Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 24 яну 2016, 17:45

В момента сме на етап инсталация на чейнджър.Намерих оригинален от Скорпио и един резервен(без CD магазин) от Мондео Мк2.
Изображение
Оригиналния чейнджър дойде даже и с планките за монтаж.
Изображение
Изображение
Доста трудно намерих и оригинален кабел с букси за връзка с радиото.
Порових се в "личния архив" и си намерих един запазен кожен волан за косуърда.
Набавих си и тапицерията за багажника и обезопасителната кутия на чейндъжра.
Изображение
Изображение
Набавих си и задна щипка-държач за бронята(при мен странно защо я няма?).
Изображение
За това парче пластмаса от "МП" искат 60лв :shock:
Изображение
И модул за автоматично пускане на фаровете.
И тъй като знам, че основно правило е: когато караш кола с автоматични скорости - винаги носи кабели за подаване на ток, реших да си направя.Преди това проверих какво се продава на пазара и стигнах до извода, че е най-добре да си ги направим сами (с бащата).
Изображение
Щипки ( 4,80 лв комплакта),а другото си го имахме. Така, че.....
Намеси се и кербовката
Изображение
Изображение
Обща дължина 3м.
Много ни се бачка, ама времето е полярно -16 градуса
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Реших да проверя дали работи подгряването на дюзите.... :D
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от gorskiq » 25 яну 2016, 08:45

Нямах търпение да видя колата на живо и най-вече да чуя с двете си уши звука от двигателя. Вчера си доставих това удоволствие. Скорпиото е чудесно. :D

Потребителски аватар
SvetlioGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от SvetlioGeorgiev » 27 яну 2016, 00:06

Честито и от мене Младене, това е колата просто, шестака отпред, автомата, екстрите... 8)
Събра ги вече от всички разновидности и мотори тези скорпиони евалата с много интерес следя темите ти за тях.
Жалко, че вече все повече намалят бройките на тези машини на пътя.
С много кеф да си я караш и да ти носи само готини моменти и много безаварийни километри ти пожелавам, и не знам как но организирай хора да карат скорпионите, искам ги всичките наредени една до друга на събора. :D :D:
Изображение
POWERED BY SVT...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 04 фев 2016, 20:12

Изображение
Вече сме регистрирани и успешно минахме през КАТ Пловдив. 3 часа дремане по опашки и много бюрокрация, но пък си струваше.Минах без проверка на фаровете и спирачките.Личеше си че колата е поддържана.Естествено привлякох погледите на колегите по опашките.И се наслушах на констатации - "....аааа Американски Форд" и "..американско изпълнение.." :lol: .Доста полицаи се загледаха също и това не е случайно защото до скоро една от служебните коли на висшестоящите в КАТ и МВР бе именно скорпио (но с базовия 2.0 115к.с. мотор). Много от моите съграждани я знаят (РВ 3333)
Изображение
След това, вече спокойни се заехме с работата която ни чакаше.....
На дневен ред беше монтажа на липсващата пластмасова щипка, отляво на задната броня.
Изображение
Изображение
Разтворихме бронята и махнахме остатъците от нитовете в калника.
Изображение
Пълна загадка остава защо тази щипка я нямаше при условие, че не се виждаше следа от удар?
Изображение
Напасване и монтаж....
Изображение
Друг проблем който установихме бе, че се бе отлепила скобата в долната страна на бронята.Тя придърпва бронята към калника посредством пластмасово ухо.
Изображение
Така че то трябваше да бъде залепено...
Изображение
Изображение
След залепването изчакахме 12 часа и защипахме бронята.Всичко си дойде на мястото и вече е здраво закрепено без фуги.
Изображение
Изображение
Тук трябва да се похваля, че успяхме да ремонтираме оригиналния CD changer.Почистихме оптиката и закрепихме развило се болтче от механиката.В следствие на което шасито се усукваше и дисковете се заклинваха.Спец. благодарност на инж. Кръстев, който ни насочи към проблема и помогна много.Снимал съм разглобеното устройство за да се види нагледно какво представлява Ford CD Changer 2060
Изображение
Изображение
Сега то работи безупречно и чака за монтаж в багажника.
А между другото реших да пастирам и полирам боята на колата.За първи път откакто съм я купил.И затова отделих цял ден и 3 вида пасти.Всеки детайл минах по три пъти.Използвах единствано и само препарати на koch-chemie включително и шампоана.Само абразивната паста бе на Mirka
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1439
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от Conan_1 » 04 фев 2016, 21:19

*kneeford* Браво Младене !!!! _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9543
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от ЯЛТА » 05 фев 2016, 01:26

Адмирации Младене, само адмирации !
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от gorskiq » 05 фев 2016, 09:42

Със здраве да си я караш и само пари за бензин и консумативи да харчиш! _friends_

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1439
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от Conan_1 » 22 фев 2016, 09:25

Ей доживях да видя дзвера и аз :) Наистина е уникален !!! А трите наредени един до друг си е рядка гледка за Европа и най вече за в Бг :) И моят фикус е вече в ръцете на авто Д-р. Младенов :)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 23 фев 2016, 20:58

Мерси Иво.А иначе доста поработихме по "косито" за около 2 седмици и ще споделя новостите.
Най-важното за момента е монтирането на оригиналния CD changer в багажника и пускането на инсталация към радиоприемника.....
Изображение
За съжаление проекта ни се усложни защото от Мото-Пфое не успяха да ми докарат от Германия много нужната за монтажа основна планка №23 (40лв). Наложи се да изработваме подобна.А това не е никак сложна работа защото се иска точна нивелация и опора.Но нас трудностите не ни спират, а просто ни забавят :lol:
Ето така изглежда чейнджъра с двете странични планки разположен вляво в багажника, зад калника.
Изображение
Монтажа започна и даже занитваме към основата на багажника..
Изображение
А ето и полу готовия вариант на закрепването с планки от Бриколаж и кръжока "сръчни ръце":
Изображение
А тук с вече сложена облицовка и защитен капак.Шайбите и видиите на защитния капак ще бъдат боядисани в черно естествено.
Изображение
В разправиите с чейнджъра имах и проблем с амортисьора на багажника.Той беше изпуснал и не обираше паразитните движения (амплитудата)на пантите след изтласкването на пружините.След много търсене в Пловдив не успях да намеря нов.А в Мото-Пфое ме "разбиха" с цена от близо 180лв!!?
Изображение
Но благодарение отново на Дончо Георгиев проблема ми се реши.Чест и почитания приятелю.
Изображение
А иначе работата по чейнджъра продължи и дойде реда на инсталацията.
Ето и подготвения кабел и изпълнен по оригинални схеми на Форд - със ширмован кабел.
Изображение
Изображение
Започнахме прекарването на инсталацията като се стремях да махам корите по изключително внимателен начин. Като цяло това бе много приятна работа защото никой преди това не беше пипал и всичко бе в оригиналния си вид, както е излязло от завода в Кьолн.
Ако забелязвате интересен е факта че всички вътрешни части (на калници,врати и т.н.)са боядисани в основния цвят на колата.А сега масово при новите автомобили са на грунд(основа).Едно време не се е пестяло.
Изображение
Кабела минава в праговете и се прикрепва към основния сноп там.
Изображение
От прага за към радиото решихме да минем над педалите и махнахме панела на жабката за очила.Всички пластмаси там бяха девствени и непокътнати, което ме зарадва много.
Изображение
Ето и вече прекарания кабел....
Изображение
Малък поглед към схемата.....
Изображение
Изображение
След свързването на кабелите към буксите се оказа, че радиото(2007) изпълнява всички команди и задейства чейнджъра, но не изкарва звук.Това доста ни подразни.Свързахме друг чейнджър и пак същия проблем.След консултация със специалист в тази сфера установихме ,че проблема идва от самия радиоприемник или усилвателя(който е външен - преди радиото).Така че за момента сме на фаза смяна на радиото и преминаване на по-голям DIN ЕОN 6000 със changer compatible...
А между другото решихме да поправим осветлението на бутона за управление на бордовия компютър - "Моde" бутона
Изображение
След бързо разглобяване се стигна до платката и ето какво представлява тя...
Изображение
В предишни теми съм обяснявал че зелените диоди работят на директно напрежение 12V и много трудно се намират.Затова и аз съм се "запасил" с тях.
Изображение
Разпояване и запояване - много пипкава работа изискваща приспособление за изсмукване на калая.
Изображение
Задължителна проверка...
Изображение
Друго нещо което ме дразнеше в колата бе леко износената кожа на волана в зоната на захвата.И при положение, че съм стара къща и ми се намираше резервен волан с кожа нещата бяха ясни....
Изображение
Сваляне и размяна на бутоните на "темпомата" с цялата карантия..
Изображение
Изображение
Ето го и новия красавец ...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Обичам абривиатурите и то оригиналните и реших да си добавя нивото на обзавеждане на страничните врати.
Изображение
Тъй като колата е от най-ранното производство 1995г. тогава е нямало обозначение за нивото на обзавеждане.Нито по екстериора нито по интериора. Предлагали са се 3 нива на обзавеждане - стандарт, Ghia , Ultima. По-късно започват да се появяват коронки.Първо пред скоростния лост, а после и по вратите.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 03 мар 2016, 21:12

Ето това приятелче дойде от Германия.Дълго го чакахме и търсихме.
Изображение
EON 6000 CD с управление на чейнджър.
Изображение
С много рядък орехов декор, който се вързва едно към едно с облицовката на таблото.
Изображение
Сега наново трябваше да преправяме цялата инсталация защото този EON 6000 управлява чейнджъра по друг начин(използва други сигнали) и това налагаше изтегляне на нови кабели от багажника до радиото.Цялата тази процедура се повтори както описаната по-горе.
Изображение
След като се пуснаха кабели до радиото се наложи да преправим отвора в таблото, защото оригиналното радио беше 1DIN, а новото май го водят 1DIN 1/2
Изображение
Ето го старото 2007 и поличката под него.
Изображение
Проблема не свърши и до тук! Инсталацията на старото радио 2007 е направена така че звука до тон колоните минава през усилвател.И кабела който влиза в радиото, не е с нормална букса, а е със специална - тип компютърна. Това наложи да разкриваме усилвателя, да изключим буксата която влиза от колоните в него и да изпратим отклонение към новото радио със стандартна букса.
Самия усилвател (amplifier) се намира зад таблото, под пасажерския airbag.Така че работата по разкриването е свързана с много разкачвания.
Изображение
Ето това се вижда след демонтажа на възглавницата.А отвора за достъпа до буксите на усилвателя е миниятюрен
Изображение
С цената на порязани и надрани ръце все пак освободихме буксата на тон колоните и престъпихме към снаждане и запояване....
Изображение
Изображение
Направихме проби и вече може да се похвалим с перфектно работеща система Ford Premium sound комуникираща безпроблемно с чейнджъра, EON 6000 CD и тон колоните. *[Zork-Metal-Smiley* *bananapiano*
Остава само да се преработи управлението от волана (при по-новите "EON" тази система не използва електронен блок, а прости съпротивления). А между другото ето и малко нещица от М.П.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от zombajo_ » 04 мар 2016, 01:47

Честито,Младене уникална е _friends_ ,много безаварийни км. *00133*

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1883
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от didon80 » 11 мар 2016, 11:34

Браво, много запазен Скорпион.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 21 мар 2016, 21:05

дойде реда и на управлението от волана.Окабеляването започна от съответната букса в задната част на радиото.
Изображение
Тя е характерна за по-новите радиа ЕОN с управление от волана.
А самото управление ( + и - на звука, смяна на станции, смяна на режими, FM,CD, Changer и др) става посредством съпротивления с различни стойности.Тези съпротивления се управляват от процесор.Но въпросния процесор в нашето скорпио можеше да управлява само старите радиа тип 2004,2006,2007.За това се наложи да се изработи нова "умна" кутийка, със съпротивления.Самата кутийка бе изработена от старо дистанционно управление на телевизор philips. :D
Изображение
На долната снимка съм показал къде бе направена снадката с новия интерфейс.
Изображение
Изображение
И така вече сме готови.
Смених и най-често изгарящата крушка при всички Скорпиота - за осветлението на ключа на фаровете!
Изображение
За поредната екстра искам да благодаря на Ицо (Горския) за дето ми намери този дълго търсен "убавец".
Изображение
Такава екстра бях видял преди години че собствениците на Скорпио Мк2 слагат от Мондео Мк2 (от сайта www.fordscorpio.co.uk).Лоста визуално е едно към едно с този на скорпиото и има O/D бутон.
Изображение
И така започна се с разглобяването на цялата средна конзола.За щастие имахме опита с махането при нашия приятел Игнат от Бургас и неговото 2,3.
Изображение
Изображение
Изображение
А самия монтаж се оказа доста труден.И както се знае - От Форд са мръсници и преправят всяка една част така, че да не пасне от един Форд на друг.И тук се оказа така.Визуално лостовете си приличат, но в долната си част и вътре(лостовата механика на стопорния бутон) са различни.И се изисква скъсяване отдолу на лоста от Мондеото.
Изображение
Чрез скъсяване във височина и леко пришлайфане на външния "d" нещата станаха.Обаче тази на пръв поглед лесна задача отне няколко часа. :D
И така ето и крайния резултат- наред е търсене на волан с орехова вложка.
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
midex
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
Модел на автомобила: Ford Probe V6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от midex » 24 мар 2016, 13:57

mladen1984 написа: И така ето и крайния резултат- наред е търсене на волан с орехова вложка.
В ибей за форд масово се предлагат такива, но са без SRS...и май няма да стоят много автентично.


Изображение


А ако сложиш едно такова - направо ще избиеш рибата. :D:


Изображение

Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 29 мар 2016, 16:53

Взех си някои оригинални части от МП, не че са ми притрябвали, но да се намират. :D
Изображение
Инсталирахме и допълнителни плафони в багажника за по добро осветление и заменихме 5 Ватовите крушки с LED.По един плафон в лявата и дясната кора в багажника.
Изображение
Изображение
Ето го и оригиналния плафон - вече с LED
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 03 апр 2016, 20:40

Днес решихме да видим какво има под пластмасовата кора -капака на двигателя.И ето показа се "октопода".А иначе казано всмукателния колектор.
Изображение
Изображение
Изображение
Абе луда работа!Много се кефя как изглежда..... :lol:
Та кората беше малко позахабена, емблемите се бяха поизтъркали, имаше малко прах и като реших да позабърша взех че се заиграх и ............
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 19 апр 2016, 21:13

От скоро време забелязах, че предния ляв мигач не свети в жълто, а в бяло.Викам си "ах тези Германци" объркали са типа крушка и са сложили бяла вместо жълта.Но като свалихме мигача се оказа, че грешим. Просто жълтата боя беше паднала от основата.А крушката е Philips.
Изображение
Изображение
Смених задните стопове с други в които предварително бяха монтирани LED диоди на мястото на оригиналните 2х 5W крушки с нажежаеми жички.Както и допълнително странично габаритно LED осветление по Американски образец.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Решихме и да премахнем нормалното осветление на регистрационния номер и да го заменим с LED.Като за целта плафоните бяха свалени и измити старателно отвън и отвътре.
Изображение
Изображение
Старите 5W крушки отиват в историята.....
На тяхно място Led.Грижливо запоени от бащата - "царя на поялника"... :D
Изображение
Изображение
Изображение
Проби преди окончателното затваряне на плафона в бронята.
В един от интервалите за кафе ме зачовърка да сваля една произволна свещ и да видя с какви марки карат германците.Както и да видя в какво състояние е самата свещ.
Изображение
Изображение
И естествено изскочи Ford Platinum на Motorkraft в перфектно състояние (керемиден цвят), като се има предвид, че колата се кара само на къси разстояния в града.
Апропо свалих оригиналния подлакътник които е с велурена тапицерия.Това ме дразнеше отдавна.Първите модификации на скорпио 1995 поръчани с кожен салон са идвали с текстилен плат на подлакътника, а по следващите модели вече с кожен.За целта свалих оригиналния и на негово място сложих бежов. :lol:
Намерил съм оригинален плат (от сива кожа на заден борд на облегалка) и смятам да го дам на Краси Стефанов да го направи оригинален.А за мен той е най-добрия спец по авто кожи и тапицерии.
Изображение
Изображение
А това на средната конзола е кафе на зърна.По стара немска изпитана рецепта (от сп. Autоbild) кафето премахва всякакви лоши миризми и никотин.Резултата е налице.Успях на 100% да премахна цигарения дим.
Ето го и подлакътника.....
Изображение
Ето как светят задните стопове и плафони .....
Изображение
Изображение
По аналогия на другите ми Скорпиота (2,0 и 2,8) сменихме всичките лампи в купето с LED.Това се отнася и за маркиращите и осветяващи плафони във вратите.По този начин свалихме общата консумация от 80W на 6W при пълно потребление ( включване на всички лампи и отваряне на всички врати).Не е зле, а ? А и светоусещането се промени.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от lubomirov89 » 19 апр 2016, 21:29

Младене всичко е чудесно, само не ми е ясно как можа да се изложиш с тез габарити отзад дето си ги турил? Много китайско изглежда... виж, ако беше цял светловод, а не диодна лента, щеше да си е съвсем друга бира! Всичко останало е просто без думи !!! Успехи!

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 19 апр 2016, 22:13

Почти като при БМВ :lol: , просто мястото отстрани е много тясно и няма как да се сложи с приглушено осветление.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1467
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth

Мнение от mladen1984 » 20 апр 2016, 07:41

В момента правим проект за извеждане на втори ауспух накрайник отдясно на бронята.Специална благодарност на Георги Котев от пловдивската форд група,и неговите шлосерски умения.Жоро успя да направи от неръждавейка точно копие на оригиналния ауспух накрайник отляво.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта