Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от bsavov » 17 май 2009, 20:09

Здравейте,
ето и моята Куга:
Тук малко късно се сетих да направя снимка. Взех я на 6км
И Приятна гледка за окото на паркинга :D
838544h.jpg
838543a.jpg
838542x.jpg
838541b.jpg

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от vargala81 » 17 май 2009, 20:25

Честито колега,със здраве да си го караш това бижу. _friends_

Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD - Първи впечатления

Мнение от bsavov » 17 май 2009, 20:28

Привет,
и сега моите първи впечатления.
Покарах колата няколко дена в София но така човек не може да придобие реална представа, поне не за кратко.
Вчера и днес обаче направихме леко пътешествие до Ловеч и след това до Плевен. Сравнително добър път : "Магистрала" и първокласен с леки моменти на планински.
Но в никакъв случай не и off-road!

Не смея да "пържа" двигателчето още но по "Хемус" карах 120-140, като на 140км/ч оборотомера показваше около 2700 об/мин ( това по памет ).
Динамика сравнително добра.
Сравнително, защото на ниски обороти се усеща малко мудна, но на средни обороти е доста еластична.
Надявам се каот се поразработи да е по-еластична. Подобен ефект имахме с Фиестата на съпругата ми. Така че за сега стискам палци.
през 3-те дена градско : ~163км със 16.29л (зареден резервоар до горе : преди и след ) --> ~10л/100км
през Уикенд-а (т.е. извънградско) : 7.9 л/100км осреднен разход според борд комп-а.
вижда ми се множко, но ще си го следя. Може пък за нов двигател да е нормално да дава по-висок разход първоначално.

Сега малко субективни впечатление:
като цяло нивото на водача и пътниците е по-високо и усещането при управляване и возене на crossover-а е невероятно. Горе долу нивото на погледа се пада малко над тавана на автомобил от ранга на Форд мондео.
В завоите се държи стабилно - не че съм правил някакви специални експерименти но усещам как центробежната сила иска да ме изхвърли от седалката но благодарение на конструкцията им ( има странични бордове седалката ) тялото стои в седалката.

Предното стъкло е доста голямо и дава възможност за много добра видимост. Огледалата също са големи което с голям +.

Не знам дали е от факта че е май или че колата е леко по-голяма но предното стъкло, капака и бронята след пътешествието са "нацвъкани" от 1 кубрилион трупа на мушички.

за Фаровете нямам мнение (само по тунелите но не мога да преценя ) - надявам се да са добри - по-натам ще проверя.

Багажника не е от най-големите но ще го преживея някак си. Вчера купихме "Балканче" на дъщеря ни и се побра като цяло но с цената на сваляне на задната седалка (тази която се води че е 60% )

И последно : с ескорта и фиестата се справям много добре, направо отлично при паркиране, но с КУГА-та не е така. За съжаление габаритите ми идват леко по-големи, видимоста на ниско не е никак добра а и нямам сензори за паркиране.
Мисля да си слагам след някой друг месец (задни).

За сега това е.
Като изникнат нови впечатления ще публикувам тук.

Поздрави,
Борис

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от S_C » 17 май 2009, 21:30

Ще ми е интересно като поразработиш мотора да споделиш впечатления от по-сериозен терен-някое пресичане на Шипка примерно или Троян с прилично количество багаж/хора.Нещо съм предубеден към тоя модел...136 коне...малко ми се виждат за такава машина.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от angel.krasimirov » 18 май 2009, 02:17

Честито, автомобила е невероятен! Поздравления за избора. Явно си верен фен на марката, следейки автопакра ти вече едно десетилетие не изневеряваш на Форд! Много бракове траят по-малко :D

Потребителски аватар
faiko
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 07 апр 2009, 13:24
Модел на автомобила: Ford fiesta ST150
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от faiko » 18 май 2009, 16:35

Честито колега, със здраже да си я караш и много безавариини километри!! Карах една такава от салона на мотопфое- Русе и много ме изкефи *00143* !!! според мен е много добра машина и конете никак не са и малко :roll: :roll:

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от sharo_baro » 19 май 2009, 12:38

честито
много е хубав :D
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Pr1s0n3r
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 30 юни 2008, 09:08
Модел на автомобила: Focus 2.0 TDCi - 165hp Sedan '08 Facelift
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от Pr1s0n3r » 19 май 2009, 15:23

Честито колега! Много безаварийни и да ти служи тя на теб а не ти на нея! :D
Много е красива! _friends_
Изображение

Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Кратко Пътешествие до с Заселе и Манастир 7-те пресотла

Мнение от bsavov » 24 май 2009, 19:47

Здравейте,
Като начало, благодаря ви за добрите пожелания.
а посъживя темата. Днес (24 Май 2009) решихме да поразтъпчем КУГА-та а и ние, като направим кратко пътешествие до Вазова екопътека и манастир седемте престола. Гледката от Взовата екопътека( от към страната на с.Заселе ) е невероятна. Ако имате път натам може да се отбиете да разгледате. С автомобил се стига до горе( за по-мързеливите ), но тези които искат да се поразтъпчат могат от гара Бов да тръгнат нагоре. Манастир 7-те престола - нищо впечатляващо.
Сега малко впечатления по КУГА-та. Този път средният разход (според комп-а) е 6.9л/100км. Отиване и връщане ~210км, коеот е доста по-добре от последният резултат на извънградско. Другото което е (може да си въобразявам де), че автомобила е една идея по-еластичен. В ниските обороти пак се усеща недостиг на мошност за момент но като цяло поведението е доста добро. Имаше питане в по-горните отговори дали двигателят не е слаб. Тук отговора е : за едни може да е слаб, за друг да е ОК. На мен за сега ми е ОК. Само да кажа че Тойота РАВ4 е същите килограми с по-голям двигател (2.2 к.с), същата мошност - 136к.с, но... по-малък въртящ момент - 310Н.м. (абе отиваш караш и харесва ти ..не ти харесва. всичко е субективно)
Както и предният път, и сега съм въодушевен от поведението на автомобила на пътя и в завой. За сега карам с опция Комфорт. В село Заселе пробвахме леко офф-роад възможностите - не е нещо специално, и с фиестата щяхме да изкараме баира (по-бавничко), но ми беше интерестно как е. Все още чакам някъде на кал или мокра трева да видя как е. Иначе по насипаният с трошен камък пътуването беше сравнително комфортно с тия валяци. Всъшност доста голямо предимство при преминаване през дупките.
Ето и една снимка:
858177y.jpg
За сега това е. Ще продължавам пускам постинги и впечатления.

До скоро и Поздрави :D ,
Борис

Потребителски аватар
grigo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2007, 13:58
Модел на автомобила: ford focus c-max 1.6 tdci 2005
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от grigo » 25 май 2009, 10:11

Здравей колега.Първо честито за чудесния автомобил.Дълги и безаварийни километри с него.Относно еластичността на двигателя ,аз малко съм по прочел в специализираната преса. При моторите от последно поколение дизели на форд/включително и моят/, като цяло има "лека слабост при потегляне и ниски обороти.В" автобилд" правиха тест на s-max 140 коня и установиха такава слабост под 2000 оборота.При мене е същия случай 1.6 109 коня. Карал съм на приятел фокус с двигател като твоя , и пак трябва да бъде в обороти за е пъргав.Особено при излизане от завой винаги трябва да се държат поне 2000 оборота.Специалисти в" мото-пфое" ми казаха , че това се дължи на не доизчисление в софтуера относно момента на потегляне и отпускането на съединителя.Не свикнали хора ,при качване в с-макса например казват , че често им гасне колата при потегляне именно за това.Моята жена кара бензиново митцубиши и също в началото, като се качи на форда и гаснеше често.Други приятели също са споделяли особеното потегляне с колата ми.До колкото знам в момента решават от форд проблема ,като подлагат софтуера на ъпдейт.Иначе аз го решавам тоя проблем с повечко газ при тръгване и повечко дим от зад. :D Извинявам се за дългия пост.
п.п Относно конските сили да кажа на колегите ,които не са карали от новите дизели , че 136 коня дизел има 320 нютонметра въртящ момент , което се равнява на въртящия момент на около 220 коня при бензиновите двигатели.

Потребителски аватар
adda
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 30 дек 2008, 15:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V EFI '95
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от adda » 25 май 2009, 11:06

Честито колега, със здраве да си я караш и много безавариини километри!! *00143*
"Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен."-Айнщайн

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от CEC0087 » 25 май 2009, 11:25

По принцип със всеки дизел е така в старт има леко зачудване незам пру KUGA 1ва и 2-ра предавки дали са токлова къси както на мондеото но след 2-ра колата е просто прекрасна забеляал съм че силата на колата е в по високите скорости при KUGA е също така сигурно :D :D :D

Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от bsavov » 25 май 2009, 19:57

grigo написа:До колкото знам в момента решават от форд проблема ,като подлагат софтуера на ъпдейт.Иначе аз го решавам тоя проблем с повечко газ при тръгване и повечко дим от зад. :D Извинявам се за дългия пост.
Мерси за полезната информация колега grigo :D
Звучи обнадеждаващо. Така че съм в очакване на пач. Ще попитам продавача за малко повече информация.
Иначе и аз така решавам неудобството - повечко газ и по-плавно пускане на съединителя.
Поздрави!

Потребителски аватар
grigo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 ное 2007, 13:58
Модел на автомобила: ford focus c-max 1.6 tdci 2005
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от grigo » 25 май 2009, 23:13

Ето колеги малко инфо по въпроса за дизелите на новите фордове и разбира се малко реклама от немските журналисти :D


Ford S-Max, Mitsubishi Grandis, Renault Espace: Гувернантките
12.07.2007 | Коментари: 0
Зад океана пълноразмерните ванове са сравнително популярни, но имат имиджа на точно обратното на израза „cool”... Това обаче вероятно се дължи и на обстоятелството, че зад Океана в тази категория не се подвизават модели с ярко изразени характери като Ford S-Max, Mitsubishi Grandis и Renault Espacе.

За подобаващото задвижване на трите семейни автомобила се грижат четирицилиндрови турбодизелови двигатели с изобилие от въртящ момент и работен обем два литра. Със своите 150 конски сили моторът на Renault е най-мощният в теста, следван от 140-те конски сили на Common-Rail-двигателя под предния капак на Ford. С най-скромни мощностни показатели се представя задвижването на Mitsubishi, което идва от VW и е част от серията TDI, като в случая обаче работещата по технология помпа-дюза машина разполага със 136 вместо със 140 к. с., колкото е броят им при германските модели. За сметка на това, извънредно еластичният турбодизел се комбинира с най-добре настроената и приятна за превключване трансмисия в теста, което му осигурява и отлични динамични показатели.

Двигателят на Grandis показва спортен хъс

Въпреки най-ниската си номинална мощност, двигателят на Grandis демонстрира значително повече хъс при ускорение в сравнение с конкурентите си S-Max и Espace, като специално при измерванията за еластичност показва чувствително по-добри резултати в сравнение с тях. Освен това, моторът с германски произход е най-икономичният в това сравнение, но работата му по традиция е донякъде груба и по-шумна в сравнение с противниците.

Ford демонстрира уравновесен характер

По отношение на разхода на гориво и маниерите на работа, двигателят на Ford заема (почти златната) среда между другите два модела в теста. Основните недостатъци тук са слабостта при потегляне, която изисква пълна концентрация при координирането на движенията с педалите на газта и съединителя при потегляне, както и краткото "замисляне", което се получава при всяко преминаване на по-висока предавка. Специално при излизане от завой, оборотите на мотора на S-Max никога не бива да падат под границата от 2000, тъй като в противен случай намиращият се под предния капак агрегат отговаря с пълно бездействие. Последното положително не е сред проблемите на Espace, която разгръща мощността си забележително хармонично. По подобие на своя по-малък събрат 1.5 dCi, двулитровият агрегат на Espace доказва за пореден път, че в този клас Renault поставя мащабите по отношение на плавната работа на дизеловите двигатели.

Espace е комфортен, но доста тромав на пътя

Окачването на Espace преодолява неравностите с финес и осигурява отличен комфорт – както къси, така и големи сътресения се абсорбират напълно ефективно. При неравности от повтарящ се тип обаче Renault започва да показва склонност към люлеене, а в завой меката настройка на ходовата част резултира с силно клатене на каросерията. Като към това се добавят индиректната работа на кормилната уредба и силната тенденция към недозавиване, френският модел създава усещане за приятен комфорт на дълъг път, но и за прекалено тромаво поведение на пътя.

За сметка на това, когато става дума за гъвкавост на вътрешното пространство и за максимален товарен обем, Espace продължава да бъде начело в своята категория. Grandis предлага по избор шест или седем серийни седалки, като при седемместния вариант най-отзад вместо самостоятелни места се монтира делим в съотношение 60:40 „диван”. Въпросният може да се сгъва и да се мести напред, но не и да потъва в пода, така че дъното на багажника няма как да остане напълно равно при нужда от повече място за багаж.

Равносметката

При Ford всяка една от седалките на втория и третия ред може да „изчезва” в пода. Всъщност съвсем не само заради това, но в настоящото сравнение S-Max предлага най-сполучливият компромис между функционалност и удоволствие от шофирането. Почти идентичният като цена Espace е изключително комфортен, но с доста колебливо поведение на пътя и слабости в ергономията, като по този начин изостава на третата позиция и се класира след разполагащия с най-динамичното задвижване в теста, но не чак дотам практичен от гледна точка на вътрешното пространство Grandis.

Текст: Херман-Йозеф Щапен
Снимки: Ахим Хартман

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от chaosdd » 28 май 2009, 10:45

Това с потеглянето е въпрос на навик. Като свикнеш, няма проблем.
При предното ми Мондео беше по-силно изразено (най-вече при студен двигател). Сегашното (очевидно с по-нов софтуер) се държи перфектно. Само си подава газ (доста смело) при отпускане на съединителя, ако ти не го сториш.

Иначе, слабостта в много ниски обороти (под 1800 напр.) си е характерна за почти всички дизели.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
kocko12
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 11 фев 2009, 10:46
Модел на автомобила: фокус комби 1.8 tddi 99г.
Местоположение: БУРГАС-
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от kocko12 » 28 май 2009, 16:53

здравейте аз карам фокус с двигател 1.8тдди мотор и този проблем с забавянето го нямам поне на моя фокус както каза колегата самси дава газ ако оборотите паднат под кретичните за скороста имаче страшно много върви аз съм сменил доста колици но този път форд ме изненадаха с дизел аз съм много доволен много върви и е икономичен при 180км. е с 3800 обр.успех на всички _friends_

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от ageorgiev » 20 юли 2009, 22:28

Честито за Ърбан Джипчето :D Разгледах го, когато поръчвахме моята и търговците ни казаха, че Куга е Фокус, леко повдигнат и с 4х4! Всичко по автомобила ми хареса страшно много без две неща - бутона за старт на автомобила и цената! С прилични екстри струва 2 пъти повече, а вътрешното пространство е еднакво!

От разказите ти виждам, че си фен на офф-роуд изживяванията и може би това е натежало при решението ти! Поздравления - изборът ти е безпогрешен :D
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от bsavov » 24 юли 2009, 21:27

Привет,
за офф-роуд-а си може би прав.
Като тръгнах да си взимам кола оглеждах няколко варианта и не бях много наясно със себе си така да се каже какво точно искам но след известен брой тест драйв се оказа че SUV-четата са ми по-присърце. След близо 5К изминати съм все така въодушевен и ентусиазиран :-)
Карах и фокус 2TDCi преди да взема КУГА-та ама не ми легна на сърцето. Иначе си прав. КУГА-та е на базата на ФОКУСа, но е AWD със съответните системи за сигурност, което си е предимство. А и цената на която го взех е много добра така че лично за мен се подредиха нещата идеално.
Сега си мисля че от тук насетне ако имам нова кола SUV ще да е. Просто е по-друго усещането.

Сега двигателят след като е до някъде разработен вече не е толкова латентен и има живец при ниски обороти, колата по хубав път(А2) вдига 180 и разходът с моят стил на каране е ~7.5l/100km пак е сравнително висок но пък с по-нормално каране (съпругата ми като кара) се свеждад до заводските предпесания и съм оптимист че може да се доведе до 6.9 извънградско.

И отново: за млад човек без предразсъдъци към марката колата е перфектна. в началото мислех за чип тунинг след като мине гаранцията но сега си мисля че е добре. след време ще видим.

Поздрави,
Борис

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от chaosdd » 27 юли 2009, 09:56

Kuga-та е чудесен автомобул. Най-хубавото при нея според мен е, че поведението и на пътя е по-близо до Focus, отколкото до някой люшкащ се тромав джип. Чудесна е за каране - стабилна, прецизна и тиха.
И изглежда много, много добре.

Караш отличен автомобил, още веднъж - честито.
Ford. Feel the difference

KUGA
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 20 юни 2010, 16:40
Модел на автомобила: FORD KUGA TITANIUM 2.00 4WD
Status: Извън линия

Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD

Мнение от KUGA » 20 юни 2010, 16:58

KUGATA E STRAHOTEN OFF ROAD AVTOMOBIL.NYAMA NI6TO OB6TO S MINALOTO NA FORD.TOVA E NOVO POKOLENIE AVTOMOBILI.DARJA NA MARKATA VAPREKI 4E MNOGO HORA REAGIRAT SKEPTI4NO KAM MARKATA.AZ SE GORDEYA 4E KARAM FORD.ZA SAJELENIE NYAMAH VREME DA SE NARADVAM NA MOYATA KUGA.NO ZA NYAKOLKO DENA USETIH BLAJENSTVOTO NA TOZI AVTOMOBIL.S NETARPENIE 4AKAM DA SE PRIBERA I DA YA YAHNA :D .4ESTITO NA VSI4KI NAPRAVILI TOZI IZBOR I VYARVAITE MI NYAMA DA SAJALYAVAT I TEZI KOITO IM PREDSTOI DA PRIDOBIYAT TAZI KRASOTA.NE ZNAM ZA6TO NO NE USPYAH DA PREKA4A SNIMKI :( GORDEYA SE S FORD KUGA TITANIUM 2.0 4WD 136 KON4ETA :D
edit cossy:Гордей се с кирилицата и я използвай!

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта