Страница 1 от 1

Айде да видите и Мойто зверче :)

Публикувано: 15 ное 2006, 20:10
от demony
Автомобилът е Форд ескорт 93 година изпълнение Ghia.Има всички екстри за година и модела като Климатик, Серво волан, Чупещ се волан, Ел стъкла, Ел огледала, ABS, Салон плюш и т.н.
Двигателят е 1.8L 16V DOHC Electronic Fuel Injection(EFI)
за вече 2 години каране така и не разбрах 105 или 115 конски сили е?!? :D Иначе съм доволен от колата !Не съм имал да сменям някакви по сериозни работи по нея .Сменял съм свещи, въздушен филтър, масло, двете биалетки по предницата, и двата лагера отзад , но в общи линии все нормални неща! :) Нещо не ми харесва как върви откакто сложих газова уредба ловато :? при по рязко натискане на педала колата само вдига обороти без грам ускорение :cry: и изпреварването е бая трудничка маневра но това е друга тема :?

Ами това е!Харесвам си количката :P

Публикувано: 16 ное 2006, 09:51
от nikolovvd
Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН

Публикувано: 16 ное 2006, 10:57
от Brock
nikolovvd написа:Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН
*00147* Моя ДВГ е 1,6 16V пък е 90кс.

Ти откъде я взе тази информация?!

:twisted:

Публикувано: 16 ное 2006, 11:44
от acj
Brock написа:
nikolovvd написа:Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН
*00147* Моя ДВГ е 1,6 16V пък е 90кс.

Ти откъде я взе тази информация?!

:twisted:
Хм-м, за ескортите от тези години що ли си мисля че реда следва да е:
Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН

1.8 става 115 едва при ескорт мк7 след 1996, когато се поставя мондеовия 1.8 с пластмасовите колектори. Следователно като си вдигнеш капака на ескорта и видиш метални колектори, значи е 105 коня.
demony, някой явно ти е отлепил стикера на пластмасовата част, на която пише 105.

Публикувано: 16 ное 2006, 21:57
от Svetlix
91-93 има и 1.8 16v = 105 PS

Публикувано: 18 ное 2006, 01:11
от rusinoff
acj написа: Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН
първия 1,6,който е 8V сигурен ли си че е 105,или това е грешка иначе моя е сащия,но 90 коня

Публикувано: 18 ное 2006, 19:11
от Svetlix
rusinoff написа:
acj написа: Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН
първия 1,6,който е 8V сигурен ли си че е 105,или това е грешка иначе моя е сащия,но 90 коня
Има 105 с катализатор, има и 108 без катализатор ;). Отделно има и 90/88 коня (с/без катализатор). С по 8 клапана са все. Отделно си има и 16 клапанов който е 90 кончета ;)

Публикувано: 19 ное 2006, 00:13
от rusinoff
стана ми ясно,моя е от 90-то коня :wink:

Публикувано: 21 ное 2006, 11:41
от chains
Много често броя на конете зависи от държавата, за която е бил предвиден автомобила и действащото в нея данъчно законодателство. Често производителите конструират един мотор, а с различен електронен мениджмънт или дребни механични корекции получават различни параметри с оглед влизането в по-добра данъчна група /за хората на запад е много важно в коя група ще е автомобила при избора на марката и модела/ с оглед разграниченията по обем, мощност или отделяните вредни емисии. По между другото големите корпорации са най-щастливи от развитието на евро съюза и уеднаквяването на правните норми в страните членки /с по-малко неща има да се съобразяват и намаляват големите хонорари за скъпо платени адвокати/!