Моят "Голям котарак"

Снимки и обща информация на Вашите коли
taverna
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 мар 2011, 10:53
Модел на автомобила: ford fiesta 1.25 zetec
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от taverna » 14 окт 2013, 08:42

ето го най-накрая и моят котарак за който мечтаех вече е готв от всякаде обслужен всичко сменено като цяло съм много доволен малкия мотор е 2000 кубика но многооо върви тези дни ми предстои и газовия инжекцион..исскам само да си сменя предната решетка да не е с форд а логото на кугара..

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от gorskiq » 14 окт 2013, 08:51

Понеже съм карловски зет, преди няколко дни се поразходихме до там и минавайки случайно по една улица видях кугара пред гаража. На живо изглежда още по-добре, супер е. Поздрави и много безаварийни километри.

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 10 ное 2013, 19:30

Извинявам се за дългото си отсъствие, но бях много зает. Първо, честито на taverna с пожелание за много безаварийни! Благодаря и на gorskiq за пожеланието.
Равносметката след 5000 км. по родните пътища е: почти напълно разбито задно окачване(при покупката окачването беше перфектно но явно си е било тръгнало, пък може и твърдите пружини да са ускорили процеса) , преден десен лагер за смяна и вече обаждаш се лагер помпа. На външен вид вече има драскотини от вратите на съседно паркирали автомобили ( странно тъй - като оставям предостатъчно място заради моите дълги врати). Но това са бели ядове за мераклията. Ще оправям едно по едно и ще се кефя на колата.
Изображение

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 25 май 2014, 17:44

Най-накрая ми остана време да си осъвременя темата. Окачването е оправено още през декември миналата година. Съответно не мина без изненади:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3508/033259205-big.jpg?r=0[/rimg]
Моста беше изгнил от вътре на вън, отдолу боята си стоеше цяла и почна да се лющи когато започнах да работя по него. За късмет в карловска морга имаха мондео за части та отскочих и му взех задния мост. За щастие купето не е мръднало, няма и петънце ръжда. Подмених всички тампони по окачването, на стабилизиращата щанга както и биалетките. Тук е новия мост вече монтиран
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3508/033259206-big.jpg?r=0[/rimg]
По предния мост смених лагер на главината и шарнир от дясно понеже преди време скочих смело в порядъчна дупка. Слава богу носачите са невредими защото аз съм с четериболтовия вариант и не са никак евтини. Наскоро смених и задния тампон на двигателя. За момента остана да се оправят няколко дребни щети по купето от зимните ми преходи и лагер помпа на съединителя които се обажда от време на време но дано да изкара още малко докато и съединителя прикара за ремонт та да ги откарам на веднъж. Та всичко вървеше спокойно докато в началото на седмицата докато се ровех из нета попаднах на това:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3508/033259548-big.jpg?r=0[/rimg]
Та и без да му мисля много си го поръчах. Дотук добре но, като човек чиято работа му е де ремонтира и подържа електронна техника и апарати и озвучителните уредби са му хоби откакто се помня, зная колко работа ме очаква и не се връзва със наличното ми време и желанието ми да си помързелувам. Както и да е извиках неволята и запретнах ръкави. Свалих централната конзола махнах планката за монтаж на оригиналното аудио и монтирах шейната от комплекта.
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258784-big.jpg?r=0[/rimg]
Шейната съм я преработил леко. Поизрязал съм прения горен край от нея за да не режа от таблото. По този начин избягвам отслабване на конструкцията на таблото. Следва преправяне на адапторната рамка на мултимедията. След упорита работа с пилата резултата е следния:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258777-big.jpg?r=0[/rimg]
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258778-big.jpg?r=0[/rimg]
Налага се и малко работа по централната конзола. В смисъл трябва да се премахнат горния и долния вътрешен кант защото пречат на монтажа. Получи се следното:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258775-big.jpg?r=0[/rimg]
Сега остана да го монтирам в "котарака". За първи и последен път на моя кола използвам преходници в този случай ford към iso(ама като ме мързи и гледам да е по набързо). Последствията от тях по надолу. Тъй като заводските говорители са сменени имам да прекарам само кабел за камерата за обратно виждане. кабел за AV вход и да монтирам антената на GPS-а. Кабела за камерата го прекарах по десния борд където минават и оригиналните кабели за говорителите отзад (и не само). Aнтената за GPS-а я залепих с двойнозалепваща лепенка от комплекта над централните въздухопроводи от вътрешната страна на таблото, а кабела за AV вход го прекарах до жабката. Снимки не се сетих да направя. Монтирах централната конзола след което вкарах мултимедията. И тук възникна проблема от въпросните преходници.Кабелите стават дълги и съответно с букси които заемат допълнително място в крайна сметка се получава това:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258792-big.jpg?r=0[/rimg]
Мултимедията иска да влезне още 3-4 мм. назад , но с това ще се оправя другата събота или неделя. Иначе работи добре в смисъл сносно качество на звука(една идея по добро от заводското аудио и е осезаемо по мощно) , качеството на картината съответства на резолюцията (800х480) тъча е с добра чуствителност и не забива при едновременна работа на 2-3 приложения едновременно (блуту хендсфрии, GPS и радио лично изпитано) т.е. като начало съм доволен. Ето и малко снимки:
Тук зарежда:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258804-big.jpg?r=0[/rimg]
GPS-а:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258801-big.jpg?r=0[/rimg]
Хендс фриито:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258797-big.jpg?r=0[/rimg]
Камерата за задно виждане:
[rimg]http://media.snimka.bg/s1/3507/033258787-big.jpg?r=0[/rimg]
Това е за сега. Извинявам се за гадните снимки но в момента не разполагам с друго за снимане освен GSM.Ако някой реши да се вкара в подобен филм с радост ще помогна с каквото трябва. На мен въпреки мързела и моткането, ми отне 4-5 часа така че не е страшно.
P.S. Абе защо всичките ми снимки са огромни. моля някой който разбира повече от мен да помогне.
Изображение

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от gorskiq » 25 май 2014, 22:09

Супер е станало, успял си двоен дин да напаснеш в 1,7 отвор. Лошото е, че на нашите коли стереото е разположено ниско на арматурното табло.

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 09 авг 2015, 13:31

Измина повече от година както за последно повдигнах темата си а, котарака продължава да върви и върви към заветните 300 хил. км. (по километраж - иначе само той си знае).
ИзображениеИзображение
Иначе освен да го карам и задължителната поддръжка не ми остава много време за глезотиите които се въртят в главата ми. Все пак ми остана малко време да сменя говорителите от бюджетния клас на Pioneer с компоненти на същата марка от по-висок клас.Изображение Изображение
В багажника усилвателят от неизвестна марка подмених с това:Изображение
Бюджетен клас но много по-добре от предния. Премахнах 10" Canton от задната си кора. Не че не свиреха добре ,но аз слушам предимно рок а те придаваха по скоро R&B звучене. За сега баса се изпълнява от ремонтиран от мен преди много години 10" Pioneer в набързо скалъпена кутия Изображение
По-нататък ще го сменя с нов и ще направя каса по формата на багажника която да седи странично.
"Сърцето" на котарака въпреки преклонната си възраст се държи младежки, не показва признаци на умора и "яде" километър след километър.Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 24 сеп 2015, 18:23

Котарака вече има личен лекар - Др. Acer с мед.сестра FoCOM
Изображение
Изображение
Не знам поради това че е американче или заради друго го разпознава като Contur. Иначе освен ЕКУ-то диагностицира ABS, тракшъна, аирбага, инсрументалния панел (включва и бордкомпа) и сейфти модула( аларма, централно и комфорт в едно). Интересно че е отключено и експертното меню, но там не посмях да пипам засега та да не стане някоя беля.
Изображение

digithallerx
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2014, 01:14
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от digithallerx » 26 сеп 2015, 00:39

браво приятелче ! значи някой ден знам при кого да отида на комп диагностика :D :wink: !
Ford Cougar 2.5L , 170hp 24v v6

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от opex » 26 сеп 2015, 01:04

Хубав е кугъра, но имам един съвет: под капака, както и при всяко мондео, "се развива температура от около 6000 градуса и всичко живо се топи. Оръжието трябва да се държи напред, за да не ви капе по краката другарю професор..." :lol: (докато пишех се сетих за един от вицовете, които като деца слушахме на касетки, ако някой се сеща)
Та, конусния филтър е нож с две остриета и с доста голям процент убеденост бих казал, че в момента повече вреди отколкото опмага. Всичкия жежък въздух под капака се засмуква към двигателя. Няколко пъти по време на диагностика на колега от форума с 2.0 мондео и конусен филтър точно там, където е твоя, се отчита 65-70* при работа на място и продължава да се покачва (особено като се пуснат перките), въпреки че са изработени и поставени прегради за да е като в отделЕн от двигателния отсек.
На кратко, горещо препоръчвам да си намерите стандартната кутия за въздушен филтър и сложете качествен истински K&N (или друга също толкова добра марка) панелен филтър. Да не говорим, че конусните имат тенденция малко да послъгват дебитомера, но това е отделен казус не за тук..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 26 сеп 2015, 10:51

digithallerx написа:браво приятелче ! значи някой ден знам при кого да отида на комп диагностика :D :wink: !
Няма проблем само малко да се изуча, че още "прохождам"!
opex написа: ....
Колега, съветът ти е на място с една малка забелажка, филтъра е оригинален конусен K&N racimex поставен в германия заедно с чип тунинг (явно ремап защото ЕКУ- то го разпознава като Contour, а всичко останало - Cougar) правен от фирма за тунинг и не бърка дебитомера. Иначе за горещия въздух в моторния отсек си прав(изпитвал съм ефекта от него главно по светофарите при градско движение, а като се вкл. и вентилатора на двигателя освен климатичния спада в мощността е осезаем) но аз работя по кутия ( не просто преграда) която ще го изолира и ще тегли въздух отвън. За сега не ми остава много време, но някой ден ще стане. Явно в германия са се старали да докарат двигателя до като на SVT, защото той стандартно е със същия филтър и изглежда така: http://static.howstuffworks.com/gif/veh ... ne-480.jpg а защо не са го изолирали по същия начин - не знам!
Изображение

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 01 авг 2016, 19:31

Малко труд и творчество в петък вечер и .......
Изображение
Ама нещо не ми допадна и в събота рано творчеството започна отначало:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И крайния продукт от труда и творчеството е следния:
Изображение
За сега ми харесва, но може би по-нататък ще опитам комбинация от черно и графит.
Изображение

Dani_Focus
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 юни 2012, 11:11
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Dani_Focus » 02 авг 2016, 10:35

Много добре се е получило.

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от gorskiq » 03 авг 2016, 09:18

Вторият вариант с фолиото се е получил определено по-добре.

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 23 авг 2016, 20:02

Кой е тоя дебелак дето ми мие колата?!!!
Изображение
А, това съм бил аз!
Изображение

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 30 май 2017, 20:55

Днес Котарака се сдоби с нови чехли

Изображение

Изображение

така леко се доближих до визията на Wolf и понеже ми харесва как изглежда та направо реших скоро да я постигна!

Изображение

Изображение

За да получа Wolf визия ми трябва:
1. Джанти Wolf Lupo 7,5j x 17 - вече ги имам
2. снижено окачване с 40мм. - имам го макар да не е Wolf а H & R ( то този от снимката на Wolf даже не ми се струва да е със снижено окачване ама...)
3. Специфични предна решетка и решетка на бронята - работи се по направата на такива тъй - като Wolf вече не ги предлага а втора рака не ги намирам нещо
4. Антикрило (спойлер) на задния капак - търси се !!! - не виждам разлика със стандартното Euro Stayl ако не греша!
5. Аспуси Wolf - търсят се !!! - и тях Wolf вече не предлага, та не знам как ще ги намеря ама нещо не ми се ползват от "универсалните"
6. Стикери Wolf - не че са задължителни или скъпи ама приятел ще ми ги направи, пък ще видя дали ще ги сложа
7. Прозрачни(кристални) мигачи на калниците - в някой сайт ги гледах ама - ще се разровя!!!

Това е което съм планирал за екстериора! За интериора ....

Изображение

... съм си го направил както ми харесва и не смятам да променям нищо за сега!
Какво ще кажете за идеята? Съвети, допълнения към гореизложеното приемам всякакви!
Изображение

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от ANGEL4O » 30 май 2017, 21:39

Защо има ягуар на волана

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от ЯЛТА » 30 май 2017, 21:43

ANGEL4O написа:
30 май 2017, 21:39
Защо има ягуар на волана
Ми не е ягуар, кугър е, то също си е котка.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Запрян.Б.
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 04 авг 2016, 18:39
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Запрян.Б. » 30 май 2017, 21:46

не е ли пума ? в превод от англиЙски на cougar :)

Колега даже и не wolf котарака е много хубав. :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от ЯЛТА » 30 май 2017, 22:00

Запрян.Б. написа:
30 май 2017, 21:46
не е ли пума ? в превод от англиЙски на cougar :)
Нееее, Пумата е по малка, и най големия мотор е 1.7 при нея. Това си е Форд Кугар, шестцилиндров 2.5 мотор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Моят "Голям котарак"

Мнение от Tsurinski » 30 май 2017, 22:25

ANGEL4O написа:
30 май 2017, 21:39
Защо има ягуар на волана
И не само на волана :D а на всякъде! Това си му е емблемата и не е като на ягуар
Изображение
просто някои от европейските и почти всички американски cougar са с тази емблема а не с форд
Иначе да една и съща котка са, ама колите са различни т.е. puma = cougar при животните (семейство големи котки) но при моделите на ford не са еднакви!
Запрян.Б. написа:
30 май 2017, 21:46
....Колега даже и не wolf котарака е много хубав. :)
Благодаря колега!
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта