Страница 1 от 1
Айде да видите и Мойто зверче :)
Публикувано: 15 ное 2006, 20:10
от demony
Автомобилът е Форд ескорт 93 година изпълнение Ghia.Има всички екстри за година и модела като Климатик, Серво волан, Чупещ се волан, Ел стъкла, Ел огледала, ABS, Салон плюш и т.н.
Двигателят е 1.8L 16V DOHC Electronic Fuel Injection(EFI)
за вече 2 години каране така и не разбрах 105 или 115 конски сили е?!?

Иначе съм доволен от колата !Не съм имал да сменям някакви по сериозни работи по нея .Сменял съм свещи, въздушен филтър, масло, двете биалетки по предницата, и двата лагера отзад , но в общи линии все нормални неща!

Нещо не ми харесва как върви откакто сложих газова уредба ловато

при по рязко натискане на педала колата само вдига обороти без грам ускорение

и изпреварването е бая трудничка маневра но това е друга тема
Ами това е!Харесвам си количката

Публикувано: 16 ное 2006, 09:51
от nikolovvd
Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН
Публикувано: 16 ное 2006, 10:57
от Brock
nikolovvd написа:Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН

Моя ДВГ е 1,6 16V пък е 90кс.
Ти откъде я взе тази информация?!

Публикувано: 16 ное 2006, 11:44
от acj
Brock написа:nikolovvd написа:Красота от всякъде. Браво.
Двигател 1.6 8V - 90РН
Двигател 1.6 16V - 105РН
Двигател 1.8 16V - 115РН

Моя ДВГ е 1,6 16V пък е 90кс.
Ти откъде я взе тази информация?!

Хм-м, за ескортите от тези години що ли си мисля че реда следва да е:
Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН
1.8 става 115 едва при ескорт мк7 след 1996, когато се поставя мондеовия 1.8 с пластмасовите колектори. Следователно като си вдигнеш капака на ескорта и видиш метални колектори, значи е 105 коня.
demony, някой явно ти е отлепил стикера на пластмасовата част, на която пише 105.
Публикувано: 16 ное 2006, 21:57
от Svetlix
91-93 има и 1.8 16v = 105 PS
Публикувано: 18 ное 2006, 01:11
от rusinoff
acj написа:
Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН
първия 1,6,който е 8V сигурен ли си че е 105,или това е грешка иначе моя е сащия,но 90 коня
Публикувано: 18 ное 2006, 19:11
от Svetlix
rusinoff написа:acj написа:
Двигател 1.6 8V - 105 РН
Двигател 1.6 16V - 90 РН
Двигател 1.8 16V - 105 РН
първия 1,6,който е 8V сигурен ли си че е 105,или това е грешка иначе моя е сащия,но 90 коня
Има 105 с катализатор, има и 108 без катализатор

. Отделно има и 90/88 коня (с/без катализатор). С по 8 клапана са все. Отделно си има и 16 клапанов който е 90 кончета

Публикувано: 19 ное 2006, 00:13
от rusinoff
стана ми ясно,моя е от 90-то коня

Публикувано: 21 ное 2006, 11:41
от chains
Много често броя на конете зависи от държавата, за която е бил предвиден автомобила и действащото в нея данъчно законодателство. Често производителите конструират един мотор, а с различен електронен мениджмънт или дребни механични корекции получават различни параметри с оглед влизането в по-добра данъчна група /за хората на запад е много важно в коя група ще е автомобила при избора на марката и модела/ с оглед разграниченията по обем, мощност или отделяните вредни емисии. По между другото големите корпорации са най-щастливи от развитието на евро съюза и уеднаквяването на правните норми в страните членки /с по-малко неща има да се съобразяват и намаляват големите хонорари за скъпо платени адвокати/!