деня а през ноща изглежда готино нали??? Е да готино ама до там, за съжаление аз съм от хората които ценят и функционалното а не само дизайнерското все пак една кола е техничиско средство и като такова някои неща трябва да са под наблюдение то и не случайно са поставени на таблото. Вгледайте се в снимката която е направена през ноща и ми кажете сега каква е температурата на двигателя колко бензин имам на колко КМ е колата, дневния пробег? А за капак при движение на колата в града трябва особенно добре да се вгледам дали карам с 50км/ч или 60км/ч или можеби 65км/ч??? Ето тук е проблема разлика м/у законово позволеното и глобата. Аз не съм богат. А и немога да си позволя да плащам глоби всеки месец (предпочитам да ги давам за колата нямам и комплекси да доказвам колко е бърза колата или колко добър шофьор съм напротив взел съм точно PUMA за да се науча да карам, защото това е автомобил точно за каране и определено има по подходящи коли за семейството и града като C-MAX или Fiesta а и съм притежавал значително по мощни автомобили но те бяха подходящи само за магистрални пътувания с висока скорост на мнение съм че тогава не е интересно да се кара кола за това в един път без много трафик и с много завои много повече удоволствие изпитвам от шофирането лично мнение всеки има право да харесва каквото си иска и да купува автомобили отговарящи на неговите изисквания те и за това са толкова разновидности
 нямам и комплекси да доказвам колко е бърза колата или колко добър шофьор съм напротив взел съм точно PUMA за да се науча да карам, защото това е автомобил точно за каране и определено има по подходящи коли за семейството и града като C-MAX или Fiesta а и съм притежавал значително по мощни автомобили но те бяха подходящи само за магистрални пътувания с висока скорост на мнение съм че тогава не е интересно да се кара кола за това в един път без много трафик и с много завои много повече удоволствие изпитвам от шофирането лично мнение всеки има право да харесва каквото си иска и да купува автомобили отговарящи на неговите изисквания те и за това са толкова разновидности  ) пък и нямам желание а и обичам да съм внимателен на пътя, но кагато колата е PUMA със 125hp и ниско тегло понякога неусетно нарушавам ограниченията и точно тогава когато погледна към километража трябва да се вглеждам сериозно докато разчета информацията. Лично мен това ме дразнеше, болка за умиране ли е? Не е ама...(но на когото му харесва нямам нищо против даже ако е мераклия може да се свърже с мене на ЛС скоро ще пусна тема и инфо в раздела)
 ) пък и нямам желание а и обичам да съм внимателен на пътя, но кагато колата е PUMA със 125hp и ниско тегло понякога неусетно нарушавам ограниченията и точно тогава когато погледна към километража трябва да се вглеждам сериозно докато разчета информацията. Лично мен това ме дразнеше, болка за умиране ли е? Не е ама...(но на когото му харесва нямам нищо против даже ако е мераклия може да се свърже с мене на ЛС скоро ще пусна тема и инфо в раздела)
Та реших да заменя таблото с друго такова, но защо друго?
На моето едното ухо беше счупено, мястото на лампите за осветлението беше запушено (залепено беше парче пластмаса), пътечките бяха запоявани абе къдeто и да погледна не ми харесваше за това направо закупих друго такова 
 
Ето: Ето го и крайния вариянт. Ако сте забелязали съм оставил сивите рингове доста се чудих за тях но в крайна сметка ги оставих защото си мисля че добре се комбинираха със сивото на таблото така подчертахме леко щрихите. Също и преместих тази лентичка която при мен липсваше долу при километража за дневен пробег. За съжаление не направих снимки от самото разглобяване и сглобяване но общо взето разглобих и двата километража до най малкото почистих и сглобих със здравите части. С други думи от 2 направих 1 
 
Ето и снимки как изглежда през нощта: мисля че е доста по ясна картинката в оригинал 
 
А също искам и да зачекна още един малък проблем в кокпита а именно шаренията в него ето и малко снимки: И това предстои да се промени, но и имам малко по различна и надявам сe интeрeсна интерпретация така че останете и продалжавайте да следите темата това е малък жокер така да се каже за вас и за предстоящите промени 
 
Та много приказки за не толкова голям ремонт...
Надявам се че не съм бил отегчителен за вас и ви пожелавам приятна и успешна седмица и много безаварийни километри с вашите коли!
 
			
									
									Днес искам да засегна една тема свързан с километража на автомобила.
Когато притежавах първата ми Ford PUMA имах голямото желание да си закупя плазмен километраж! Емиии.... Дойде ден разделих се със старата PUMA и след време ето ме на във форума с новата
 и за мой голям късмет новата/стара PUMA вече имаше такъв километраж
  и за мой голям късмет новата/стара PUMA вече имаше такъв километраж  естествено бях щастлив от този факт при закупуванета му.
 естествено бях щастлив от този факт при закупуванета му. Ето и снимки: И така както ще забележите колеги всичко е много добре през деня а през ноща изглежда готино нали??? Е да готино ама до там, за съжаление аз съм от хората които ценят и функционалното а не само дизайнерското все пак една кола е техничиско средство и като такова някои неща трябва да са под наблюдение то и не случайно са поставени на таблото. Вгледайте се в снимката която е направена през ноща и ми кажете сега каква е температурата на двигателя колко бензин имам на колко КМ е колата, дневния пробег? А за капак при движение на колата в града трябва особенно добре да се вгледам дали карам с 50км/ч или 60км/ч или можеби 65км/ч??? Ето тук е проблема разлика м/у законово позволеното и глобата. Аз не съм богат. А и немога да си позволя да плащам глоби всеки месец (предпочитам да ги давам за колата
 нямам и комплекси да доказвам колко е бърза колата или колко добър шофьор съм напротив взел съм точно PUMA за да се науча да карам, защото това е автомобил точно за каране и определено има по подходящи коли за семейството и града като C-MAX или Fiesta а и съм притежавал значително по мощни автомобили но те бяха подходящи само за магистрални пътувания с висока скорост на мнение съм че тогава не е интересно да се кара кола за това в един път без много трафик и с много завои много повече удоволствие изпитвам от шофирането лично мнение всеки има право да харесва каквото си иска и да купува автомобили отговарящи на неговите изисквания те и за това са толкова разновидности
 нямам и комплекси да доказвам колко е бърза колата или колко добър шофьор съм напротив взел съм точно PUMA за да се науча да карам, защото това е автомобил точно за каране и определено има по подходящи коли за семейството и града като C-MAX или Fiesta а и съм притежавал значително по мощни автомобили но те бяха подходящи само за магистрални пътувания с висока скорост на мнение съм че тогава не е интересно да се кара кола за това в един път без много трафик и с много завои много повече удоволствие изпитвам от шофирането лично мнение всеки има право да харесва каквото си иска и да купува автомобили отговарящи на неговите изисквания те и за това са толкова разновидности  ) пък и нямам желание а и обичам да съм внимателен на пътя, но кагато колата е PUMA със 125hp и ниско тегло понякога неусетно нарушавам ограниченията и точно тогава когато погледна към километража трябва да се вглеждам сериозно докато разчета информацията. Лично мен това ме дразнеше, болка за умиране ли е? Не е ама...(но на когото му харесва нямам нищо против даже ако е мераклия може да се свърже с мене на ЛС скоро ще пусна тема и инфо в раздела)
 ) пък и нямам желание а и обичам да съм внимателен на пътя, но кагато колата е PUMA със 125hp и ниско тегло понякога неусетно нарушавам ограниченията и точно тогава когато погледна към километража трябва да се вглеждам сериозно докато разчета информацията. Лично мен това ме дразнеше, болка за умиране ли е? Не е ама...(но на когото му харесва нямам нищо против даже ако е мераклия може да се свърже с мене на ЛС скоро ще пусна тема и инфо в раздела)Та реших да заменя таблото с друго такова, но защо друго?
На моето едното ухо беше счупено, мястото на лампите за осветлението беше запушено (залепено беше парче пластмаса), пътечките бяха запоявани абе къдeто и да погледна не ми харесваше за това направо закупих друго такова
 
