Страница 13 от 13

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 18 дек 2017, 22:00
от mladen1984
Постепенно дойде реда и на предните седалки.Започнахме с пасажерската защото е една идея по-лесна.Демонтаж и на операционната маса.Идеята бе да се свали старата плюшено-текстилна тапицерия и на нейно място да се прехвърли кожената.Сложността на операцията идва от демонтажа на стоманените скоби, които опъват кожата към рамката и дунапрена и замяната им със свински опашки.
Трябва да благодаря за голямата помощ и съветите на Краси Стефанов от форума!
Първо се отцепи седалката от облегалката.
Седалката директно се прехвърли към шасито с ел. регулирането, а облегалката започна да се разсъблича.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Най-важен е инструмента
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И вече готовите резултати.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 12 яну 2018, 00:13
от mladen1984
Изображение
Не е важно да имаш десетки приятели.......важното е да имаш истински.Благодарение на Николай Василев моето Мк1 се сдоби с едни от най-редките 16" cosworth джанти от фейслифта с гуми 205/50. Пет на брой, като резервата никога не е ползвана и си е със оригиналната гума и баланс от завода производител - firestone 1991 г.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
На по-долната снимка се вижда оригиналната кутия за инструменти.Допълнителна екстра към комплектацията на колата.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 23 яну 2018, 18:33
от mladen1984
Снежното време и ниските температури ни накараха да се заседим по-дълго време на топло.Това ни накара да се върнем към проекта за направа на пасажерската седалка с памет.Повечето хора, които се интересуват и следят проектите на G&M INDIVIDUAL знаят, че преправяме интериорите и добавяме "памет" функции на пасажерските седалки на нашите скорпове.
По щастливо стечение на обстоятелствата намерих нужните ми части [мотор на облегалката с потенциометър и два други модула] и добавяйки ги към вече намереното шаси започнахме да навързваме системата.
На снимките по-долу се вижда механичната и електрическа част на една седалка с електрическо управление и функция памет, изразяваща се в запаметяване на 3 различни конфигурации на седалка и облегалка.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тази система, е поредната направена от нас.Със всяка следваща ние се усъвършенстваме и вече въпросните елементи ще бъдат поставени на по-удобни места.Или иначе казано това ще е трето поколение, усъвършенствана седалка с функция памет, монтирана в Скорпио 2,8 модел 1985
https://www.youtube.com/watch?v=DQS-cgaTLfw&feature=youtu.be

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 05 фев 2018, 19:39
от mladen1984
Тестовете на новото шаси продължиха няколко дена.След като всичко по електрическата система се провери дойде реда на гресирането и смазването на задвижките.Всеки един мотор, привода му, както и всяка една подвижна част от шасито бяха гресирани.И така дойде момента на съединяването на двете части.
Изображение
Изображение
Тази седалка се явява третото поколение пасажерска ел. седалка с памет.Тук тя е най-усъвършенствана и най- редуцирана от към модули.Управляващите модули са интегрирани в облегалката, без да заемат място под нея. А именно : CCM и таймер модула
Изображение
За да се управлява функцията на тази седалка е необходимо бутона с позициите да получи сигнал от друг много важен блок.Въпросния блок се дублира с друг подобен и те делят общо място в пасажерската врата.
Изображение
Изображение
Тази мини интерфейс система обменя информация по линията бутон, блок-врата, блок-седалка, изпълнително устройство чрез мрежа от кабели.Самата тя преминава по съществуващото тресе между купето и вратата.
Изображение
Изображение
След слагането на изолацията и кората на вратата монтирахме джоба.Той е с място за бутон, но е от кола с ляв волан.Нямах възможност да търся от кола с RHD и решихме да обърнем и монтираме на обратно джоба.С малко преправяне нещата паснаха и единствените разлики с оригинала са, че бутона идва по назад.
Изображение
Изображение
Изображение
Ето е и цялата визия + клипче за тези които не вярват, че работи..... :lol:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=mTC3tUreIEk

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 06 фев 2018, 14:51
от ^DAYWALKER^
Колата се развива перфектно , поздравления за полагащия се труд и мерак , хубаво е човек да види нещо по - рядко и открояващо се от масовите лимузини на улиците *fordlogo*
П.С. Интересно ми е колко тежи една такава седалка , мерил ли си я някога ей така информативно .

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 25 фев 2018, 10:39
от mladen1984
Благодаря за похвалата.Иначе седалката ако е с пълно оборудване варира между 30-32кг.

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 18 апр 2018, 00:35
от Conan_1
Пролет е :) Да поразходиш самолетоносача малко да го видим накипрен на по някоя снимка _friends_

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 18 апр 2018, 08:44
от mladen1984
_friends_ В най-скоро време ще го разходим с новия кожен салон и джанти.