Страница 1 от 3
Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..
Публикувано: 08 апр 2006, 01:10
от disc
Вече се движи (горе-долу)
Има още работа за свършване до добрите резултати, но за сега е задоволитено

Публикувано: 08 апр 2006, 04:27
от snaiperisto
Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
Публикувано: 08 апр 2006, 10:17
от achkob
disc се занимава с този проект от доста време и ние следим отодавна развитието.турбото се вижда между двигателя и предната греда на двигателния отсек...поздравления за крайния резултат,дано скоро го видим на живо...
Публикувано: 08 апр 2006, 20:10
от Warren-G
snaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
ей
тук можеш да видиш за какво иде реч

Публикувано: 08 апр 2006, 22:32
от snaiperisto
Warren-G написа:snaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
ей
тук можеш да видиш за какво иде реч

ТУК не се отваря , не знаех че се занимава с такова нещо...евала.
Публикувано: 08 апр 2006, 22:42
от Паци
snaiperisto написа:ТУК не се отваря
Я пробвай пак
Тук
Disc, що рабрах, че по-голям мотор правиш а не твоя ?
И твоя разбра ли от какво има колики и хълца ?
Ако си го написал в сайта дай линка аз ще си го прочета.
Извинявам се ама съм хвърлял по едно око но не редовно

Публикувано: 08 апр 2006, 22:56
от snaiperisto
Работата е сериозна , браво...браво.
Публикувано: 08 апр 2006, 23:10
от cossy
Диск е нашия герой

Дано приказката завърши с 1.8Т хепи енд

Публикувано: 08 апр 2006, 23:15
от snaiperisto
Е , в такъв случаи няма да се надбягвам с него...хи хи хи , абе ше видиме.
Публикувано: 09 апр 2006, 00:01
от _SLiThER_
Паци написа:Disc, що рабрах, че по-голям мотор правиш а не твоя ?
И твоя разбра ли от какво има колики и хълца ?
Ако си го написал в сайта дай линка аз ще си го прочета.
Извинявам се ама съм хвърлял по едно око но не редовно

Бе това е съвсем друг проект от 1.8 ма ти пак не си разбрал

Публикувано: 09 апр 2006, 04:00
от disc
Това наистина е съвсем друг проект... само дето ползва 50% процента от частите на 1.8 Turbo проекта...
Засърбяха ме ръцете (нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост

) та затова реших набързо да предобия представа какво ще мяза турбопауъра
Както писах колата се движи вече, марак и без броня, вентилатор на радиатора и половината гърнета

.
Има за решаване:
гърнетата, интеркулера и вентилатора на радиатора...
След което .... може би да заработи и на бензин, защото сега е на газ
Малко повече снимки - когато имам прилични за пред хората

Само да спомена, че след 3200 оборота я подгонва дявола... няма такова друго чувство като налягането

Публикувано: 09 апр 2006, 13:06
от _SLiThER_
disc написа:нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост
лепни една табелка 1.4 отзад

ще им събереш очите на колегите с GTi

Публикувано: 10 апр 2006, 16:34
от buhap
тази торбина как я мажеш
нали е моно двг-то от каде ще го храниш на бензин .Ботала и тн сненяни ли са.Иначе бях виждал 1.4 мех.инж с турбо-слагано мина 193м първиа път.Дано това се окаже сполучливо

Публикувано: 10 апр 2006, 20:11
от disc
buhap написа:тази торбина как я мажеш
нали е моно двг-то от каде ще го храниш на бензин .Ботала и тн сненяни ли са.Иначе бях виждал 1.4 мех.инж с турбо-слагано мина 193м първиа път.Дано това се окаже сполучливо

Турбото се маже...нормално

от двигателя, с тръбичка! Та чак има и водно охлаждане.
Вече не е моноинжекцион... погледни хубаво картинката и ще видиш че всмукателните колекторите от 1.6 пълна инжекция.
Изпускателните са от Escort RS Turbo, както и самото турбо и chargecarrier-a
Интекулера е от Sierra Cosworth 2WD, само дето още не e монтиран

.
На бензин може и изобщо да не се подкара... ще видим.. трябва хубава помпа, но помпата е задължителна и за следващият двигател, така че още не съм решил каква точно да купя. Инжекторите ще стигнат за 140 коня.
Нищо друго освен всмукателните и изпускателните колектори не е сменяно. Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1), буталата са си нормалните.
Този двигател вече изкара около 200 километра стабилно изцеждане, 150 на 0,5 Bar и 50 на 1 Bar, няма загуба на масло или вода

Публикувано: 10 апр 2006, 20:19
от disc
снимки
Публикувано: 10 апр 2006, 20:20
от disc
още снимки
Публикувано: 10 апр 2006, 20:30
от disc
и още...
Както и един лог, когато беше на 0,5 Bar
Публикувано: 11 апр 2006, 21:15
от Orion16v
Публикувано: 11 апр 2006, 22:59
от disc
Тъжен вест
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова

Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!
А сега по същество - тъкмо взе да става големият пауър и прегряхме много тъпо двигателя. Абе не беше тъпо де.. два Голф-а бяха причината

Разбира се и човешка грешка имаше де... Но както и да е - продължаваме напред.
Публикувано: 11 апр 2006, 23:30
от Yamatto
"
disc написа:Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1)
БРАВО! Хубаво е да има бързи фордове по пътищата. Не че имат много общо колите, но при мене степента е 7,5:1 и в редките случаи когато фабричният бууст контролер се "отпусне" за 1 Bar колата превърта гуми и на трета.
Поразкажи малко повече за усещането когато ти дойде надува в пълния му блясък

"
Ето това тъкмо пишех като прочетох последния пост...
Дано поне си им пръснал задниците на голфистите
Успех