Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 26 юни 2014, 22:01

Продължаваме с навързването на отделните системи.Сега вече имаме напълно работещ PATS (имобилайзер система на Форд). Разпознава само ключове с съответния чип и не може да бъде запалена с обикновен ключ.Позиционирахме управляващия блок на системата над блока на Airbag системата.
Изображение
Изображение
А това е кодочетеца който разпознава ключа.Монтиран от вътрешната страна на патрона за запалването.
Изображение
И сигнализационната лампа на системата. Свети когато е в режим охрана, алармената система и отделно като диагностична система на имобилайзера ( при грешки)!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 02 юли 2014, 22:40

Следващото свързване бе на ключа на степените на вентилатора и климатичната инсталация.
Променен е блока със съпротивленията на отделните степени на вентилатора (1,2,3-та). При Мк2 е добавено едно съпротивление в повече и естествено куплунзите са други.
Старата плочка със съпротивленията.
Изображение
Изображение
Изображение
Ето и "новата" от Мк2 заедно с новия куплунг.Хубавото е че гнездото съвпадна от раз и не се наложи да се преправя. Това идва от факта че се използва същата разпределителна кутия за въздух при двата модела.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 08 юли 2014, 20:36

Реших да си направя основа за под тапицерията в багажника.Защото около резервната гума пропадаше мокета.Изпадна ми хубаво парче MDF 10мм и със зегето го моделирах по форма.
Изображение
Изображение
Монтирахме и инерционния изключвател от Мк2, като интересното беше че имаше предвидено място за него и чакаха два отвора за видии.
И естествено всичко си пасна от раз.
Изображение
Големия отвор вляво в ламарината бе направен преди време от еди некадърни "майстори" на аларми.Там бяха поставили краен изключвател за петата врата. :evil:
Изображение
Съответно поставихме и декоративната пластмаса с отвор към изключватела от Мк2.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 22 юли 2014, 17:46

Последни приготовления преди слагането на таблото.Почти всичко вече е свързано и остават само напасването.Наложи се да се дооформят страничните профили към които се хваща таблото посредством болтове.
Изображение
Изображение
Изображение
Без фуги по ръбовете.Плътно прилепване. :D
Изображение
Изображение
Проби и на декоративната облицовка под предното стъкло.
Изображение
Наложи се да преправяме жилата отварящи жалузите на разпределителната кутия на отоплението и вентилацията.Използвахме броня и жило от Ровер 600 (от системата за отваряне на багажника :lol: )
Изображение
Изображение
И ето вече готовия пулт за управление на вентилацията и климатика в купето.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от Didibao » 22 юли 2014, 18:17

Супер става, голяма трансформация си е.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 27 юли 2014, 22:34

Най-сетне след много ровене и търсене се сдобих с оригинално реле управляващо пръскачките на предните фарове.Този тип специализирани релета са строго индивидуално при отделните модели на форд. И не са взаимозаменяеми.Пробвах доста докато не намерих оригиналното.
Изображение
Изображение
Сега вече системата функционира заводски - нормално при включени къси светлини след всяко натискане на бутона за пръскачките на предното стъкло се включват и пръскачките на фаровете.
Изображение
Под главното таблото има прекарана инсталация към всички допълнителни възли и чака под формата на букси.И всичко това се дължи на факта че колата е произведена в далечната 1985.Намираш си желаната "екстра" за модела, инсталираш я включваш и буксата (която чака) слагаш един предпазител или реле на съответното място и всичко работи.Така беше и в случая с пръскачките.Намерихме съответния "+" кабел от релето и го проследихме в двигателния отсек. чиста работа!! :D А не като сега в модерните коли всичко е изкормено и те карат да си плащаш за стелки, а дръжките,огледалата и сенниците минават за екстри в брошурите.Колите вече не се правят от инженери, а от счетоводители.
Изображение
Изображение
Монтирах си и новата решетка от модела след 1990година.Преместих емблемата. И съответно остана вдлъбнатината на капака която трябва да се запълни.Но това е за по-нататък.И без това съм предвидил пребоядисване на капак и таван за догодина, че лака взе да образува странни бели петна и стана като далматинец! :D
Изображение
И пак малко прекарване на кабеляци по праговете за към вратите и багажника.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 13 авг 2014, 15:42

Най-сетне си намерих букси за предпазителите по таблото.Наложи се тъй като тези които се продават по магазините за електроника са за много малки мощности.Търсих си оригинални и естествено от Форд и благодарение на мой познат те вече са на лице.
Разположени по точните места под арматурното табло всичко с малки изключения е по оригинални схеми:
Изображение
Изображение
А но по-долната снимка са буксите за 30А предпазители за отоплението на предното стъкло. То не е с отопление, но е пусната инсталация и когато ми дойде музата ще го сменя!По принцип тази екстра е много удобна през есенно-зимния сезон и си заслужава!
Изображение
Изображение
За да не седи празно мястото сложихме и един прецакан касетофон Еон 4000 с неработещ тунер (хваща само "хоризонт") и възпроизвежда касетки. :lol:
Изображение
Предвидил съм в последствие Еон 6000 или 6006 с управление от волана.
ДОЙДЕ МОМЕНТА НА ОФИЦИАЛНОТО СГЛОБЯВАНЕ НА ТАБЛОТО
С цел по-лесен монтаж се премахнаха волана, лостчетата на мигачите и чистачките, средната конзола.
Изображение
Изображение
За наш късмет всичко си легна точно където беше планувани и съответно нищо не се счупи.Е все пак не случайно се бяха направили поне 10 качвания и напасвания преди това. :D
След основното закрепвани започнахме да накачваме и допълнителните елементи, като първо беше конзолата на вентилацията и управлението на парното и климатика.
Изображение
Всичко прилепна идеално без фуги ето и таблото от страната на пасажера плътно да ръба на купето.
Изображение
Съответно и мястото на еърбега.
Изображение
Дойде и ред на таблото с уредите.Можех да намеря и такова в КМ, но реших за по-голяма ексцентричност да сложа комбинирано с мили и КМ.При все че то бе и на малко километри и много запазено.
Изображение
Изображение
В общ вид:
Изображение
Успяхме и да разпробием местата на хващане на горната част на таблото.Използваха се оригиналните видии плюс дистанционни втулки отдолу.
Изображение
Тъй като таблото беше от кола с климатроник и имаше място за "слънчев" датчик решихме
да го закрием с лампа която да сигнализира износените накладки(тъй като скорпио Мк1 има тази опция за разлика от Мк2).
Изображение
Това ще е времянка защото в перспектива ще се слага климатроник.
Изображение
Таблото с изкарани куплунзи за управлението на фаровете.
Изображение
Изображение
Обратно качване на уредите за управление.
Изображение
Волана с "часовника" за управление на темпомата и еърбега.
Изображение
Ореховата облицовка с вентилационните решетки,часовника и управлението на вентилацията и АС системата.
Изображение
Изглед отляво
Монтира се и решетката на вентилацията на стъклото.Като цяло тя е капризна не издрържа на усуквания и се пука от линейните разширения лято и зима.Иначе казано не е изработена от качествен материал.Но в случая намерих здрава.Друг е въпроса колко ще издържи. :lol:
Изображение
ЕТО НИ И ВЕЧЕ ГОТОВИ на 95%
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Подготвих и електрохромно огледало за обратно виждане.
Изображение
Прекарване на инсталация за крайни изключватели за вратичката на резервоара(Графична сигнализация)
Изображение
Изображение
И МАЛКО АКЦЕНТИ ОТ ИНТЕРИОРА - стил 1995
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Нямаше как да заменим и дизайна на скоростния лост защото при версиите 1995 кутията е с електронно управление и лоста върви по права линия ,а не в лабиринт като при мен. :D
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
В жабката за очила временно сме скрили дисплея на графичната сигнализация.Иначе се търси място за вграждане.Тя сигнализира за Изгоряли крушки, отворена вратичка и люк на резервоара, износени накладки.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
На времето реших да изпера изолацията под капака на двигателя и резултата беше следния: изолацията се изчисти но си загуби формата и се разтегна.Сега ми изпадна една здрава от скорпио Мк2 и реших да я сложа.Като преди това изчистих вътрешността на капака.Имаше голяма "мизерия" от маслените пари и прахта всичко бе черно.Взех един полверизатор с обезмаслител и парцал и се заиграх 1 час.Ето и резултата:
Изображение
Изображение
И новата изолация - леко забърсана с парцал :)
Поради новото табло се премести и мястото на плафона в краката на пасажера.
Изображение
И след като колата вече има инерционене изключвател на помпата на бензина бе политически коректно да се направи и съответното обозначение.За съжаление нямах надпис на немски, а само на английски и испански.Така че:
Изображение
Изображение
Наложи се да отворим облицовката на шофьорската врата и да сменим механизма на ел.стъклото заедно с мотора.Това се наложи тъй като не може да се изпълнява функцията на отваряне на стъклото с единично докосване.На другите три стъкла тази функция се командва от ел.блок, но на шофьора не.Има някакви потенциоменри в самия мотор.И е по лесно да се смени целия механизъм.
Изображение
Сваляне чрез демонтаж на 4 болта и разпробиване на 4 нита.
Изображение
2 машинки
Изображение
Новата с куплунг с 6 края
И старата с 2 края.
Изображение
Изображение
Монтира се и осветление в дръжките на вратите вързано към плафоните.Командва се от "централния таймер модул" и дистанционното управление.
Ами това е до този момент.Този проект ни костваше на (на мен и баща ми) близо една година.Първо се събираше информация, после се търсиха схеми сравняваха се инсталациите на скорпио Мк1 1985-1995, Мк1 1992-1994 и Мк2 1994-1998, след това се търсиха частите из цяла България и тук е момента да благодаря на всички приятели които помогнаха с части и акъл и най-вече на инж.Кръстев, Юлиян, Дончо Георгиев и много много други.За някои може да е интересно колко струва и излезна всичко това!?
Ами не мога да кажа и не съм си правил труда да го смятам.Просто е важен крайния резултат и удовлетворението от свършеното до тук.Частите могат да се калколират, НО труда и "Акъла" НЕ или може но ще се получи огромна сума, която сигурно ще стряска.Сигурен съм че в западна Европа няма аналог този проект, а по снимков материал има два модела в Русия, но дали са изпълнени по този начин до най-малката подробност незная.
1.Запланувано е в последстви да се смени климатичната инсталация с такава от скорпио Мк2 с SATC (климатроник) и да се премине на хладилен агент R134
2.Смяна на резервоара и поплавъка с такъв от Скорпио Мк2 и преминаване към вътрешна бензинова помпа.
3.Други.....
И поздрав с тази снимка. *bbq*
Изображение
Последна промяна от mladen1984 на 13 авг 2014, 17:58, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от Didibao » 13 авг 2014, 17:00

Браво станало всичко е станало перфектно и колата няма аналог вече.
Изображение

Потребителски аватар
ФордБългария
потребител
потребител
Мнения: 854
Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от ФордБългария » 14 авг 2014, 08:52

Ти за мен си луд(в добрия смисъл) :shock: Като се сетя че аз за една крушка пиша теми по форумите, а ти си правиш каквото си искаш с жици, мици и тем подобни истории... Поздравления ! _friends_

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 20 авг 2014, 21:09

Дълго, дълго търсих спойлерите от "RS"(добавка предна/задна броня, прагове и спойлер багажник) пакета и за мое съжаление преди няколко години ги изтървах в една разпродажба на части.Но все пак ги взе един също много запален колега и с две думи те останаха в клуба.
След време попаднах на една обява в "продавалника" на скорпио 1986 на части с прагове "RS". След моето обаждане ми бе съобщена цена равняваща се на покупка на цялата кола, защото видите ли тези ултра, мега, гига спойлери били много специани поръчкови :D И така явно колата си е доизгнила до кокошарника където беше снимана и след това се е запътила към някой роден пункт за изкупуване на метали.
Отказах се да търся.
Мина се време и ми изскочи един спойлер от скорпио хетчбек 1985 на много добра цена и реших веднага да го взема.Инсталирах го и визията много ми хареса.Даже направих консултации с Виктор (Виксата) как е монтиран при него същия спойлер.
По-късно благодарение на Светльо Георгиев се сдобих с прагове от Мондео ST.Реших че ще паснат добре като предварително гледах из нета че на скорпио се инсталират редица прагове от други марки коли, включително и от БМВ.
И ето проекта като предварително показвам как изглежда оригиналния "RS" пакет.

Изображение
Изображение

Праговете не бяха в много добро състояние, но все пак се реших да ги възтановявам.
Като дължина почти пасваха - липсваше им 10мм за да заспят.Лошото бе че на единият му липсваше 100 мм от края и на всички им липсваха капачките за крика.
Тъй като при Скорпиото крика се закача на съвсем други места не бе проблем да се запълнят.
Въпроса бе с какво да се запълнят?
Дойде ми на акъла да ползвам тунинг мрежа.Хем е евтина, хем е мека и лесно ще се моделира по формата на прага, от вътрешната стена.Пък и няма да е необходимо да се запълва с кит, смола или нещо друго.
Изображение
Направих мрежите и започнах да шлайфам праговете и да ги подготвям за грутд/шприц кит.
Мрежите залепих с Ft101 на "Церезит"
Изображение
Изградих и липсващата част на единия праг.С помощта на запълващ кит с влакна и след това отгоре с по фин пак запълващ кит.
Изображение
Пак шлайфане и корекции на драскотини
Изображение
Изображение
Шприц кит!
Изображение
И вече готови за боядисване :D
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 27 авг 2014, 20:18

В промеждутъка между работата по праговете ми се наложи да сменя лостчето на мигачите защото не сработваха аварийните светлини.Един познат ми подари чисто ново , не ползвано, заедно с лостчето за управлението на аудио системата. Сега се открояват белите символите по него.(лостчето за аудио системата веднага се запазва за едно скорпио комби с регистрация от Бургас) :D :D :D :D !
Изображение
Изображение
Намерих си и така търсената Аудио система Eon 6000 CD с възможност за управление на чейнджр.
Изображение
Изображение
След това продължихме с правенето на праговете....
И боядисване
Изображение
Изображение
На полеви условия се изисква да имаш хитри решения. :lol:
Нов начин за застопоряване...
Изображение
И след залепването.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от lubomirov89 » 27 авг 2014, 20:23

Всичко по колата е жъст пърфект, но само тази мрежа малко не ми харесва как стои на прага, ако е беше запълнил с епоксидна смола или нещо друго щеше да е трепач.

Потребителски аватар
SvetlioGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от SvetlioGeorgiev » 28 авг 2014, 14:57

Евала как си ги изградил направо са като нови! И много добре лягат на скорпа, красота! :)
Изображение
POWERED BY SVT...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 28 авг 2014, 22:00

Мерси.Ама много зор докато ги възстановим. Но крайния резултат много ме радва.В момента нямах фотоапарат да ги щракна за да излезнат по-ясно.Иначе заминаха 2 туби полиуретан Ft 101 (черен).За момента това ще бъде по визията.Ще си боядисам и задния спойлер защото има забележки и предната престилка ("ножа" казано по фолксвагенски :D ) на бронята в същия цвят като на праговете.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 07 сеп 2014, 13:36

Е най-сетне вече сме в дълбоки води.Спокойно си караме кораба с платени всички данъци и такси.След една година стационарно стоене (по време на проекта по смяна на интериора)имах леки съмнения как ще се държи колата, но си останах само със съмненията :lol: .Чудесна работа на двигателя и скоростната кутия, никакви течове на масло, антифриз и други флуиди.
Разход при 70-90 км/ч 8-9литра, при 120км/ч около 10. На икономичната предавка "DE" с включен "Темпомат" Страхотно ускорение в диапазона 80-120км/ч с включен "Кик-даун".
Единствения проблем е градския трафик там разхода се колебае в диапазона 16-19литра на 100км.Мъкаааааа ,ама кефа цена нЕма!
Ето и една фотосесийка с Виктор на писта Дракон.Много ме радва факта че най-сетне събрахме двата "кораба" на едно място.
п.п. Виска искам да видя таблото монтирано _friends_
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от Tsurinski » 07 сеп 2014, 14:12

Колега, направил си буквално "пълна промяна" на колата си. Станала е страхотна! Поздрави!
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 26 сеп 2014, 21:03

продължаваме с Ъпгрейдите.На ред дойде поставянето на страничните мигачи.Самото намиране на този тип странични мигачи не е трудно защото те се използват при различни модели форд от началото на 90-те.
Изображение
Проблема беше намирането на качествена фреза за метал, която да не деформира тънката ламарина на калника при пробиването.И тъй като на пазара се продават предимно ментета или уж "реномирани марки" със съмнителен произход, търсенето продължи доста дълго време. Искам да благодаря много на колегата Жоро Котев (От Пловдивската група) който ми услужи с чисто нова фреза за метал с точния диаметър Ф20. _friends_
Изображение
Марката не ми бе известна( даже пишеше че е произведена в Беларус).Но пък си свърши работата перфектно.
Изображение
Преди да се насочим към същинското рязане решихме да направим проба с една дупка в поцинкована ламарина с диаметър близък до този на калника.
Изображение
Пробата мина безпроблемно и решихме да се насочим към същинската част...
Изображение
Местото беше определено още от преди - на мястото на оригиналната емблема "Джия"
Изображение
Преди самото пробиване беше направен център естествено, а и фрезата си имаше водач.
Изображение
Вече готовия отвор беше обработен с антикорозиооно покритие
Изображение
Изображение
Изображение
Проба на мигача....
Изображение
И прекарване на инсталацията над вътрешния подкалник.
Изображение
Свързване с инсталацията....
Изображение
И вече готови!!! :D
Изображение
Изображение
Изображение

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от varby » 28 сеп 2014, 13:14

Поздравления за желанието ,умението и професионализма вложени в този автомобил,който наистина става уникален.За страничните мигачи не е ли по-добре в бяло?Мисля ,че в" drive.bg " ги има в раздела за "Ескорт".

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 17 окт 2014, 19:33

Малко козметични промени.
Имам приятели в един център за лазерно рязане в гр. Пловдив които откликват винаги на моите "прищевки" , така че им поръчах да ми направят това:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
"G&M INDIVIDUAI" - запазена марка на най-големите маниаци на Форд Скорпио в България
Специално двупластово фолио.Горен слой алуминий, отдолу черна основа. Гравиране посредством лазер.Също така фолиото е UV устойчиво и влаго устойчиво.
Шрифта е копиран и обработен ръчно с помоща на програма "Корел"
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 31 окт 2014, 15:05

Решихме да "наблъскаме" скорпа с всевъзможни екстри до горе и ето на попадна ми един парктроник от 2,5 TD 1997 scorpio и веднага го зачислих към предната броня.Работещ с една единствена забележка, че колата беше удряна отзад и кабелите на сензорите бяха скъсани( но грижливо съединени на ръка и обвити с канцеларско тиксо :lol: )
След пробата на системата че работи акуратно се насочихме към възстановяване на кабелите...
Изображение
Изображение
Изображение
Кабелите бяха запоени, изолирани с термо шлаух и бандажирани с "Бишоп 85" и "Бишоп 968" и като паследен защитен слой - армиращо тиксо(за кабелни снопове).Така бе подсигурена работата на сензора в агресивна среда.
Ето и на бързо компонентите на изключително надеждната системата (марка "BOSCH"):
1.Ултразвуков сензор
Изображение
2.Електронен управляващ блок
Изображение
3.Светлинно-звукова сигнализация (дисплей)за оставащо разстояние.
Изображение
И цялата система..
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта