Страница 1 от 1
Ето я форделата
Публикувано: 18 апр 2006, 21:50
от okm
Подлежи на още тунинг!
Публикувано: 18 апр 2006, 21:54
от marko_k
Със здраве да си я караш!
Публикувано: 18 апр 2006, 22:20
от mitio
И аз ти пожелавам да те слушка, и да върви наистина много!
Но би ли дал малко повече инфо? Малко параметри така на колата.
Пускал ли си я на божурище? Какви коне е в момента? Какво си и правил? И какво още ще и правиш...Такива работи пиши ако може.

))
иначе безаварийно
Публикувано: 19 апр 2006, 18:50
от DigiPro
mitio написа:Пускал ли си я на божурище? Какви коне е в момента?
Човека е с 1,8 дизел (поне така пише: Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992).Надали ще се състезава с нея на Божурище

Иначе визуално е доста добре пипната. Успех с доработките.
Публикувано: 19 апр 2006, 21:12
от okm
Syjalkqwam za kirilicata!
Originalano dwigatela e 1.8D 60 k.s . Slojih i turbo ot Siera, koeto ne rabote6e, az go poprawih s kit ot Garrett, interkulera e ot astra 1.7 TDi, ima instaliran Greddy blow-off klapan i AEM cold Air tryba s K&N filtyr.Djantite sa 14'' ama sa mnogo grozni-rabotq po wyprosa. 3 in4a turbo tryba ot kolektorite s konfiguraciq 4-1. 2.5 in4a tryba s cat-back katalizator ot mitsubi6i 3000GT , APC high power gyrne. Opti4niq tuning e na MCS - Swilengard i na nqkwa firma w Sliven. Muzikata e Pioneer 8600,Dwe stypala Pioneer GM5100 - 2x760W i Dwe 12 in4a Xplod - 2004 god. Oborotomer do 10 000 ob/min, koito rabira se ne moga da postigna, BOOST metyr i Whodna temperatura na wyzduha metyr ot APC.
Sega ba4kam za po-golqmo turbo,BOOST kontroler i o6te malko opti4en tuning. Ne znam kolko konq e sega.
Мод. едит:
Оригинално двигателя е 1,8 Д 60 к.с. Сложих и турбо от Сиера, което не работеше, аз го попправих с кит от Гарет, интеркулера е от Астра 1,7 TDi, има инсталиран Greddy blow-off клапан и AEM cold Air тръба с K&N филтър. Джантите са 14" ама са много грозни - работя по въпроса. 3 инча турбо тръба от колекторите с конфигурация 4-1. 2,5 инча тръба с cat-back катализатор от митцубиши 3000GT, APC high power гърне. Оптичния тунинг е на MCS - Swilengard и на някаква фирма в Сливен. Музиката е Пионер 8600, две стъпала Пионер GM5100 - 2x760W и две 12 инча Xplod - 2004 година. Оборотомер до 10 000 оборот/мин., които разбира се не мога да постигна, буст метър и имервател на входна температера на въздуха от APC.
Сега бачкам за по-голямо турбо, буст контролер и още малко оптичен тунинг. Незнам колко коня е сега.
Публикувано: 19 апр 2006, 21:50
от cossy
Евала, кефиш!
Публикувано: 19 апр 2006, 22:48
от snaiperisto
Е това са хора без акъл , с пари и с свободно време. (третото и аз го имам).
Евала колега , с тебе няма да се надбягвам.
Публикувано: 19 апр 2006, 23:52
от demiro
Публикувано: 20 апр 2006, 05:56
от Луки
Публикувано: 24 апр 2006, 09:10
от Дядо ти Яга
браво колега добра работа
Публикувано: 24 апр 2006, 18:01
от jordj

Красота ,безаварийно каране

Публикувано: 25 апр 2006, 19:47
от okm
http://www.mcs-bg.net/" onclick="window.open(this.href);return false;