Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 16 юли 2021, 18:13

Такаааа... след 25 години каране със заводската генерация на Форд... е време за нова. Всичко отдолу вече се разпори, изгни и разпадна.
Днес изхвърлих задно гърне, средно гърне с всичките тръби помежду им чак до меката връзка откъм двигателя, както и накрайника на ауспуха. Заедно с тях скобата по окачването, гарнитурата м/у средното гърне и меката връзка и всичките тампони. Адски изненадан съм даже, че 25 години нищо не е пипано по генерацията и изкара до сега.

Всичките нови компоненти са на " Босал " и всичко, което изредих по-горе, с цени като за мен, с отстъпки излезе точно 205 лв + 50 лв труд. ( Имаше някакви Полски, които излизаха с почти на половина като цена, ама не ми вдъхнаха хич доверие ).

Баба Фиеста вече мърка като млада котка... направо не се чува от никъде... а изгорелите газове и излизат отзад, от ауспуха, а не от... където им падне под колата... със старата генерация отзад буквално нямаше никой :D

Продължаваме дори и на 25 години да летим из магистралите с 180 - 200 ( БУКВАНО и РЕАЛНА скорост ), и грам не ни дреме, при все, че масата недоумява и не вярва как тази дърта " въшка " е такава ракета :D
Прикачени файлове
216157320_535751244241824_2769008760170894899_n - Copy.jpg
217629076_2817034081960743_7790128472510802172_n - Copy.jpg
216389215_153520910184748_6589247892432342060_n - Copy.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Фиеста
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от Фиеста » 17 юли 2021, 14:23

Евала колега за мерака. Колата е много симпатична и приятна за каране, така че те разбирам. Имам същата, но 1.3,60коня с верига. Имам и нова кола, но тази я държа за кеф и я карам всеки ден. Само че аз я обслужвам и поддържам само с евтини консумативи и части втора употреба пак ей така за кеф, защото ми прави кеф, че я поддържам със стотинки и сам я ремонтирам. В интерес на истината е в топ състояние, поне технически и всичко по нея работи. Кара се приятно и изпитвам удоволствие, когато се развали нещо по нея за да го оправя на цената на едно кафе. Само че много рядко се разваля. Смяната на масло и филтри ми е за около 50лв общо. Стана ми интересно, че си сменял масло на скорости и то не веднъж. Защо така? Аз на моя кола никога не съм го правил

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 24 юли 2021, 15:54

Фиеста написа:
17 юли 2021, 14:23
Евала колега за мерака. Колата е много симпатична и приятна за каране, така че те разбирам. Имам същата, но 1.3,60коня с верига. Имам и нова кола, но тази я държа за кеф и я карам всеки ден. Само че аз я обслужвам и поддържам само с евтини консумативи и части втора употреба пак ей така за кеф, защото ми прави кеф, че я поддържам със стотинки и сам я ремонтирам. В интерес на истината е в топ състояние, поне технически и всичко по нея работи. Кара се приятно и изпитвам удоволствие, когато се развали нещо по нея за да го оправя на цената на едно кафе. Само че много рядко се разваля. Смяната на масло и филтри ми е за около 50лв общо. Стана ми интересно, че си сменял масло на скорости и то не веднъж. Защо така? Аз на моя кола никога не съм го правил
Профилактично... веднъж, като я взех нова, защото нямам идея какво, колко и от кога е било вътре и след това сега... след навъртяни километри, профилактично. Това, че масло на скорости не се сменя / долива никога са малко... митове, легенди и глупости :) Трябва да се прави от време на време, на определени колометри и то.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта