Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег ( този от тази ми, основната публикация )
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег ( този от тази ми, основната публикация )
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10854
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Горната помпа на съединителя дава фира.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Въпросната пружина съответно да я пипам ли? Визуално е като нова тази на колата ми, като току що сложена от магазина, без никакви следи от износване, или прашинка дори по нея... макар, че тия в нета дето гледам, че си я сменят една строшена не съм видял, и въпреки това се оплакват от заводските на Форд... особено на ST и RS модификациите всички гледам, че си сменят конкретната пружина с афтърмаркети.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10854
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
2 е. Тъч е, да, а Андроид / Епъл може да закачиш към Синка през Блутута и да си пускаш медия / аудио файлове от телефона на него.
Може допълнително да се инсталира софтуер даже и да си изкараш дисплея на самия телефон, на дисплея, на Синка в колата.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
40 на 60 се кара градско - извънградско, но в града ( Пловдив ) си се " скача и виси " бая по педалите като цяло.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Значи аз преди около 2 години сменях горна помпа. При мен колата е 2015 Фокус Фейслифт. Когато правих смяната пробега беше 183к. Имай напредвид че ако помпата ти е тръгнала може и да протече, и от там да почнеш да губиш спирачна течност. Подмяната ми излезна 319 лева. А за долната се сваля куутията, или поне така ми обясниха в сервиза.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За конкретния съединител и аз не мога да кажа нищо конкретно, но имам един въпрос - щом пружината струва 20 лева, защо просто не я смениш? Така ще получиш бърз отговор и на въпроса за помпите. По принцип 60 000 км могат да са и много и малко за скапване на помпа. Зависи от броя натискания на педала. За по-старите помпи се продаваха ремонтни комплекти. Гледам в Нет-а, че и за Фокус 3 се продават такива, което при правилната им смяна би следвало да ти спести доста средства. Ако не се оправят нещата само със смяната на пружината, де.
Знам всички вицове за Форд
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 394
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
6.4 среден разход на бензин, като за смесено във вечно задръстен град и светофари, като в Пловдив + средни, поддържани скорости по магистралите от по 130-140 - бива. При шофиране като баба, с поддържана скорост 80, на прав, равен участък, без да се докосват спирачки, скоростни лостове, предавки и волана - максималното възможно, което може да се свали е 4-4.2 литра разход.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията
Знам всички вицове за Форд
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10854
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ааааа, снимката е правена когато е повдигната на крик, когато е на немска магистрала, и още, и още..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта