Страница 8 от 8

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 16 юли 2021, 18:13
от LORDA83
Такаааа... след 25 години каране със заводската генерация на Форд... е време за нова. Всичко отдолу вече се разпори, изгни и разпадна.
Днес изхвърлих задно гърне, средно гърне с всичките тръби помежду им чак до меката връзка откъм двигателя, както и накрайника на ауспуха. Заедно с тях скобата по окачването, гарнитурата м/у средното гърне и меката връзка и всичките тампони. Адски изненадан съм даже, че 25 години нищо не е пипано по генерацията и изкара до сега.

Всичките нови компоненти са на " Босал " и всичко, което изредих по-горе, с цени като за мен, с отстъпки излезе точно 205 лв + 50 лв труд. ( Имаше някакви Полски, които излизаха с почти на половина като цена, ама не ми вдъхнаха хич доверие ).

Баба Фиеста вече мърка като млада котка... направо не се чува от никъде... а изгорелите газове и излизат отзад, от ауспуха, а не от... където им падне под колата... със старата генерация отзад буквално нямаше никой :D

Продължаваме дори и на 25 години да летим из магистралите с 180 - 200 ( БУКВАНО и РЕАЛНА скорост ), и грам не ни дреме, при все, че масата недоумява и не вярва как тази дърта " въшка " е такава ракета :D

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 17 юли 2021, 14:23
от Фиеста
Евала колега за мерака. Колата е много симпатична и приятна за каране, така че те разбирам. Имам същата, но 1.3,60коня с верига. Имам и нова кола, но тази я държа за кеф и я карам всеки ден. Само че аз я обслужвам и поддържам само с евтини консумативи и части втора употреба пак ей така за кеф, защото ми прави кеф, че я поддържам със стотинки и сам я ремонтирам. В интерес на истината е в топ състояние, поне технически и всичко по нея работи. Кара се приятно и изпитвам удоволствие, когато се развали нещо по нея за да го оправя на цената на едно кафе. Само че много рядко се разваля. Смяната на масло и филтри ми е за около 50лв общо. Стана ми интересно, че си сменял масло на скорости и то не веднъж. Защо така? Аз на моя кола никога не съм го правил

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 24 юли 2021, 15:54
от LORDA83
Фиеста написа:
17 юли 2021, 14:23
Евала колега за мерака. Колата е много симпатична и приятна за каране, така че те разбирам. Имам същата, но 1.3,60коня с верига. Имам и нова кола, но тази я държа за кеф и я карам всеки ден. Само че аз я обслужвам и поддържам само с евтини консумативи и части втора употреба пак ей така за кеф, защото ми прави кеф, че я поддържам със стотинки и сам я ремонтирам. В интерес на истината е в топ състояние, поне технически и всичко по нея работи. Кара се приятно и изпитвам удоволствие, когато се развали нещо по нея за да го оправя на цената на едно кафе. Само че много рядко се разваля. Смяната на масло и филтри ми е за около 50лв общо. Стана ми интересно, че си сменял масло на скорости и то не веднъж. Защо така? Аз на моя кола никога не съм го правил
Профилактично... веднъж, като я взех нова, защото нямам идея какво, колко и от кога е било вътре и след това сега... след навъртяни километри, профилактично. Това, че масло на скорости не се сменя / долива никога са малко... митове, легенди и глупости :) Трябва да се прави от време на време, на определени колометри и то.