Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Снимки и обща информация на Вашите коли
Zvony
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 яну 2012, 23:27
Модел на автомобила: Ford Focus II (petrol & diesel)
Местоположение: Pitesti, Romania
Контакти:
Status: Извън линия

Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Zvony » 12 яну 2012, 00:07

Hello mates!
My name is Bogdan and I'm a Ford Focus owner from Romania (Pitesti, at ~100km from Bucharest). I've met some of you last summer when we had our annual meeting. After that I wanted to come to your annual meeting, but I couldn't because of some personal issues. Hope that I'll be there at your next annual event.
Few words about me...
I'm 27 year old and a big Ford admirer since 2005. Even is a like Ford, right now I'm working as a sales consultant at a Toyota dealership. I like photography, some sports and, of course, Fords. Some of my pictures can be viewed here:
My photo gallery. On flickr.
Some rally photos. On flickr.
About sports... I like rallying. I have a license for co-driver and even took part, as a co-driver, at some rallies in our national championship. Another sport that I like is football, but I'm not very good at it. I'm a big Real Madrid fan. Enough about me.
Few words about my car history...
I had my first car when I took my driver license. It was a Dacia 1410 and was perfect as a debut car. After almost one year came a VW Golf 3 1.6i 75hp. Great car, I loved the sunroof. In 2005 I had to sell the Golf (some stupid problem that no one was able to identify) and start looking for a new car. My first option was a Golf 4, 1.9 TDI, but I couldn't go to Germany to buy one. I had a 10.000euro budget. After some negotiations I've convinced my dad to give me 15.000euro and bought my first Ford: a brand new Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90hp. It was entry-level, but was more than enough for me. It was the car that made me fall in love with Ford.
I've sold that in 2009 and bought my actual car: a 2006 2.5 turbo Focus ST. It had about 35.000km and since than I've made around another 50.000km. When I saw it I new it was the car I wanted: 5 doors, blue and sunroof. Since then I had made some minor modifications, let's see if I can remember all of them:
1. Lower spring: not for looks, but for more stability.
2. ECU resoft: dyno test result: 255hp (225 before) and 455Nm (320 before). I'm not sure if the results are right, but that is what the dyno said.
3. Zimmerman brake discs (front) and Ferodo DS2500 brake pads (front). The discs are crap, but the brake pads are wonderful, even though a bit expensive (~160euro).
4. Xenon head-lamps: original head-lamps bought from UK. 100pounds.
5. Focus RS clutch and flywheel
6. Quaife front differential: now the car is handling properly and it is more fun to drive. Also, left foot braking is more efficient on turns.

"On the outside" are few minor changes because I like the car just the way it is. I've only put the specific white stripes on the side and painted my rims white (the original Focus ST rims).
Since 1st of December 2011 I have another Focus: a 2005 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea grey is the color and I have all I need on it: original xenon head-lamps, sunroof, original big screen navi, dual climate control, half leather seats, heated windshield, power windows and so on.
Right now the ST is a bit sick: I have some weird vibration and the cause of it has not been yet identified.
I hope that you are not bored with all I have posted here and I promise that I will present some pictures as soon as possible.
************
And now, Google translate:
Здравейте приятели!
Казвам се Богдан и аз съм собственик на Ford Focus, от Румъния (Питещи, на ~ 100 км от Букурещ). Срещал съм някои от вас миналото лято, когато имахме годишната среща. След това исках да дойда към годишния си среща, но не можех, защото на някои лични въпроси. Надявам се, че аз ще бъда там по време на следващото си годишно събитие.
Няколко думи за мен ...[/ B]
Аз съм 27 годишен и голям почитател на Ford от 2005 г. насам. Дори е като Форд, точно сега аз работя като консултант по продажбите в Toyota автокъща. Аз като фотография, някои спортове и, разбира се, Форд. Някои от моите снимки може да видите тук:
[URL = http://flickr.com/zvony/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] фото галерия. На Flickr. [/ URL]
[URL = http://flickr.com/rallyimages/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] Някои рали снимки. На Flickr. [/ URL]
За спорт ... Аз като рали състезанията. Имам лиценз за помощник-водач и дори взеха участие, като помощник-водач, на някои митинги в националния ни шампионат. Друг спорт, който ми харесва е футбол, но аз не съм много добър в това. Аз съм голям Реал Мадрид фен. Достатъчно за мен.
Няколко думи за историята на колата ми ...[/ B]
Имах първата ми кола, когато взех шофьорска книжка. Това е "Дачия" 1410 и е перфектен като дебют кола. След почти една година дойде VW Golf 3 1.6i 75 к.с.. Страхотен автомобил, обичах люк. През 2005 г. аз трябваше да продаде Golf (някои глупави проблем, който никой не е в състояние да идентифицират) и започнете да търсите нова кола. Първата ми опция е Golf 4, 1.9 TDI, но не можех да отида до Германия, за да купя един. Имах бюджет на 10,000 евро. След някои преговори съм убеден, че баща ми да ми даде € 15,000 и купих първата Ford: чисто нов Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90 к.с.. Това беше влизането на ниво, но е повече от достатъчно за мен. Това е колата, която ме накара да падне в любов с Ford.
Съм продал, че през 2009 г. и купи действителните кола: 2006 2.5 турбо Focus ST. Тя е около 35,000километра и оттогава съм направил около друг 50.000 km. Когато го видях аз нова кола, аз исках: 5 врати, син и люк. От тогава бях направил някои дребни модификации, нека да видим дали мога да помня всички от тях:
1. Долна пролетта: не за външен вид, но за по-голяма стабилност.
2. ECU resoft: Дино тест резултат: 255hp (225 преди) и 455Nm (320 преди). Аз не съм сигурен, че ако резултатите са право, но това е това, което каза Дино.
3. Цимерман спирачни дискове (отпред) и Ferodo DS2500 накладките (отпред). Дисковете са глупости, но спирачните накладки са прекрасни, макар и малко скъпо (~ 160евро).
4. Xenon главата лампи: оригинален главата лампи, закупени от Великобритания. £ 100.
5. Focus RS съединител и маховик
6. Quaife преден диференциал: сега колата се справя добре и е по-забавно да карам. Също така, левия крак спиране е по-ефективна завои.

"На извън" са няколко дребни промени, защото ми харесва колата начина, по който тя е. Съм само на специфични бели ивици отстрани и боядисани ми джанти бял (оригинални Focus ST джанти).
От 1 декември 2011 г. аз имам друга Фокус: от 2005 г. 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea сив цвят и имам всичко, от което имам нужда върху него: оригинален ксенон главата лампи, люк, оригинални големия екран NAVI, двоен контрол на климата, като половината кожени седалки, отопляем предното стъкло, ел. стъкла и така нататък.
Точно сега ST е малко болен: Имам някои странни вибрации и причината за него все още не е идентифициран.
Надявам се, че не са отегчени от всичко, което са написали тук и аз обещавам, че ще представи някои снимки възможно най-скоро.

Потребителски аватар
russy
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 26 фев 2009, 19:30
Модел на автомобила: Citroen C5 2.0 16V, 2002
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от russy » 12 яну 2012, 01:08

That's really cool story. It's very nice to see that in Romania there are Ford enthusiasts, not just Dacia ones (just kidding) :)
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от cossy » 12 яну 2012, 11:25

Hi and welcome, amazing pictures! _friends_
Изображение

Zvony
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 яну 2012, 23:27
Модел на автомобила: Ford Focus II (petrol & diesel)
Местоположение: Pitesti, Romania
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Zvony » 12 яну 2012, 14:31

I don't have any recent pictures, but here is what I can show you .
*********
Аз нямам скорошни снимки, но тук е това, което мога да ви покажа. (Google translate)


LE: It looks like I can't add any photos even if they are less than 150kb. Do we have a gallery where I can upload the pictures?
*********
ЛЕ: Това изглежда като мен не можете да добавяте снимки, дори ако те са по-малко от 150KB. Имаме ли галерия, където мога да качите снимките?

Потребителски аватар
naze
потребител
потребител
Мнения: 501
Регистриран: 16 юни 2008, 21:49
Модел на автомобила: Citroen ZX 1.4i 95''
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от naze » 12 яну 2012, 17:46

great pics of your car .. it is beautifull I like that effects :D the car is perfect.. because it's ford :)

btw the google doesnt translate it good.. :) I easly understand english but that what google translate is no good but thats not your fall
криза.. :)

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от cossy » 14 яну 2012, 01:57

There might be a problem with uploading pictures, so it`s better to upload them in flickr ;) Cheers!
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от DigiPro » 14 яну 2012, 10:25

cossy написа:... so it`s better to upload them in flickr ;)
...and insert the links with Img button.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от paci » 23 яну 2012, 19:58

Аз си забравих цигарите във този звяр :D:

Zvony
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 яну 2012, 23:27
Модел на автомобила: Ford Focus II (petrol & diesel)
Местоположение: Pitesti, Romania
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Zvony » 23 яну 2012, 20:32

Hello, guys!
I've just came back from Rally Monte Carlo, but that is another story (I hope I'll show you some pictures as well). Tomorrow is a big day: the Ford dealer will replace my drive axle. On the right side of the car. I hope that after that the car will no longer have that strange vibration that made me sad in the last few weeks.
I hope I'll be able to write some good news tomorrow.

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Dani_Barabani » 23 яну 2012, 21:50

@ paci - how did you manage? (как успя и що не каза ;) )

@bogdan - the car is really amazing and I also have a picture to show here
Изображение
Изображение

И превод на поста на Богдан:
"Здравейте, момчета!
Току-що се завърнах от рали Монте Карло, но това е друга история (Надявам се, че аз ще мога ви покажа някои снимки, също така). Утре е голям ден: дилърът на Ford ще замени ми drive axle (Бел. Прев. някаква ос, от която аз хабер си нямам). От дясната страна на автомобила. Надявам се, че след това колата вече няма да има тази странна вибрация, която ме прави тормози през последните няколко седмици.
Надявам се, че ще бъда в състояние да напиша някои добри новини утре."
Последна промяна от Dani_Barabani на 24 яну 2012, 09:10, променено общо 1 път.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от paci » 23 яну 2012, 22:25

Dani_Barabani написа:@ paci - how did you manage? (как успя и що не каза ;) )
Никакъв проблем :)
Като видя такова нещо и ми бучи главата като на разгонен пес :D:
Как ми се искаше да му сритам аз конете на това.
Ама човека да не е луд да го дава току така :)
Леко съжалявам, че отказах поне да ме повози.
Ако стегна Вещицата до лятото и ни дойдат на гости ще го видя тоз дзвер с/у Луда Фиеста :D: *00930* *00940*
Изображение

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от cockyhotty » 27 яну 2012, 23:47

Страхотен звяр! (Pretty beasty car! ) :twisted:
Бел. ред. - drive axle е полуоска. :)

Zvony
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 яну 2012, 23:27
Модел на автомобила: Ford Focus II (petrol & diesel)
Местоположение: Pitesti, Romania
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Zvony » 28 яну 2012, 09:17

I come back with good news: the drive axle (on the right side) was the problem. Now it is changed and the car runs perfect. When I came back hope from the dealership (~60km away) it was snowing so I had the opportunity to test the Quaife diff a little bit: it is amazing! The power ant the torque are sent to the proper wheel while cornering and that makes the front of the car to stay where you want. It reduced a lot of under-steer.
On low traction surfaces (such as snow) if the car over-steers and the rear want to overtake you ( :) ) it is much easier now to put the car back on the road because the front has so much grip.
Now that it is a lot of snow in the city and everyone drives with 3km/h I rather go to work with my other Focus, the TDCI.
About Rally Monte Carlo are a lot to be said. It was fantastic. Maybe if Jari Mati Latvala wouldn't retire it would have been even better. But it was, as I have just said, a fantastic experience in every aspect of it: the people, the teams, the drivers, the attitude, the spectators, the schedule and so on. I made over 1000 pictures and now I have to delete a lot of them. I hope that i will find the time in the next couple of weeks to choose what pictures I will keep and, then, what pictures I will publish.
Thank you all for your interest in my topic and I'm sorry that I can't read the whole forum!

And now, of course, the google translate:

Се върна с добри новини: ос (от дясната страна) е проблем. Сега тя се променя и колата работи перфектно. Когато се върнах надежда от представителство (~ 60 км), валеше сняг, така че имах възможност да тества Quaife разл малко: това е невероятно! Мощността и въртящият момент са изпратени на правилното колело по време на завой и прави предната част на колата, за да останат там, където искате. Това намалява много по-вол.
На повърхности за ниско сцепление (като сняг), ако колата над бичетата и отзад искам да ви изпреваря (:)) е много по-лесно сега, за да се сложи на колата на пътя, защото отпред има толкова много сцепление.
Сега, че е много сняг в града и всички устройства с 3км / ч предпочитам да отида на работа с други моя Фокус, TDCI.
За Рали Монте Карло са много да се каже. Той е фантастичен. Може би, ако Яри Мати Латвала не ще се оттегли, тя щеше да бъде още по-добре. Но това беше, както току-що казах, фантастичен опит във всеки аспект от него: на хора, екипи, пилотите, отношението, зрителите, графика и така нататък. Направени над 1000 снимки и сега ще трябва да изтриете много от тях. Надявам се че ще намеря време в следващите няколко седмици, за да изберат, какви снимки ще пазя и след това, какви снимки ще публикувам.
Благодаря на всички за проявения интерес към темата си и аз съжалявам, че не мога да чета целия форум!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Ianaki » 30 яну 2012, 21:11

Your english is very good. Congratulation! I'm glad to see you in our forum and i hope you will be part of our membership.

P.S. The pictures is very interesting!

Zvony
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 яну 2012, 23:27
Модел на автомобила: Ford Focus II (petrol & diesel)
Местоположение: Pitesti, Romania
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus II from Romania / Форд Focus II

Мнение от Zvony » 30 яну 2012, 22:58

Thanks a lot for your kind words!
My English is a bit rusty due to the fact that I haven't used it for awhile. It is a bit hard to me to keep contact with you guys as long as this is the only topic I can communicate. At least for now. I hope more of you guys will be able to come to our national meeting and, also, that I will be able to come to yours.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта