Започнах с прехвърлянето на таблото, централната конзола и салона от Ghia-та.Тъй като на дизел не ми излизаше много евтино, защото всяка седмица минавам 300+км му направих система за олио.
Изпарител, 2 клапана, газова бутилка в багажника и много маркучи.Системата си работеше добре, двигателят не показваше да има нещо против в първите 2500км.Въпреки, че прецеждах олиото през въздушен филтър от камион и след това през такъв от бензиноколонка, а и след това самия горивен филтър на колата, като погледнах в бренерите и зле ми стана!

Около милиметър твърда кора и само върховете на разпръсквачите бяха останали непокрити.Поръчах нови разпръсквачи, качих ги и минах само на дизел.1000км и новите, качествени разпръсквачи бяха по-зле и от старите оригинални.Направих рекламация и след експертната оценка на фирмата приеха, че е в тях проблема и ми пратиха 4 нови, с които все още карам/да чукна на дърво/.Да ама не се разминах само с разпръсквачи.ГНП-то започна да не пали, да пуши, центровката започна да бяга.Свалих го, разглобих го, подкачващата помпа я отремонтирахме и с едното увеличихме и кубатурата.Кара колко кара и пак взе да прави проблеми.Намерих същото гнп и го качих без да го прегледам.300-400км и взе да не пали и това, което ми направи впечатление е, че на обратнана нафта няма никой/наслагах навсякъде прозрачни маркучи/.Отворих и него и вътре имаше сусам

Смених му подкачващата помпа с на моето и шлайфах клапаните за високото налягане.Тази сага с ГНП-то продължи 2 месеца, вече го качвам и свалям със затворени очи.Ааа ходих и на дизел сервиз и там го гледаха сякаш за първи път виждат такова гнп.Сглобихме го и колата взе да не пали топла.Подгряване имаше, ток на гасителя имаше, центровката я въртях 100 пъти и не иска и не иска.Отворих руската литература и му настроих пусковата нафта.Пали известно време и пак започна да не пали топла.Дизел топъл да не пали?!След пълен преглед на горивната система се оказа гасителя?Визкозитета на нафтата му влияеше незнайно защо?!Смених го и вече няма проблем/това й е 3-ти гасител/.След това олио съм направил пълно промиване на горивната система - сваляне на резервоар, миене на водоструйка, продухване на горивопроводите, а от там какви наслоявания излезнаха....Горивните филтри брой нямат вече...От цялата работа разбрах, че олиото си иска химическа обработка, иначе си е мъчение за колата и в крайна сметка излиза по-скъпо.
Смених пружините отзад с тези от Ghia-та и им подложих.
Сменил съм предните макферсони, заедно с дисковете и накладките.Сменил съм рейката, защото от един завой излезнах с волан на 90 градуса.Всички маншони и тампони смених.Окачването сега е 6, но като натисна леко спирачките и волана ще ми отнесе ръцете.Така беше със старите дискове, макферсони, накладки, така е и с новите...

Смених му фаровете и сега само чакам някой да ми излезне на дълги

Качих други брони, като преди това ги изтърках, боядисах, върнах блясъка на лайсните.Отдолу го изкърпихме и вече не се страхувам, че ще изпадна някъде.Задния капак не се беше отварял поне 5 години и се оказа куплунг в самия капак, който не даваше контакт и електромагнита не сработваше.Със сигурност пропускам неща правени по него, но да не отегчавам.
Ето го скорпиото в сегашния вариант
Е снимах се и аз с него
Има още доста работа, но всичко с времето си.
Приемам всякакви градивни критики, мнения, поругавания!