 Ето: Ето го и крайния вариянт. Ако сте забелязали съм оставил сивите рингове доста се чудих за тях но в крайна сметка ги оставих защото си мисля че добре се комбинираха със сивото на таблото така подчертахме леко щрихите. Също и преместих тази лентичка която при мен липсваше долу при километража за дневен пробег. За съжаление не направих снимки от самото разглобяване и сглобяване но общо взето разглобих и двата километража до най малкото почистих и сглобих със здравите части. С други думи от 2 направих 1
 
 Ето и снимки как изглежда през нощта: мисля че е доста по ясна картинката в оригинал
 
 А също искам и да зачекна още един малък проблем в кокпита а именно шаренията в него ето и малко снимки: И това предстои да се промени, но и имам малко по различна и надявам сe интeрeсна интерпретация така че останете и продалжавайте да следите темата това е малък жокер така да се каже за вас и за предстоящите промени
 
 Та много приказки за не толкова голям ремонт...
Надявам се че не съм бил отегчителен за вас и ви пожелавам приятна и успешна седмица и много безаварийни километри с вашите коли!

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител 
- Мнения: 1197
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
 Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Видях те преди няколко дни, около 1645-1650 на бул. Трети март, посока център. Бях зад теб през две коли, в лявата лента, ти беше в дясната.
Първо мернах Пумата, после се насилих да видя и номера... е няма как да се сбъркат тези числа.
			
									
									Първо мернах Пумата, после се насилих да видя и номера... е няма как да се сбъркат тези числа.

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Да голям късмет с номера, запомнят ме бързо  
 
Пък и ще се радвам да се видим и запознаем 
 
Тези срещи във OMW Чайка Неделя все още съществуват ли?
			
									
									 
 Пък и ще се радвам да се видим и запознаем
 
 Тези срещи във OMW Чайка Неделя все още съществуват ли?
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V 
 125 к.с./6300 об/мин
 157 Нм/4500 об/мин
 Собствена маса: 1040 кг.
 date of birth: 05.03.1999г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Привет колеги! Нека малко да освежим темата: дойде време да сменим масла филтри и прочеи... 
Не направих снимка на частите когато са в кашончето но общо взето се смениха:
Масло 5w30, антифриз, всички филтри купе, горивен, маслен, въздушен, хидравлична течност, течноста на спирачките, нови свещи и кабели, термостата, пистовия ремък и регулиращия клапан на парпото че понякога не обръщаше от топло към студено и обратното
Малко снимки от самия процес:
Понеже ще ме питате за маслото това е:
"Нека да вметна не съм сменял ангренажния ремък и ролки защото ги смених в предишната смяна на маслото"
Сега е време за хигиена и мисля да измия двигателния отсег така че очаквате включване пак тези дни 
 
Да открехна още нещо: предстоят интересни промени
			
									
									Не направих снимка на частите когато са в кашончето но общо взето се смениха:
Масло 5w30, антифриз, всички филтри купе, горивен, маслен, въздушен, хидравлична течност, течноста на спирачките, нови свещи и кабели, термостата, пистовия ремък и регулиращия клапан на парпото че понякога не обръщаше от топло към студено и обратното
Малко снимки от самия процес:
Понеже ще ме питате за маслото това е:
"Нека да вметна не съм сменял ангренажния ремък и ролки защото ги смених в предишната смяна на маслото"
Сега е време за хигиена и мисля да измия двигателния отсег така че очаквате включване пак тези дни
 
 Да открехна още нещо: предстоят интересни промени

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
						По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Браво, чудесна работа си свършил. Не останаха много Пуми, мисля броят се на пръстите на едната ръка във форума.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта





