Форд Фокус СТ170
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Така колата не я оставям да си вземе дъх и неуморно я правя в свободното си време След като свалих двата фара, размених местатана баластите и се оказа, че баласта на десния фар е изгорял, разтърсих се и ми обявиха цени до 700 лв. В olx намерих от БМВ Е46, точно същия модул като външен вид и върши същите функций, така вече имам два светещи фара %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1479328041m.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/arx1479328041m.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
Така днес закупих това %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=viu1479327561a.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/viu1479327561a.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D и това %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1479328493y.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/klz1479328493y.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
и бързо при Фордманяка за да ги смени
Така днес закупих това %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=viu1479327561a.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/viu1479327561a.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D и това %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1479328493y.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/klz1479328493y.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
и бързо при Фордманяка за да ги смени
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Така така вчера си отремонтирах задно ляво ел. стъкло. Натъкнах се на бързо пошвейцарстване хем дървено трупче хем хванато с рапида %5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1480878533i.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/rgh1480878533i.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
Така намерих една тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41493 разрових се в нета и се оказа Bulauto-lada
За 20 лв 2-те жила, водача и зъбното колело
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1480879171x.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1480879171x.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
Та сега вече бачка супер
Днес смених горната помпа на съединителя доста играчка се оказа
Колата започва да влиза в час
Така намерих една тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41493 разрових се в нета и се оказа Bulauto-lada
За 20 лв 2-те жила, водача и зъбното колело
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1480879171x.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1480879171x.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
Та сега вече бачка супер
Днес смених горната помпа на съединителя доста играчка се оказа
Колата започва да влиза в час
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Това с летвата като го видях и познай за кой се сетих. Явно е запазена територия на Фокус СТ. Иначе браво, добре се грижиш за бегачката.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
има още неща за правене, но не остава време ...
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- DELUXe
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 04 дек 2016, 23:32
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDDi MK1-99г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Колега да те питам от къде го купи това масло за двигателя и на каква цена?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
За кой може друг да се сетиш с летва и ст.didon80 написа:Това с летвата като го видях и познай за кой се сетих. Явно е запазена територия на Фокус СТ. Иначе браво, добре се грижиш за бегачката.
ПП
Поне са ти оставили машинката, аз имах само летва.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Ето някоя снимка как се баняме на село Люлин
Така тъй като осветлението на таблото ми запояна да гасне все по често, се разтърсих из форума и чичо гугъл.
Оказа се че проблема е в ключа за светлини, има контактни пластини дето нагарят или потенциометъра за силата на светлината.
При мен се оказа много нагорела пластина, малко шкурка и контактен спрей свършиха работа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483211811u.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483211811u.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
С ебати големия кеффф правя всичко по тази кола много важно е че всичко става що годе от първия път и качествено, защото преди време нямах толкова умение и средства за ориона ...
Следващия дразнещ проблем са предните чистачки, когато цъкна лостчето надолу и го пусна чистачките трябва да направят един оборот, а те мигновенно спират като пусна лостчето. Намерих една идентична тема и от нея взех информация viewtopic.php?t=72031
ето едно клипче https://www.vbox7.com/play:3291f9eb99
Маха се пластмасата под волана която в захваната с 5 винта, след което се отвиват 2-те болтчета номера на вложката е 7 мм, по вертикала са разположени в страни 2 зъбчета които се отключват и таблото с релета и бушони се бута "напред" така има малко пространство за да се бръкне и да се извадят от горния ляв ъгъл 2-те сиви релета, лявото е за задната чистачка ,дясното е за предната чистачка и по точно за доланата позиция на лостчето.
Как разбрах кое реле за къде е ? Много лесно допрях си ръката на тях и включвах задната чистачка и предната, на задната цъкаше лявото реле, а на предната чистачка нищо не цъкаше. Разглобих дясното реле и решението е ново или ремонт, защото е много нагоряло чак се беше изяло самото зъбче дето контактува, доста изкривих външното зъбче и с една пиличка го изпилих докато стане равно, сложих релето на място и всичко заспа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213269r.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213269r.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483213328k.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483213328k.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213538a.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213538a.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1483213645s.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/cqs1483213645s.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
След това огледах моторчетата за парното, намерих датчика за температурата на въздуха на партното, разположен е точно при моторчетата демек в пластмасовата кухина с клапите. За да се демонтира датчика се маха буксата, което трябва да се откопчае. Няколко оборота го въртях като имаше позиция в която почти излиза и позиция в която стой стегнато, накрая го нацелих. Аз го заварих в следната позиция, буксата е в хоризонтална позиция така е стегнато а за да се демонтира се върти по часовниковата стрелка на 90 градуса. Температурата беше -5-6 градуса, взех мултицета и един сешоар, така датчика е студен, закачих мултито и започна да го обдухвам докато не можеше да се държи от топлина. Стойнотите бяха от 15 кома и стигнаха до 3 к ома без да прекъсва, така че той се оказа здрав. Намерих този клип за самодиагностика https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk и на тази тема на колегите http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=192376.
Всичко направено в клипа става на фокус МК1 с климатроник и използвах кодевете за грешки в темата, но започнаха лампите да ми мигат гаснат, плафоните да мигат ей така докато правя самодиагностика но се сетих че седмица не съм го карал и преди това ръчках касетофона ... кога премерих с мултито акумулатора 9 волта Проблема е при пуснато парно, цъкнал съм да духа от средните духалките и на краката, след 20-30 мин перфектно парно от средните духалки започна да духа хладно, а на краката си духа топло, пускам горните духалки на предното стъкло и там духа студено, давам на LO температурата така че духа отвсякъде студено и след което пак връщам на HI , но продължава да духа студено докато не изгася колата и климатроника, и на ново ги запаля/пусна . За мен е доста дразнещо, обичам да е горещо в колата
Така тъй като осветлението на таблото ми запояна да гасне все по често, се разтърсих из форума и чичо гугъл.
Оказа се че проблема е в ключа за светлини, има контактни пластини дето нагарят или потенциометъра за силата на светлината.
При мен се оказа много нагорела пластина, малко шкурка и контактен спрей свършиха работа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483211811u.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483211811u.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
С ебати големия кеффф правя всичко по тази кола много важно е че всичко става що годе от първия път и качествено, защото преди време нямах толкова умение и средства за ориона ...
Следващия дразнещ проблем са предните чистачки, когато цъкна лостчето надолу и го пусна чистачките трябва да направят един оборот, а те мигновенно спират като пусна лостчето. Намерих една идентична тема и от нея взех информация viewtopic.php?t=72031
ето едно клипче https://www.vbox7.com/play:3291f9eb99
Маха се пластмасата под волана която в захваната с 5 винта, след което се отвиват 2-те болтчета номера на вложката е 7 мм, по вертикала са разположени в страни 2 зъбчета които се отключват и таблото с релета и бушони се бута "напред" така има малко пространство за да се бръкне и да се извадят от горния ляв ъгъл 2-те сиви релета, лявото е за задната чистачка ,дясното е за предната чистачка и по точно за доланата позиция на лостчето.
Как разбрах кое реле за къде е ? Много лесно допрях си ръката на тях и включвах задната чистачка и предната, на задната цъкаше лявото реле, а на предната чистачка нищо не цъкаше. Разглобих дясното реле и решението е ново или ремонт, защото е много нагоряло чак се беше изяло самото зъбче дето контактува, доста изкривих външното зъбче и с една пиличка го изпилих докато стане равно, сложих релето на място и всичко заспа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213269r.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213269r.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483213328k.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483213328k.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213538a.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213538a.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1483213645s.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/cqs1483213645s.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
След това огледах моторчетата за парното, намерих датчика за температурата на въздуха на партното, разположен е точно при моторчетата демек в пластмасовата кухина с клапите. За да се демонтира датчика се маха буксата, което трябва да се откопчае. Няколко оборота го въртях като имаше позиция в която почти излиза и позиция в която стой стегнато, накрая го нацелих. Аз го заварих в следната позиция, буксата е в хоризонтална позиция така е стегнато а за да се демонтира се върти по часовниковата стрелка на 90 градуса. Температурата беше -5-6 градуса, взех мултицета и един сешоар, така датчика е студен, закачих мултито и започна да го обдухвам докато не можеше да се държи от топлина. Стойнотите бяха от 15 кома и стигнаха до 3 к ома без да прекъсва, така че той се оказа здрав. Намерих този клип за самодиагностика https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk и на тази тема на колегите http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=192376.
Всичко направено в клипа става на фокус МК1 с климатроник и използвах кодевете за грешки в темата, но започнаха лампите да ми мигат гаснат, плафоните да мигат ей така докато правя самодиагностика но се сетих че седмица не съм го карал и преди това ръчках касетофона ... кога премерих с мултито акумулатора 9 волта Проблема е при пуснато парно, цъкнал съм да духа от средните духалките и на краката, след 20-30 мин перфектно парно от средните духалки започна да духа хладно, а на краката си духа топло, пускам горните духалки на предното стъкло и там духа студено, давам на LO температурата така че духа отвсякъде студено и след което пак връщам на HI , но продължава да духа студено докато не изгася колата и климатроника, и на ново ги запаля/пусна . За мен е доста дразнещо, обичам да е горещо в колата
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Продължавам да оправям някои малки неща по фокусника, въпреки новата гарнитура на капака на клапаните маслото продължаваше да се лее заради пръстените на болтовете, проверих колко струват и ги има само оригинални, 10 пръстена по 6 лв = 60 лв с поръчка реших да сваля старите (силно износени) и да търся други в няколко магазина за уплътнения, накрая се спрях на о-пръстени 5 мм дебелина и почти идентичен диаметър като на оригиналните, при стягането на болтовете гарнитурата леко се плеска и вече над 200 км няма и помен от теч на масло, стойността на о-пръстените е 5 лева, ще кажете че съм стиснат но не виждам каква е разликата освен в тези 55 лв дето са ми в джоба.
Смених пръчката на щеката за масло беше изгнила и изгоряла от изпускателния колектор, цената е към 60 лв оригинална.
Демонтирах IMRC, защото от доста време не ми харесваше как набира колата, видях зор с епоксидната смола, в кутията всичко изглеждаше супер, пружината си беше на място и цяла, само електрическия контакт беше много нагорял, изчистих го добре, монтирах всичко обратно. ееееебати кефа тя колата летиии напрово няма такъв кеф
Лошата истина е че колата е от Швейцария, отдолу е добре, но задните вежди са зле, задните носачи са доста зле , задния мост има тук там ръжда, предните носачи и те са много ръждиви, предния мост е добре, но мисля че си заслужава едно обработване, рязане, заваряване, подмяна на детайлите с много ръжда, все пак задните носачи се сменят като започне да яде гуми или се разкрачи, но при мен не се е разкрачила просто суровия климат си е казал думата, много ме кефи колата и ще опитам лятото с цената на всичко да я поправя собственоръчно
Смених пръчката на щеката за масло беше изгнила и изгоряла от изпускателния колектор, цената е към 60 лв оригинална.
Демонтирах IMRC, защото от доста време не ми харесваше как набира колата, видях зор с епоксидната смола, в кутията всичко изглеждаше супер, пружината си беше на място и цяла, само електрическия контакт беше много нагорял, изчистих го добре, монтирах всичко обратно. ееееебати кефа тя колата летиии напрово няма такъв кеф
Лошата истина е че колата е от Швейцария, отдолу е добре, но задните вежди са зле, задните носачи са доста зле , задния мост има тук там ръжда, предните носачи и те са много ръждиви, предния мост е добре, но мисля че си заслужава едно обработване, рязане, заваряване, подмяна на детайлите с много ръжда, все пак задните носачи се сменят като започне да яде гуми или се разкрачи, но при мен не се е разкрачила просто суровия климат си е казал думата, много ме кефи колата и ще опитам лятото с цената на всичко да я поправя собственоръчно
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Здравеи , честито и от мен !
Отскоро и аз се радвам на подобен автомобил и нямам никакви оплаквания. Дано скоро да можеш да се радваш на безопасен и надежден Фокус. Следя темата с интерес и очакваме скорошно включване с новини!
Отскоро и аз се радвам на подобен автомобил и нямам никакви оплаквания. Дано скоро да можеш да се радваш на безопасен и надежден Фокус. Следя темата с интерес и очакваме скорошно включване с новини!
mechanic-smile *fe*
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Колеги реших да сменя дисковете с накладките, защото не ми харесват спирачките, спира добре но според мен може още, наснимките ще видите състояниято на спирачните дискове и накладки.
Ето и новите на брембо
При вдигането на колата на крик от дясната страна пружината изскочи съдейки по ръждата е била отдавна счупена
Пружини са с 2 жълти белега. Временно съм сложил една пружина от дизелов фокус.
Както се вижда са с различно оцветяване, по дълга и по тънка от тази на СТ170.
Колата стана по нестабилна и естесвено малко се повдигна само от предната дясна страна.
Вчера намерих един Фокус 2002 1,8 tdci преди да сваля макферсона забелязах че е с едно сиво и две жълти което се различава от моята
Иска ми се да взема чисто нови същите пружини, държа да е същата дървена возия и така стабилна, в началото си виках ебати ужаса но сега разбирам каква е разликата наистина
Ако някой има информация относно пружините на форд и точно на ст170 бих се зарадвал много ако я сподели с мен.
Тъй като задните носачи дето пружините лягат на тях са много зле, подготвил съм цялото окачване с изключение на надлъжната щанга от купето към главината, оказа де че не са толкова зле пък и ги няма много по магазините
Ето и новите на брембо
При вдигането на колата на крик от дясната страна пружината изскочи съдейки по ръждата е била отдавна счупена
Пружини са с 2 жълти белега. Временно съм сложил една пружина от дизелов фокус.
Както се вижда са с различно оцветяване, по дълга и по тънка от тази на СТ170.
Колата стана по нестабилна и естесвено малко се повдигна само от предната дясна страна.
Вчера намерих един Фокус 2002 1,8 tdci преди да сваля макферсона забелязах че е с едно сиво и две жълти което се различава от моята
Иска ми се да взема чисто нови същите пружини, държа да е същата дървена возия и така стабилна, в началото си виках ебати ужаса но сега разбирам каква е разликата наистина
Ако някой има информация относно пружините на форд и точно на ст170 бих се зарадвал много ако я сподели с мен.
Тъй като задните носачи дето пружините лягат на тях са много зле, подготвил съм цялото окачване с изключение на надлъжната щанга от купето към главината, оказа де че не са толкова зле пък и ги няма много по магазините
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Така така вчера смених задното окачване, просто беше много ръждиво и ме беше страх просто ... скапах се, душата ми се взе, колата от Швейцария и почти всички болтове са се заварили от ръжда с железната втулката на тампона, нагряване,псуване, късане на болкове, развиване с чираци ... един страшен ужас дето не го бях виждал до сега, но накрая се справих и за капак на това се оказа че задната дясна пружина не съм я наместил в леглото на носача си и сега колата е повдигната отзад в дясно и върви на една страна, след наместването на пружината ще направя един реглаж на задницата. Вчера сложих и оригинални предни пружин, оказа се че предната лява пружина дето свалих е на KYB, слагана е нова и на ръка ми се стори много мека !!! след смяната на пружините гумите не ми опират в подкалниците при преминаване през по големи наревности >:D<: колата стана малко по-табилна отпред и малко нестабилна отзад заради разместената пружина. Ще дам снимки малко по натам че нещо много бавно и мъчително ми е с тея снимки. Днес пък сложих летните галоши
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 22 окт 2011, 17:43
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 97
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Колега ако не си намерил още пружини пиши моите стоят
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Ето някоя снимка
ето как изглеждат преди обработката оригиналните пружини
След обработката, на снимката се вижда че има лека сферична вдлъбнатина в материала, ако не се лъжа този край е нагоре към опорния лагер
ето и това което е останало от оригиналните надписи
ето след боята, не стана много добре, защото не ги измих
ето как изглеждат преди обработката оригиналните пружини
След обработката, на снимката се вижда че има лека сферична вдлъбнатина в материала, ако не се лъжа този край е нагоре към опорния лагер
ето и това което е останало от оригиналните надписи
ето след боята, не стана много добре, защото не ги измих
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Ето и някоя снимка на задните носачи
Обработих всичко отзад дето нямаше и имаше нужда, и понеже ми се скъсаха нервите не съм снимал краиния резултат
Следва възстановяване на топката на скоростния лост, кожата е скъсана тотално, моля колеги да ме насочите към тапицер който ще си свърши работата добре и няма да ми одере кожата за малко кожа Волана има износване но мисля, че сам ще го оправя, имам няколко идеи благодарение на клипчета в youtube, но като го оправя ще снимам и ще пиша
Обработих всичко отзад дето нямаше и имаше нужда, и понеже ми се скъсаха нервите не съм снимал краиния резултат
Следва възстановяване на топката на скоростния лост, кожата е скъсана тотално, моля колеги да ме насочите към тапицер който ще си свърши работата добре и няма да ми одере кожата за малко кожа Волана има износване но мисля, че сам ще го оправя, имам няколко идеи благодарение на клипчета в youtube, но като го оправя ще снимам и ще пиша
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Ето че и аз започнах да зареждам газ на фокуса ми, пък който квото иска да си мисли и говори.
Ето че си взех и стелки
А това е разхода който постигнах през петрохан от софия за монтана нямаше кола която да не се изпреварил по пътя си, не съм попаднал на много бързи коли, но факт е че всичко дето квото щото имаше задминавах, стигнах лимита на гумите и окачването в завоите, но определено има още много да уча
Ето че си взех и стелки
А това е разхода който постигнах през петрохан от софия за монтана нямаше кола която да не се изпреварил по пътя си, не съм попаднал на много бързи коли, но факт е че всичко дето квото щото имаше задминавах, стигнах лимита на гумите и окачването в завоите, но определено има още много да уча
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
9 до 10 си е нормален разход за ст-то ако я настъпваш до 12 стига, ако я караш на прекъсвач само е около 17 но това е тествано само на бензин при мен.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Кога ще направиме едно събиране на ст-та ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Ако направите събиране на ст-та идвам и аз ,защото съм фен на ст-то и ми трябва само малко мнения и стимул за да се сдобия с такова
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта