Форд фокус МК2.5 Platinum

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 24 фев 2014, 23:49

Здравейте колеги,
Дани, не са чак толкова много местата за чаши ...чесно казано мисе иска да са повече..или поне да имаше къде да се закрепи голяма бутилка 1.5 л но какво да се прави...обикновенно съпругата ми го играе подавач на бутилки :D .
Кито, естествено че можеш да намериш косур на всеки автомобил, тук специално аз направих проучване, като се наложи да седна да покарам следните автомобили: Мазда 3 , Моя, а и други фокуси и Волво S40, и трите са на една платформа с 98% еднакво окачване...и взаимно заменяеми части ..като волвото и фокуса са наистина абсолютно идентични, при което забелязах обективните и субективни разлики ..много добре се забелязават когато шофираш и когато се возиш.., на базата на което се почна едно ровене по форуми..сраваняване на сервизни номера парт номера, бюлетини..за да добия по-ясна представа защо 3 автомобила се държат по различен начин..
Е. чесно казано мисля че по доста въпроси ..вече надхвърлям средните знания на дълго годишен техник в Мото Пфое особенно по взаимно заменямост на детаили, разпложенее на кабелни снопове, а от както си взех и Елма ..и от към софтуер още повече. Така че ..по твоя въпрос мога да кажа следното, не е толкова голяма разликата между бензин и дизел...а нивото на оборудване ..огромна разлика в стотици детаили има между Титаниум и Тренд да не говорим и по-ниско ниво на обурудване, като всеки един има значение..ето тези демфери...по принцип форд ги е разработил за да отговори на конкуренцията по степен на шум и комфорт, да има ги, вършат работа особено в комбинация с алуминиевото окачане тампоните под пружините и различния лагер на макферсона и т.н. затова ФФ3 се чуства като доста по-обезшумен автомобил...хехе като се има предвид че като платформа нищо не са променили.., Лично за мен през зимните месеци когато не мога да практикувам другите си хобита се впускам в неща , за които ниските температури не са проблем..и резултата се вижда :D:

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от kito » 25 фев 2014, 08:29

Знам, че тук говорим за гъдел от твоя страна да си правиш колата, защото ти носи удоволствие, но може ли да кажеш, колко ти струват тези допълнения по автомобила?
Аз лично бих си сложил навярно шумоизолацията, но честно казано нито имам времето, нито желанието да се занимавам с нея. За целта, трябва да имам удобно място, да работя по нея, а това пред блока няма как да стане! :)

Другото е, че спазвам малко по различна идеология, ако нещо по колата ти не е добре но не е свързано с това да я поддържаш от гледна точка на вървене, не трябва да се прави.
Познавам хора, купуват си коли и почват да набиват яко пари в тях: пребоядисване, поставяне на допълнителни навигации, фарове, нова тапицерия, турбо и т.н. Накрая като удариш чертата и ти се получава, че си набил една солидна сума пари за колата си, като реално колата си остава същата. За мен е неоправдано, защото предпочитам да си спестя парите и да ги имам налични, след време да си сменя колата с друга, така ще имам възможност да шофирам различни видове коли, което за мен е по-важното, защото колите за мен са си страст и не искам да робувам само на една фирма или модел. :)
Признавам, че ми харесват много направените коли, но просто аз не знам дали бих го направил. Пример давам с колегата от Сливен с Фокуса и сега с Мондеото PM design, много ме харесва какво прави и следя темите му с интерес, но до там.
Последна промяна от kito на 25 фев 2014, 08:44, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 25 фев 2014, 08:41

Здравейте колеги,
Здрасти Кито, напълно си прав за невъзвращаемоста на вложените средства. по тази причина много внимавам с това което правя, и с парите които се харчат. От самото начало при закопуването на автомобила тои попадна в мен абслолютно случаино и бих казъл на невероятна цена, в дефакто ново състояние, тъкмо му бяха сменили маслото за първи път...с почти пълен период на пълно каско и т.н. така че аз нямах какво да правя..все едно си купих нова кола и от мен се искаше само да карам....всичките си предишни коли след покупката се почваше едно обслужване което надхвърляше хилядарката,..така че аз по навик си бях готов..хехе а след като се оказа че това не се налага реших да го поразкрася малко и така се получи. ако не броим багажниците Кутиите и разните други аксесоари..които са универсални и могат за дълго да се ползват ..бих казъл че съм надхвърлил с малко можеби 1.3 к което е абслолютно нищо...все пак то е едно средно каско нали..

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от kito » 25 фев 2014, 09:05

Относно това те разбирам напълно. Аз моята кола я взех от "Аутотехника" (официалното представителство на Сеат), колата бе на реални 104 хиляди километра, според мен я взех на добра цена преди година и няколко месеца. Бях ходил да гледам и други бензинови Фокуси от мобиле на по-ниска цена, но по всичките си личаха удари или имаха нужда да се правят допълнителни ремонти. Казах си, че няма да се занимавам да си купувам кола и после да почвам да я правя, а и моята бе една от малкото, която успях да намеря с ESP система, която за мен бе задължителна почти, защото подобрява значително сигурността при пътуване. Да не говорим, че не веднъж вече ме е спасявала, така че инвестицията за нея се е избила отдавна. Това, че имам люк го отчитам като бонус през лятото. :)
За периода от както я имам освен смяна на масла и филтри съм дал към 500 лева, за неща, които просто ме предадоха, но нямаше как да се хванат от преди това. Преди няколко месеца ремонтирах дефектната за модела хидравлична рейка и помпа (нещо, което ако предишния собственик беше сменил през гаранционния период в представителство на ФОРД, нямаше да ме хване), спуках резервоарчето за антифриза незнайно как и допълвах веднъж климатика.
:)

Потребителски аватар
OhljovchO
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от OhljovchO » 28 фев 2014, 16:35

Колега адмирации за идеите и изпълнението.
Бих помолил за по-подробна информация по изпълнените подобрения - би било от голяма полза за клуба ако желаеш разбира се да споделиш примерно поръчкови номера на вложените части, място от което са закупени и т.н.
Конкретно ме интересуват демпферите от Волво имат ли осезаем ефект и от къде са закупени? Видях, че предните са от фокус 3, вероятно Мото Пфое.
Линк към руски форум би бил също полезен :)
Поздрави!

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 01 мар 2014, 00:31

Здравейте Колеги!
Темата с демферите е доста широка и руснаците са експериментирали доста, от това което прочетох в не един от техните форуми ..а и реших да приложа при мен е следното ....Най-доброто нещо което може да се направи за един ФФ2.5 откъм обезшумяване е:
1. Монтаж на задния голям демфер от Волво Ес40 парт номер 30714071 през мото пфое може да се поръча мисля беше около 90лв добре е да се вземат и оригинлните болтове които са около 10 лв...но може и с други стига да са закалени. аз се сдобих от кола за части супер късмет си беше.
2. монтаж на предни демфери от ФФ3 ...има подобни и при мазда 3 но японските са по-леки и неефективни...парт номерта са 1692923 ляв и 1692924 десен струват около 50лв всеки без отстъпката, монтират се елементарно, естествено Мото-Пфое е наи-добрия начин да се поръчат а и най-евтин.
3. облепяне с акустична изолация на предните и задни под калници...като опред се облепя отвън под пластмасовата кора...а отзад отвътре под тапицерията ...
Това е най-евтината и достъпна рецепта да промениш напълно достатъчно този автомобил ...идеята е все пак да е на приемлива цена спрямо достъчно висок резултат без да се слагат повече от 5 до 10 кг върху масата на автомобила....защото всеки килограм е капка гориво..идеята не е да си направим по един безшумен ТАНК все пак.. :D :lol: ...понеже има хора които слагат по 100 и нагоре килограма оливаики се в разни битуми по вратите тавана пода ..не това е целта.
В моя акустичен проект аз съм използвал:
- 2бр демфера форд 1кг
- 1бр демпфер волво 1.5кг
- 2бр китове за аудио изолация 4кг
- 4 квадрата ..акустична пяна, идея нямам, колко тежи това можеби 0.5 кг
- изравнителна кора за багажника..мисля че е към 2кг
- самозалепваща микропореста гума за вътрешните панели и конзоли около 0.5 кг
- кора оригинална под капака мисля че е около 0.5 кг
Като дръпнеш чертата стават 10кг....имам и други поставени неща но те нямат пряко отношение към обезшумяването...
Сега специално за демпферите ..те не влияят толкова на шума колкото на начина на поемане на неравностите....ефекта е абсолютно осезаем но не е огромен не очакваите че колата ще стане от фокус ягуар екс таип...ефекта се изразява в много по-мазното поемане на нераностите по пътя и вибрациите причинени от него ..и в комбинация с лека заигравка, облепяне тук там се получава един доста по-обезшумен автомобил...според мен точно толкова колкото му трябва. :D:
Това е засега..

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 25 мар 2014, 13:37

Здравейте Колеги,
Преди извесно време имаше малък инцидент с колата:
Изображение

След което се наложи да се посети .....:

Изображение

.....Краиния резултат със професионалната намеса на Мото-Пфое Варна се оказа супер..и реших да го снимам докато още няма забележки...

Изображение

Изображение

Изображение

Та така, манталитета на Българина е на такова ниско ниво че чуждата собственост явно няма никакво значение, човек неможе и една година да запази автомобила си без по-него да няма следи от врати гуми брони...изобщо нямам думи..

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от martin1977 » 25 мар 2014, 21:58

Колега, адмирации имаш от мен за направеното, но нека кажа мнението си без да те ангажирам с него....толкова средства и емоции влагаш в тая кола, а салона ....УЖАСЕН. Седалките може и нови да са, но толкова грозни.... Луди пари за какво ли не, пък не можа 4-500 лева за един хубав кожен салон да дадеш.
А и този капак във Форд дето пише Волво на него? Странно, каква е логиката? Напомня ми едно време първата ми кола Москвич, отпред на таблото и отзад имаше емблеми и надписи Мерцедес./само не ме разбирайте погрешно, в никакъв случай не сравнявам Форд с Москвич и Волво с Мерцедес, просто като пример го посочих/
Последна промяна от martin1977 на 25 мар 2014, 22:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от synthez 3D » 26 мар 2014, 07:16

Не можах да разбера за какви 4-500 лв. за кожен салон става въпрос ? Къде има такава цена и какво му е хубавото на кожения салон? Ако става въпрос за втора употреба от морга, може и да има такава цена, но аз например не бих си слагал неща втора употреба на новата си кола. Колегата bivanov20 е направил доста неща, които и аз съм правил по моя Фокус и го подкрепям напълно за всичките допълнителни екстри. Не виждам нищо нередно в пластмасовия капак над главата по простата причина, че върши работа и е произведен точно за този двигател. Надписа Volvo може и да се отстрани (майкар че не е много лесно) но всичко друго съвпада напълно и това е по-важно според мен. Този двигател се монтираше и на Volvo докато бяха собственост на Форд, но за жалост от Форд не са предвидили подобен капак и за собствените си автомобили. За 1,8 и 2.0 има оригинален фордовски, а за 1,6 няма.
Изображение

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 26 мар 2014, 11:21

Здравейте колеги,
съгласен съм за салона на фона на промените, тапицерията простее, утешавам се с факта че е като нова..не бих шил по поръчка винаги си личи...ако трбва да е на оригиналното ниво струва повече от колата.
Миналата година изпуснах един супер запазен не по-захабен от моя от титаниум за 300лв ...хехе стори ми се скъпо...много ме е яд.
Постоянно се услушвам за по висок клас салон и живот и здраве ще стане....
По отношение на капака ..на главата да..руснаците издялкват надписа...но е голяма играчка после се шпаклова с кит боядисва..и чесно казано ми се струва излишно...от друга страна какво като пише волво...тоя двигател както е монтиран на този фокус така можеше да е монтиран и на волво ЕС40 просто се е паднал на фокуса ..двигателите са абсолютно идентични, прозведени на една поточна линия.. :D
Като цяло гледам намесата ми да е деликатна без да излизам от оригиналните параметри и ексти ...никога не бих зашил китаиска навигация примерно на таблото..или пък ако е втора употреба състоянието трябва да е безупречно..неразличнимо от ново...
Благодаря за мненията..всяко едно отях има значение..!! :D

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 10 апр 2014, 13:29

Здравейте Колеги, тия дни ми остана малко време и реших да понакича малко колицата....

Вече с обозначителните стикери,...няма се излагаме я : :D: :D:

Изображение

А с това е предпоставка за увеличение на багажния обем до 800 литра..направо супер... :roll:

Изображение

Изображение

Гредите ми се струват доста аеро динамични..но още не съм ги пробвал със скорост над 50км..ако някои има такива да сподели впечатлението си..?

niki85
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от niki85 » 15 май 2014, 19:03

Здравей, колега. Имам същата топка, но не успявам да нагодя оригиналния маншон към нея. Може ли да дадеш информация откъде е твоят маншон, защото изглежда много добре и бих искал да си го купя/поръчам и аз?

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 02 юли 2014, 13:28

Здравейте Колеги,
След извесно двоумене, реших да сменя гърнетата на Фокуса със такива от 2000 кубика двигател , Чесно казано мнението на колегата и приятел от форума synthez 3D /Жоро/ допълнително ме нави и се реших. Жоро се оказа прав че по-голямото средно гърне аналогично с неговия симакс наистина обезшумява по-добре,... следват следните изводи...всички досега твърдяха че шума във бензиновите фокуси е главо от не добро обезшумяване, или къси скорости..оказва се че маи са спестили откъм изпускателна система...четеики из форумите мисля по голям процент от шумящите фокуси маи са 1.6 литрови,...
За да няма кардинални промени оставихме същите тръби..Колата е леко разтоварена , наи голяма разлика има в шума, като ускоравяне не мисля че има някаква разлика, субективно имам усещането че гори една идея по-малко но засега съм минал само 400км след промяната и не съм 100% сигурен...но определено има нещо, това което забелязвам е че на място накак вдигателя по освободено /леко/ се форсира.
Снимката е преди монтажа, гърнетата са оригинални на 16000км..тъкмо поопечени :D
Изображение

Ако някои е правил подобно нещо да сподели....дали подобна промян може да има негативни последствия досега всички с които съм говорил смятат че няма как да има негативни последствия ,..а само положителни,


Ники85 дълго време не бах си гледал темата извиняваи, маншона е правен от тапицер, по шаблон снет от оригиналния , излезе ми 15л в..мисля че всеки тапицер би се справил..

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 10 юли 2014, 21:53

Здравейте Колеги,
Благодарение на Георги, sintez3d се осъществи още един проект които придаде завършен видна Платинума. Бяха сменени четирите панела на вратите с чисто нови от по-висок клас :


Изображение
Вече и със задни пищялки, Естествено преди монтажа панелите претърпяха акустична обработка .

Изображение

Изображение

Изображение

Почти завършения интериор:
Изображение

Изображение

Изображение

Ето ме и мен: :D: :D: :D: умрял от кеф по завоите на Шуменското плато.

Изображение

И една снимка за календара, ако настроиките този път стават :D :?
Изображение

Една със Светлето :D
Изображение

И една от събора да се отчета:
Изображение

jeffw720
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 22 сеп 2013, 09:30
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от jeffw720 » 15 юли 2014, 22:27

Много в красив.

Потребителски аватар
bivanov20
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 23 апр 2013, 16:05
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 duratec
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от bivanov20 » 26 окт 2014, 17:56

Здравейте колеги малко хубави снимки...да поизтупаме Платинума..
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:D: :D: :D: :D: :D: :D: :D:

Потребителски аватар
sinnerman
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от sinnerman » 02 яну 2015, 20:40

Една от най-интелигентно и иновативно ъпгрейдвани коли наред с на Mitakinen и divxstore. Странно, че не спечели награда от събора.
Продължавай все така.

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от kito » 03 яну 2015, 00:38

Чудесна е!
Наско, покажи малко и твоята да ни събере погледа! :)

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от to6kooo » 15 дек 2015, 21:14

ММММдааааааа.....Доста здраво и си мръднал!!! :shock:

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от pale6nik » 14 яну 2021, 08:19

Колега круиз контрол колко ти излезе ?
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 44 госта