Ето някоя снимка как се баняме на село Люлин
Така тъй като осветлението на таблото ми запояна да гасне все по често, се разтърсих из форума и чичо гугъл.
Оказа се че проблема е в ключа за светлини, има контактни пластини дето нагарят или потенциометъра за силата на светлината.
При мен се оказа много нагорела пластина, малко шкурка и контактен спрей свършиха работа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483211811u.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483211811u.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
С ебати големия кеффф правя всичко по тази кола
много важно е че всичко става що годе от първия път и качествено, защото преди време нямах толкова умение и средства за ориона ...
Следващия дразнещ проблем са предните чистачки, когато цъкна лостчето надолу и го пусна чистачките трябва да направят един оборот, а те мигновенно спират като пусна лостчето. Намерих една идентична тема и от нея взех информация
viewtopic.php?t=72031
ето едно клипче
https://www.vbox7.com/play:3291f9eb99
Маха се пластмасата под волана която в захваната с 5 винта, след което се отвиват 2-те болтчета номера на вложката е 7 мм, по вертикала са разположени в страни 2 зъбчета които се отключват и таблото с релета и бушони се бута "напред" така има малко пространство за да се бръкне и да се извадят от горния ляв ъгъл 2-те сиви релета, лявото е за задната чистачка ,дясното е за предната чистачка и по точно за доланата позиция на лостчето.
Как разбрах кое реле за къде е ? Много лесно допрях си ръката на тях и включвах задната чистачка и предната, на задната цъкаше лявото реле, а на предната чистачка нищо не цъкаше. Разглобих дясното реле и решението е ново или ремонт, защото е много нагоряло чак се беше изяло самото зъбче дето контактува, доста изкривих външното зъбче и с една пиличка го изпилих докато стане равно, сложих релето на място и всичко заспа.
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213269r.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213269r.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1483213328k.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1483213328k.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1483213538a.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/opt1483213538a.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
%5Burl=http%3A//alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1483213645s.jpg%5D%5Bimg%5Dhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/cqs1483213645s.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D
След това огледах моторчетата за парното, намерих датчика за температурата на въздуха на партното, разположен е точно при моторчетата демек в пластмасовата кухина с клапите. За да се демонтира датчика се маха буксата, което трябва да се откопчае. Няколко оборота го въртях като имаше позиция в която почти излиза и позиция в която стой стегнато, накрая го нацелих. Аз го заварих в следната позиция, буксата е в хоризонтална позиция така е стегнато а за да се демонтира се върти по часовниковата стрелка на 90 градуса. Температурата беше -5-6 градуса, взех мултицета и един сешоар, така датчика е студен, закачих мултито и започна да го обдухвам докато не можеше да се държи от топлина. Стойнотите бяха от 15 кома и стигнаха до 3 к ома без да прекъсва, така че той се оказа здрав. Намерих този клип за самодиагностика
https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk и на тази тема на колегите
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=192376.
Всичко направено в клипа става на фокус МК1 с климатроник и използвах кодевете за грешки в темата, но започнаха лампите да ми мигат гаснат, плафоните да мигат ей така докато правя самодиагностика
но се сетих че седмица не съм го карал и преди това ръчках касетофона ... кога премерих с мултито акумулатора 9 волта
Проблема е при пуснато парно, цъкнал съм да духа от средните духалките и на краката, след 20-30 мин перфектно парно от средните духалки започна да духа хладно, а на краката си духа топло, пускам горните духалки на предното стъкло и там духа студено, давам на LO температурата така че духа отвсякъде студено и след което пак връщам на HI , но продължава да духа студено докато не изгася колата и климатроника, и на ново ги запаля/пусна . За мен е доста дразнещо, обичам да е горещо в колата