Купих си ескорт 1.3 моноинжекция 92г.
Публикувано: 30 дек 2010, 20:02
Днес си купих от съседа червено фордче. Двигателчето е с верига, не гори масло,мърка тихо - има равен ход, скоростната кутия влиза леко,предницата е със сменени шарнирни болтове и тампони и вози много тихо и леко. Гумите са на няколко месеца, акумулатора е нов. Съседа я има от 8 години, ама тя през 99 процента все пред блока стоеше. Ми той работи в тецовете и все с автобус на работа.Проблем е че от стоене праговете и веждите са изгнили и боята си е изгубила гланца от слънцето. Акумулатора е нов. А цената е 600лв и 100лв талони нови и прехвърляне. Бившия и собственик си купи ван фолксваген шаран, който по мое виждане го чака същата съдба на форда - на година по 2000км. СЕГА ПРОБЛЕМИТЕ-боята, гнилото по вежди и прагове. Това едно, другото-като върви на празен ход , в купето мирише на бензин, отзад течове не видях, като тръгне колата да се движи миризмата изчезва. И трето- трябва да загрее до горе стрелката на температурата , за да почне леко да духа топло - сигурно е задръстен някой маркуч, ако е термостат би трябвало да не достига до работна температура двигателя. Иначе вървежът е добре, при 90км в час по баира от Ямбол към Сливен на четвърта си върви, не се чува двигателя нито отвън нито вътре особенно силно. А!... на капака на двигателя вместо капачка за маслото има някакватапа фабрично е - за пръв път виждам такова нещо. При току запален двигател я махнах и си сложих пестника и видях , че не духа и не цапа ръката, същото и за щеката на маслото- не духа. Ако имате съвети към мен, ще се радвам да ги чуя!