Моя "старец" Escort 1.6 D CL
Публикувано: 19 яну 2011, 00:16
Здравейте, това е първата тема, която пускам тук, и реших тя да е именно представителната за колата.
Така, въпросния "старец" е реколта 1986-та година. Наследствена кола ми е, като учудващо за толкова стара кола е в страхотно състояние.
На 60 000 км е, понеже предишния собственик беше моряк и само, докато беше на суша я караше, през останалото време е стояла мирно в гаража
С икономичен дизелов двигател, който не знам ама и на изпарения понякога върви, защото си направих експеримент и се оказа, че гори около 5/100, което спрямо старата ни кола (Волга), която беше като ламя, ми изглежда изключително малко
Интересното е, че на абсолютно същата кола навремето си карах шофьорския курс (като казвам абсолютно, имам предвид, че дори боята беше същата), така че лесно свикнах с нея. Но след един инцидент просто признах двигателя. Последното лято се прибирах без ток от Зл. Пясъци до Варна (без фарове, без аудио, без табло, и всичко де му трябва ток). Оказа се, че се е скъсал ремъка на динамото, и от там докато изляза от курорта всичко ми изгасна, обаче продължих малко на риск, понеже нямах друг начин да се прибера. Както и да е, въобще не му се отрази на двигателя липсата на водната помпа
Като го закарах да го види все пак майстор, човека стоя и се чуди и се чеса по главата и поне 3 пъти ме пита "И ти без проблеми се прибра в града?", след което беше още по- изумен като огледа, че няма никакви поражения. Да не говорим, че горкия Форд го измъчих по един БУКВАЛНО офроуд път с дупки в земята от по половин метър, че и отгоре, където колата заставаше на моменти точно на 2 странични гуми, ама и тоя път го изяде, че после питаше за още. Доста ме учуди, като за толкова стара кола. И да не забравя да отбележа колко съм горд с "Батко Форд"
Ето го и него, тъкмо изкъпан 



Така, въпросния "старец" е реколта 1986-та година. Наследствена кола ми е, като учудващо за толкова стара кола е в страхотно състояние.
На 60 000 км е, понеже предишния собственик беше моряк и само, докато беше на суша я караше, през останалото време е стояла мирно в гаража

С икономичен дизелов двигател, който не знам ама и на изпарения понякога върви, защото си направих експеримент и се оказа, че гори около 5/100, което спрямо старата ни кола (Волга), която беше като ламя, ми изглежда изключително малко

Интересното е, че на абсолютно същата кола навремето си карах шофьорския курс (като казвам абсолютно, имам предвид, че дори боята беше същата), така че лесно свикнах с нея. Но след един инцидент просто признах двигателя. Последното лято се прибирах без ток от Зл. Пясъци до Варна (без фарове, без аудио, без табло, и всичко де му трябва ток). Оказа се, че се е скъсал ремъка на динамото, и от там докато изляза от курорта всичко ми изгасна, обаче продължих малко на риск, понеже нямах друг начин да се прибера. Както и да е, въобще не му се отрази на двигателя липсата на водната помпа

Като го закарах да го види все пак майстор, човека стоя и се чуди и се чеса по главата и поне 3 пъти ме пита "И ти без проблеми се прибра в града?", след което беше още по- изумен като огледа, че няма никакви поражения. Да не говорим, че горкия Форд го измъчих по един БУКВАЛНО офроуд път с дупки в земята от по половин метър, че и отгоре, където колата заставаше на моменти точно на 2 странични гуми, ама и тоя път го изяде, че после питаше за още. Доста ме учуди, като за толкова стара кола. И да не забравя да отбележа колко съм горд с "Батко Форд"





