Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 14 май 2006, 02:11

на други турбинирани зитеци мисля че пробиват каналчета за шпилките и направо слагат колектора ... струва ми се че турбото ще ти пречи на радиатора, а и ако са много близо ... ще трябва да изолираш с термо лента или нещо такова :?

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 14 май 2006, 10:32

Да така е - разpпобиват отвори направо във главата и там навиват шпилките.

Изображение

Проблема е че последната лява шпилка стои на "половин резба":

Изображение

Изображение


Но не това ме притеснява - може да се напласти със аргон. По плашещото е, че целият горен ред шпилки попадат в канала за обратното масло към картера!
Освен това имам предимството да направя плавен преход между главата и колекторите, понеже отворите са с коренно различни форми.

С червено е контура на главата, със синьо е контура на колектора:

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта