Escort MK4 1.6DC '88
Публикувано: 14 авг 2011, 16:13
Ъъъ. Предполагам че тука ще имам някаква свобода да си правя записки какво съм му човъркал на моя параход.
Вчера смених подгревните свещички. Старите бяха Champion но нямам представа колко са таралянкани. Бях много нервен да не прецакам нещо щото четох по форумите (аз много lurk-вам за ся по тия форуми) да не ги натегна мн да не се счупят че отиде двигателя там сваляй глави, крака ръце си е... Та сложих едни нови Iskra за по 8 gold всяка ама мацката явно ме хареса от Генчо и ми ги даде за 30 щото съм бил редовен при тял (дообре). При смяната се оттървах само с едно леко демонтажче на щекичката и всичко мина добре като изключим че изгубих едната гайка в тревата на старата свещ, забелязах нагар, за всеки случай си ги прибрах обратно, тествах ги всички загряват но явно са загрявали трудно заради нагара. Майната й. Новичките палят добре. Не подскача предницата кат паля, да видим.
А, къде ми бележчицата с проблематиките ...
...
...
Лагерите х4 предни колесници (почти спряха да вият, смених греста на левия колесник и огледах вътрешния и външния, няма им нищо, въртят се без проблем. Затворих и отворих другия. Външния лагер на левия колесник е буквално набит в главата и не мога да го изкарам. Вътрешния не можах да изкарам поради причината че не мога да измъкна шенкелния болт или каквото там му се вика, за капак скъсах маншона който е на болта( маншона се отдели от вътрешното но няма цепнато в диаметър) забелязах че торсионния лост е заварен(wtf) за гайката и именно това попречи на демонтажа.
Да повдигна задницата - всъщност това остава за най-назад, постоянно като ходя до село карам сума ти покъщнина на майка ми и тва леко ме дразни.
теча в купето - мамка му все ме мързи, цапа там ко да прая [edit]от това се отказвам[/edit]
ел таблото - болна тема. някой като е свалял капака на бушоните без да иска е скъсал маркуча за водата на задния прозорец и всеки път като съм пръскал е пръскало и на бушоните. В резултат ... голяма каша. Искат ми 80 лева за използвано но труда според мен ще е много пари, това са тоците на цялата кола. Като го извадя отдолу има сноп колкото китката ми дебел с кабели.
Газови аморт. за багажника - мамка му ще ми строши главата някой ден. разпробих ги, текоха и ся съм с железца в дупките
Проблем с компресията на 2ри цил. - това го чух от последния ремонт на горивната ми помпа. нещо 0.2 ми се върти из главата но нямам представа какво е.
подгряващи свещи - отпада за сега
маркуча за задната чистачка - имаше проблем и със задната чистачка който оправих - прехапани кабели.
да закърпя предната маска - още пари или евентуално да я заваря на село
треа да питам някъде и за нови прагове и кърпенки, нов paintjob няма да е зле
зимни гуми, антифриз, панела с крановете на парното, кори за вратичките че тия са пипкани с масалце и са изгорели и избледнели - ц-ц-ц
Вчера смених подгревните свещички. Старите бяха Champion но нямам представа колко са таралянкани. Бях много нервен да не прецакам нещо щото четох по форумите (аз много lurk-вам за ся по тия форуми) да не ги натегна мн да не се счупят че отиде двигателя там сваляй глави, крака ръце си е... Та сложих едни нови Iskra за по 8 gold всяка ама мацката явно ме хареса от Генчо и ми ги даде за 30 щото съм бил редовен при тял (дообре). При смяната се оттървах само с едно леко демонтажче на щекичката и всичко мина добре като изключим че изгубих едната гайка в тревата на старата свещ, забелязах нагар, за всеки случай си ги прибрах обратно, тествах ги всички загряват но явно са загрявали трудно заради нагара. Майната й. Новичките палят добре. Не подскача предницата кат паля, да видим.
А, къде ми бележчицата с проблематиките ...
...
...
Лагерите х4 предни колесници (почти спряха да вият, смених греста на левия колесник и огледах вътрешния и външния, няма им нищо, въртят се без проблем. Затворих и отворих другия. Външния лагер на левия колесник е буквално набит в главата и не мога да го изкарам. Вътрешния не можах да изкарам поради причината че не мога да измъкна шенкелния болт или каквото там му се вика, за капак скъсах маншона който е на болта( маншона се отдели от вътрешното но няма цепнато в диаметър) забелязах че торсионния лост е заварен(wtf) за гайката и именно това попречи на демонтажа.
Да повдигна задницата - всъщност това остава за най-назад, постоянно като ходя до село карам сума ти покъщнина на майка ми и тва леко ме дразни.
теча в купето - мамка му все ме мързи, цапа там ко да прая [edit]от това се отказвам[/edit]
ел таблото - болна тема. някой като е свалял капака на бушоните без да иска е скъсал маркуча за водата на задния прозорец и всеки път като съм пръскал е пръскало и на бушоните. В резултат ... голяма каша. Искат ми 80 лева за използвано но труда според мен ще е много пари, това са тоците на цялата кола. Като го извадя отдолу има сноп колкото китката ми дебел с кабели.
Газови аморт. за багажника - мамка му ще ми строши главата някой ден. разпробих ги, текоха и ся съм с железца в дупките
Проблем с компресията на 2ри цил. - това го чух от последния ремонт на горивната ми помпа. нещо 0.2 ми се върти из главата но нямам представа какво е.
подгряващи свещи - отпада за сега
маркуча за задната чистачка - имаше проблем и със задната чистачка който оправих - прехапани кабели.
да закърпя предната маска - още пари или евентуално да я заваря на село
треа да питам някъде и за нови прагове и кърпенки, нов paintjob няма да е зле
зимни гуми, антифриз, панела с крановете на парното, кори за вратичките че тия са пипкани с масалце и са изгорели и избледнели - ц-ц-ц