ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 07 юни 2016, 21:13

Малко да повдигнем темата с лек ремонт по люка и задвижващия му мотор.С течение на годините задвижващите жила на люковете се набиват с мръсотия и клеясват.В следствие на това започват да блокират и натоварват мотора на люка.От това и в комбинация с деформирането на външното уплътнение към рамката се получава боксуване, което довежда до изронване на задвижващото колело.Или до деформация на зъбите му.
В моя случай се наложи да махам мотора и да го с заменя с нов.
Изображение
А това е вътрешното зъбно колело.От метал.То се задвижва посредством пластмасово колело.Пластмасовото колело получава движение посредством червяк от ел. мотор.
Изображение
Етого и PVC колелото.То пък се притиска от капака на ел.мотора.А капака е също от пластмаса, която старее и се пука.От там и колелото започва да криви и се износва.
Изображение
Наложи се да заменим мотора.А самия мотор и два вида:
1.Мотор без глобално затваряне (левия)
2.Мотор с глобално затваряне. (десния)
Изображение
Така след няколко дневна борба, смазване с литиева грес и подмяна на моторите вече сме с работещ люк, без глобално затваряне.Ще търсим решения за възстановяване на капака и зъбното колело на оригиналния мотор.
А ето и малко снимки от Деня на Гинес рекорда на Форд 04.06.2016......
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=K-yhflRMrSo
Изображение

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от gorskiq » 08 юни 2016, 08:49

Еййй не я оставяш на мира тая кола, има ли място по нея дето не си бръкнал или разглобил. _friends_ С този ауспух отзад изглежда супер.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 05 сеп 2016, 21:22

Колата върви ли върви...Използвам я ежедневно и така дойде реда на ремонтите по ходовата част.
В началото през далечната 2009г. смених една биалетка, двата задни тампона на предните носачи и тампоните на стабилизиращата щанга.
Сега (2016)дойде реда на другата биалетка(лява) и външен кормилен накрайник(ляв).
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 22 сеп 2016, 22:42

След смяната на по-горе споменатите части трополенето продължи.Реших да се възползвам от талона за технически преглед и закарах колата в Мото-Пфое.Там хората бяха супер отзивчиви (благодарности към Наско от Пловдивското "МП").И след 35 минутен тест ми казаха кое е за смяна.
Най-болезненото бе шарнира, който върви заедно с носача.Цена МП ок 550лв.
Не избързах, разпитах, потърсих и накрая мой познат ми предложи рециклирани носачи с нови шарнири от негово бившо Скорпио.Не се замислих и ги взех.Накупих и вътрешен кормилен накрайник( кормилна щанга) и запретнахме ръкави.
Изображение
Преди да се развие всяка гайка или болт яко се пръскаше с проникващо масло.

Изображение
Изображение
Малко се бях наплашил, че разкачването ще е трудно поради ръждясването на крепежите и английския климат на експлоатация, но за щастие не познах.
Изображение
Това е рециклирания носач, който предварително бях почистил, обезмаслил и боядисал.
Изображение
Вече сложен.
Изображение
Реших да не рискувам и си поръчах гайки от Мото-Пфое. Оригинални със втулка срещу саморазвиване. Цена 5,30лв бр.
Изображение
Всичко се прави и стяга по оригинални предписания. :D
Изображение
Дясна кормилна щанга.
Демонтаж....и яко пръскане с проникващо масло.
Изображение
вижда се връзката с кормилната рейка.
Изображение
демонтаж/монтаж външен накрайник, маншон, щанга
Изображение
Изображение
След като всичко бе монтирано реших да измия кората преди монтажа.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Erudit
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Erudit » 25 сеп 2016, 23:46

Пазаруваш от Аутокели,забелязвам.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 18 окт 2016, 21:35

Накупих си малко оригинални части от Мото-Пфое.Много ми харесва отношението им и факта, че като дойде част за скорпио знаят, че е за мен.Просто само аз купувам в Пловдив :lol:
Изображение
Изображение
Изображение
След като се смених носачите, реших да рециклирам старите...
Изображение
Изображение
За съжаление ми се повреди радио СD - Еон 6006.По-точно се развали механиката която предвижва дисковете на вградения чейнджър вътре.Знаех от мой познат, че това често се случва при тези модели и много трудно се ремонтира, поради сложността на изработка.Реших да не я ремонтирам и да заменя приемника с друг.Лятото взех от един мой приятел (съфорумник) Краси от Севлиево, Еон 6000 от Мондео.Взех го просто за резерва и явно не съм сгрешил. Инсталирахме го и започнах да търся към него оригинален външен чейнджър.Доста търсих и все на камък, до момента в който Светльо и Мартин от София (пичовете с Мондеотата) ми предложих вариант.И така се сдобих с чейнджър от Мондео Мк3 "Кларион".В комплект с необходимите(тъй важни) букси за монтажа.
Знам, че четат статията и им пращам едно голямо НАЗДРАВЕ :drink:
Изображение
На ново изработен и удължен кабел.Удължен за да стигне от радиоприемника до багажника.
Изображение
Ето я и тъй важната букса.
Изображение
А това е интерфейс модула за управлението на Еон 6000 от волана (от Мондео Мк2)
Изображение
6 дисковия чейнджър
Изображение
А това е вратичката която открива достъп към "магазина" .Вратичката е с ремонтирана ключалка и вече се отваря фабрично.
Изображение
Това е ABS + TCS контолнен модул.Взех го за резерва (защото става както на 2,0, така и на 2,9 Косито).Основно почистен и с промит клапанен блок с нова спирачна течност.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
На следващите снимки е показано състоянието на кабелите към захранващия му куплунг.Снимките говорят сами за себе си.Ще последва пълна замяна на всички кабели и направа на нов сноп.
Изображение
Изображение
Изображение
Наближава време да сменям маслото и реших да направя една промивка на ДВГ.Купих съответната добавка и приложих дадените упътвания.Добавката е на "Liqui-Moly" и се слага в моторното масло директно.Кара се от 100-300км и старото масло се източва.Заедно с него пада и разтворения нагар.
Изображение
Изображение
Да се върнем към монтажа на чейнджъра.След като прекарахме кабела под декоративните кори на праговете се насочихме към монтажа в багажника.
Изображение
Направи се шаблон и се разпроби металния панел под задното стъкло.Посредством крепежи от типа болт-гайка и гумени подложки се прикрепи чейнджъра.
Изображение
Изображение
Изображение
Сега остава да се проследи инсталацията от интерфейса към лоста за управление на радиото от волана.Да се проверят всички връзки и кабели.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 750
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от lubomirov89 » 19 окт 2016, 09:29

А защо не помисли за екектронен чейнджер, доста по функционално и удобно. Аз съм с такъв на ятур и съм много доволен.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1366
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от BIGFORDFAN » 22 окт 2016, 11:40

Такава рядка и ценна машина не заслужава модерни джаджи като Yatour, тука се гони 100% оригинал. Скорпиото е истински автомобил, отскоро имам досег до едно мк1, няма общо с Фокуси, Мондеота и прочие "масовки".

Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 30 окт 2016, 13:07

Дойде реда на смяната на маслото.Предварително бях сложил добавка за почистване на двигателя с която карах към 160 км.И я източих със старото масло.
Изображение
Изображение
А това са новите консумативи.Като реших към маслото от същата фирма да добавя и добавка с молибден за по-добро триене.
Изображение
Реших и да сменя антифриза.промих системата и почистих казанчето по рецепта на Ицо Горския.Морска сол и кислол.
Изображение
Изображение
И възстановяване на кабелния сноп и буксата на ABS/TCS модула.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 26 ное 2016, 22:32

Вече подготвени за зимата със стандартни RS джанти 16" за модела и със "Косито" са като братя https://www.flickr.com/photos/149633957 ... ted-public
Лятните джанти грижливо измити и консервирани за след зимата.А четката за джанти на "Nigrin" прави чудеса. Много съм доволен и горещо препоръчвам.
https://www.flickr.com/photos/149633957 ... ted-public
https://www.flickr.com/photos/149633957 ... ted-public
https://www.flickr.com/photos/149633957 ... ted-public
https://www.flickr.com/photos/149633957 ... ed-public/
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 27 апр 2017, 22:01

Да се похваля с новия си заден стоп.Най-сетне се сдобих с фейслифтов среден стоп за Мк2 "Hella" 1998.Макар и със забележки, които успях да ремонтирам и да сведа до минимум.Въпросния стоп го взех от ударена кола и проучвайки вариантите за ремонт в западните и руски сайтове приложих различни техники и накрая се вижда резултата.Изградих със смола липсващото парче.Залепих пукнатините пък със смола, шлайфах и полирах.Боядисах с черен спрей и тонирах с транспарантен червен зоната на пукнатините.После пак полирах с пасти.Смених всички крушки и монтирах.
Имаше вариант и да го лакирам, но не ми се стори нужно.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1366
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от BIGFORDFAN » 28 апр 2017, 20:09

Много добре стои с фейсовия стоп, но ще трябва и отпред да стане пълния фейслифт.

Изпратено от моят Lenovo A6010 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 02 ное 2017, 23:54

Колата си я ползвам всекидневно и все не ми остава време да я поглезя както останалите ми коли.Но ето че все пак реших да се позанимавам с нея, макар и в края на активния сезон.Като за начало смяна на гумичката на спирачния педал.Новата е българско производство
Изображение
Изображение
Отдавна имах проблеми с дръжките на вратите отвътре.Поради бежовия цвят и годините те се бяха захабили и променили цвета.Боядисвах ги със специални бои, но резултата беше временен.Боята не издържаше повече от половин година и то при много пазене...Варианта бе да ги дам на "Автореновация" или да ги претапицирам. Консултирах се с големия майстор на кожи, автотапицер и съфорумник Краси Стефанов и му ги пратих да се развихри.
Е и той се развихри - направи ги оригинално, като на новите "аудита".Абе майсторска работа.
Ето снимки...
Изображение
Изображение
Краси също ми направи и нов маншон на скоростния лост.
Самия лост пък се наложи да го сменя.Причината бе, че се счупи механизма за повдигане на блокировката за R скорост.Това е често срещан проблем при Mk2.Взех нов, по-запазен от донор. Ремонтирах го (изградих го със смола и кит) и ето резултата:
Изображение
Изображение
А така изглежда след монтажа..
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И сме готови за зимния сезон (със зимните 16" 225 50)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 04 дек 2017, 21:04

Годините минават и колите стареят.Независимо от поддръжката идва моментът на износването на дадени компоненти.Това се случи с ABS/ASR системата. Изведнъж спря да работи. След диагностика се стигна до извода, че проблемът е в някой заден датчик, но уви прогнозата не се оправда.
Решението го взехме бързо - за изключване на всякакви грешки, свързани с ел. инсталацията сменяме всичко. От модула до всеки един датчик( във всяко колело).
Ако и тогава не проработи - сменяме хидравличния блок с електронното управление.
Изображение
Изображение
Направих и предзимното захранване на кожата.Ниските температури са също толкова вредни колкото и горещините през лятото.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дефектираха и led-те на осветлението във вратите.Честите проблеми ме накараха да купя led Т-10 на Канбус - за 4 бр. 25лв. Сега ще видим колко ще изкарат!? Иначе светят доста добре.
Изображение
Изображение
И най-накрая след близо 1 година ни остана време да монтираме електрониката за follow-me-home. Иначе казано автоматично вкл. и изкл. на фаровете с дистанционното управление.Най-сложното в "играта" е че ползваме оригиналното дистанционно и оригиналния управляващ модул CCM.
Изображение
Изображение
Изображение
Ето и резултата
https://www.youtube.com/watch?v=jFO9o3J68Yk&feature=youtu.be
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 23 яну 2018, 19:01

Поздрави от планината.Последния европейски седан на Форд със задно, не се плаши от сняг и лед.
Изображение
Изображение
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=UuybKey4S3k&feature=youtu.be
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 02 юни 2018, 10:43

Минаха 9 години откакто купих любимото ми десняче.За този период направихме доста надграждания по екстериора и интериора на колата.Накратко казано аз и бащата (G&M INDIVIDUAL) преобразихме това Scorpio базова Ghia в модел с всички възможни екстри, без еквивалент с друг такъв автомобил.Няма да изброявам какво сме направили, хората които ме познават го знаят.Доста е писано, а темата тук във форума е доста подробна.И така.......наред с вграждането на екстрите,новите салони,стотиците метри кабелни трасета, безбройните електронни модули, едрогабаритни части и джанти автомобила се караше и експлоатираше като ежедневна кола.Респективно на всеки 10 000 км се сменяха консумативи(масло и филтри).Накратко казано безпроблемен и лек за поддържа автомобил.
В началото на тази година една от бобините на запалването излезе от строя.Смених я и след една седмица същата участ последва и съседната.Смених и нея.И так още една смяна(трета).Това ни навя на мисълта, че трябва да се смени цялата запалителна система.
Поръчани бяха нови кабели,нови свещи(платинени),нов датчик разпределителен вал и работите заспаха.
Изображение
Изображение
Изображение
Малко след тези операции започнах да чувам странни звуци откъм задно ляво колело. Оказа се, че имам развита гайка на задната лява главина.И се почна филма.....Оказа се че гайката и съответно резбата не са като при моделите Мк1. Иначе казано не са с лява резба.Много глупаво решение от Форд. Разчита се само на стопорната гайка да одържи цялото натоварване. Разчетох се в чуждите форуми и се оказа, че това е често срещан проблем за всички Мк2.Гайката се саморазвива, получава се луфт и биене и докато се усетиш гнездото на главината се разбива. Не помага слагането на нови лагери. Така че се наложи да купя цял носач (от комби) и да си сваля главината.
Цял ден разгобявахме носача за да изкараме главината. После няколко дена рециклирах частите от него за да ги върна към живота..... :D
Изображение
Изображение
Изображение
Яко чистене,преобразуватели,грундове, бои и имаше краен резултат........
Изображение
Изображение
Успоредно с тези процедури рециклирахме и спирачния апарат
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Апарата е като нов, с всичко сменено по него.
Изображение
Изображение
Така.............Всичко беше готово за монтажа на новата главина.Бях взел и нов комплект лагери.Свалихме колелото, приготвихме динамометричния ключ и в момента в който решихме да напънем и да развием гайката.......тя се разви, почти без усилие. :shock: Оказа се, че се е саморазвила. Направихме си един експеримен - натегнахме до нужните Nm и се качих да направя едно кръгче с колата. :D :D Шума изчезна, изчезна и досадното сеене при висока скорост.Явно лагерите и главината бяха здрави.После вдигнахме колата на крик и проверихме за луфтове. Всички излезна точно. За момента си спестихме едно махане/качване на главина. :D Ще видим до кога....
Друго нещо което реших да направя бе да рециклирам двата предни носача.И задните им тампони.Вече уверен в качествената работа на майсторите от механична работилница гр. Пловдив им поверих двата носача.А тампоните занесох на колегите им от "Гуматрейд" - специалисти в областта на рециклиране и изработка на каучукови изделия.
Резултата.....
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Всичко е налично и сега чака време да го подменим. 8)
След време се наложи да сменя двата електронни блока във вратите.В единия беше влезнала влага и разрушила електрониката.Другия също даваше дефект.Макар и херметично затворен електронния блок бе пропуснал водата...
Изображение
Изображение
Смених и дясното огледало защото механиката му се развали и електрическата задвижка боксуваше.
Успоредно с това реших да си купа резервен комплект лагери от МП, както и едни накладки, ей така да има...
Изображение
Изображение
Изображение
А ето и последната новост.То по-скоро не е новост, а горчива реалност ескалирала през последните два сезона.....
лаковото покритие.....
Изображение
Изображение
Изображение
Тука могат да се напишат няколко страници по темата за некадърните, некоректните,бездарните и прочее майстори.Всеки се е сблъсквал с тях под една или друга форма.Няма да влизам в излишни словоизлияния.Ефекта се вижда от снимките, а на живо е отвратително. Простата истина е следната преди 4години дадох луди пари на уж ТОП бояджия да ми боядиса 70% от колата и той си остави ръцете.....И не защото не може, а защото използва най-евтините материали и остатъци от предишните си клиенти.....факт.Така се губи доверие и най-вече клиенти.
Този сезон бях планувал сам да си ги боядисам, но поради многото ангажименти и липса на място реших да поверя тази задача на един мой познат и приятел Емо Паруша. Евала брат справи се отлично! _friends_
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купих от Драго колор най-скъпите материали - бои,лакове,шприцове.....ефекта трябва да е продължителен..
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1453
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Conan_1 » 10 ное 2018, 15:33

Младене жив ли е звера :) Скоро не си ни радвал с нови процедури :)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1469
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от mladen1984 » 10 ное 2018, 21:23

здр. Иво. В перфектна кондиция е. Карам си го евридей.Нови екстри не съм му слагал, че вече няма място за кабели...хахахахаха предстои скоро да сменя тампоните на носачите и стаб. щангата.Но под секрет само на теб ще кажа, че се очаква напролет да получи ново сърце.......И да стане "малко" по динамичен :D: Иначе ето го измит, пастиран и подготвен за зимата....
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1453
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от Conan_1 » 11 ное 2018, 15:54

Страшен е ! Сега като дойда искам един тестдрайв на живо :) Пък и аз имам проекти за тебе по фикуса :)

_friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7223
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"

Мнение от madboy » 13 ное 2018, 21:30

Няма втори такъв Скорпион! *bemine*
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта