Сиерата на порасналия
- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Сиерата на порасналия
здравейте колеги,искам да ви разкажа малко за мята сиерка:тя е 2000кубикова с два вала  (DOHC)ghia,бяла.когато я взех хайвана беше автомат .е вече не е,след малко перформанс и сме с 5степенна механична кутия,смених и амортисюрите,всички тампони по окачването;отпред сам с 286мм дикс отзад сащо е с дикс  и ABS си има.
 (DOHC)ghia,бяла.когато я взех хайвана беше автомат .е вече не е,след малко перформанс и сме с 5степенна механична кутия,смених и амортисюрите,всички тампони по окачването;отпред сам с 286мм дикс отзад сащо е с дикс  и ABS си има.  Взех я за баслосновната сума от 900лв и вкарах още толкова за да стане кола.сега се радвам на задното предаване
 Взех я за баслосновната сума от 900лв и вкарах още толкова за да стане кола.сега се радвам на задното предаване  и на дрифтинга. е това е от мен за сега.поздрави
 и на дрифтинга. е това е от мен за сега.поздрави
							
			
									
									
						 (DOHC)ghia,бяла.когато я взех хайвана беше автомат .е вече не е,след малко перформанс и сме с 5степенна механична кутия,смених и амортисюрите,всички тампони по окачването;отпред сам с 286мм дикс отзад сащо е с дикс  и ABS си има.
 (DOHC)ghia,бяла.когато я взех хайвана беше автомат .е вече не е,след малко перформанс и сме с 5степенна механична кутия,смених и амортисюрите,всички тампони по окачването;отпред сам с 286мм дикс отзад сащо е с дикс  и ABS си има.  Взех я за баслосновната сума от 900лв и вкарах още толкова за да стане кола.сега се радвам на задното предаване
 Взех я за баслосновната сума от 900лв и вкарах още толкова за да стане кола.сега се радвам на задното предаване  и на дрифтинга. е това е от мен за сега.поздрави
 и на дрифтинга. е това е от мен за сега.поздрави- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
по темата
последното което ми се случи;регулатора на налягането на бенза отиде и тьй като ги има на всякаде без пари,аз си взех един от бмв на по високо налягане и си го присадих  и сега пак е вьв вихара си
 и сега пак е вьв вихара си  ,сега сам закасал сьс финансите и си продавам джантите,ко да се прави безпаричие
,сега сам закасал сьс финансите и си продавам джантите,ко да се прави безпаричие  .успехи
 .успехи
							
			
									
									
						 и сега пак е вьв вихара си
 и сега пак е вьв вихара си  ,сега сам закасал сьс финансите и си продавам джантите,ко да се прави безпаричие
,сега сам закасал сьс финансите и си продавам джантите,ко да се прави безпаричие  .успехи
 .успехи- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
по темата
относно спьнката,то тя е раздвижена с лява и дясна резба и е мое дело и не бих се разделил с нея като занм колко са им меки купетата .относно джантите виж в продава.а за боядисването на капака на клапаните не бих го направил пак(тоя бакелит го мразя  )но все пак:парво почваш с 400водно целия после шприц,после 600 и накрая праскаш,слагаш го в фурната на 60 градуса за 15-20 мин и е готов.и м/у друготона мен половината капаци по двигателя вече са от алумин(отиваш при някой леяр сас стария,после на фрезата и хоп чудо)и на тоя от горе сам му се заканил ама не знам кога щте го направя.успехи
 )но все пак:парво почваш с 400водно целия после шприц,после 600 и накрая праскаш,слагаш го в фурната на 60 градуса за 15-20 мин и е готов.и м/у друготона мен половината капаци по двигателя вече са от алумин(отиваш при някой леяр сас стария,после на фрезата и хоп чудо)и на тоя от горе сам му се заканил ама не знам кога щте го направя.успехи 
							
			
									
									
						 )но все пак:парво почваш с 400водно целия после шприц,после 600 и накрая праскаш,слагаш го в фурната на 60 градуса за 15-20 мин и е готов.и м/у друготона мен половината капаци по двигателя вече са от алумин(отиваш при някой леяр сас стария,после на фрезата и хоп чудо)и на тоя от горе сам му се заканил ама не знам кога щте го направя.успехи
 )но все пак:парво почваш с 400водно целия после шприц,после 600 и накрая праскаш,слагаш го в фурната на 60 градуса за 15-20 мин и е готов.и м/у друготона мен половината капаци по двигателя вече са от алумин(отиваш при някой леяр сас стария,после на фрезата и хоп чудо)и на тоя от горе сам му се заканил ама не знам кога щте го направя.успехи 
- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
по темата
за изпалнението на спьнката си поиграх доста.пьк и тати има струг  ,хаха.иначе големите предни дискове както и задните дискове, дебелата стабилизираща (скорпио)всичко си е стандартно.само за сравнение бащами и тои има сиера2.3д
 ,хаха.иначе големите предни дискове както и задните дискове, дебелата стабилизираща (скорпио)всичко си е стандартно.само за сравнение бащами и тои има сиера2.3д  за вьрвене изобщо няма смисьл да говорим,но за спиране и поведение на пьтя разликата е от небето до земята.
 за вьрвене изобщо няма смисьл да говорим,но за спиране и поведение на пьтя разликата е от небето до земята.  поздрави.
 поздрави.
							
			
									
									
						 ,хаха.иначе големите предни дискове както и задните дискове, дебелата стабилизираща (скорпио)всичко си е стандартно.само за сравнение бащами и тои има сиера2.3д
 ,хаха.иначе големите предни дискове както и задните дискове, дебелата стабилизираща (скорпио)всичко си е стандартно.само за сравнение бащами и тои има сиера2.3д  за вьрвене изобщо няма смисьл да говорим,но за спиране и поведение на пьтя разликата е от небето до земята.
 за вьрвене изобщо няма смисьл да говорим,но за спиране и поведение на пьтя разликата е от небето до земята.  поздрави.
 поздрави.- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
по темата
когато ги видях на живо тези апарати  ,не сам ги взел те са за коли 500+,с мойте си спира добре.а иначе щангата е28mm.а отзад няма
,не сам ги взел те са за коли 500+,с мойте си спира добре.а иначе щангата е28mm.а отзад няма  .поздрави
 .поздрави
							
			
									
									
						 ,не сам ги взел те са за коли 500+,с мойте си спира добре.а иначе щангата е28mm.а отзад няма
,не сам ги взел те са за коли 500+,с мойте си спира добре.а иначе щангата е28mm.а отзад няма  .поздрави
 .поздрави- 
				porasnalia
- потребител 
- Мнения: 57
- Регистриран: 14 апр 2007, 23:49
- Модел на автомобила: sierra2.0DOHCghia
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
вапросче
понеже има доста сиери в този форум,а аз сам малко непросветен  ,е има ли някоя сьс шпер(мойта няма),а те имат ли вьобще някви по специални дифове
 ,е има ли някоя сьс шпер(мойта няма),а те имат ли вьобще някви по специални дифове  (не говоря за кослардите)стандартните сиери
 (не говоря за кослардите)стандартните сиери  поздрави.
 поздрави.
							
			
									
									
						 ,е има ли някоя сьс шпер(мойта няма),а те имат ли вьобще някви по специални дифове
 ,е има ли някоя сьс шпер(мойта няма),а те имат ли вьобще някви по специални дифове  (не говоря за кослардите)стандартните сиери
 (не говоря за кослардите)стандартните сиери  поздрави.
 поздрави.Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта











