Страница 8 от 8

Re: Focus ST170

Публикувано: 06 яну 2021, 22:47
от Zanik (Никола)
Говорим за управление на дросела или за вихрови клапи(ако има)? Предполагам е първото, второто се маха ☺️. Колкото за съединителя няма ли заместващ комплект с твърд маховик? За vvt (тъй като не знаех какво е) намерих един линк, на мен ми беше интересно https://youtu.be/O5qkdFk50Zg?t=20
Благодаря за бързото включване!

Re: Focus ST170

Публикувано: 06 яну 2021, 22:52
от Didibao
Като махнеш ръновете от колектора все едно караш умрял кон, няма твърд маховик не и на поносима цена.

Re: Focus ST170

Публикувано: 06 яну 2021, 23:49
от Ozzie
Zanik (Никола) написа:
06 яну 2021, 22:47
Говорим за управление на дросела или за вихрови клапи (ако има)?
Говорим за всмукателен колектор с променлива дължина на тръбите, ако съм вдянал правилно казаното от fordmaniac.

Re: Focus ST170

Публикувано: 07 яну 2021, 20:50
от fordmaniac
Точно. Дросела е с жило. VVT е на смукателният вал, цена в Форд май към 300-400 лВ по спомен.
Махнати вихрови клапи на 1.8 и 2.0 Фокус 2 и Мондео 3 и 4 го правят умрял до 3500 об., изключено управление на дължината на всукателния колектор до 4000 об е по-тромав от обикновен Фокус 1 2.0
Поздрави.