Форд Фокус СТ170

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от Didibao » 21 май 2017, 01:09

Когато решите ще ги съберем, стига да съм някъде тук или да не съм на работа. :D
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 21 май 2017, 09:21

Само ще кажа че колкото по бързо си вземеш толкова по бързо ще разбереш колко уникална е колата, но си иска пари за поддръжката.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 26 авг 2017, 17:42

Отдавна не съм писал по темата, нямам много време. Ето и няколко интересни снимки
Изображение
Изображение
ето и една снимка с троен фокус :D: Изображение
е това вече дали е на 200 000, 300 000, 400 000 или 500 000 км няма кой да каже :mrgreen:
Изображение
Изображение
След много търсене намерих капачето на пръскалката на левия фар :twistednew:
Изображение
Гледайки снимките от 20 май, до сега съм навъртял над 6 000 км за 3 месеца ако не се лъжа.
smiley-transport03
Наскоро при извънградско каране едно камъче от предната кола ми спука предното стъкло :evil: а то е с подгрев, прилагам снимка преди ремонта на пукнатината, а малко по натам ще сложа и след ремонта :)
Изображение
Изображение
Моторното масло го смених малко след 8 000 км употреба, колкото съм налял толкова и източих, просто реших да не чакам 10 000, защото до сега веднъж съм правил основен ремонт на двигател заради несменяно масло, не искам да правя на тази кола и колата от време на време се кара агресивно smiley-transport03 smileys-car-racing
Заплануваните неща са оправяне на ръждивите детайли, претапициране топката на скоростния лост.
А за малко да забравя, днес най-сетне се справих с проблемното ЦД, няколко пъти просто спира да движи четящата глава и дава грешка, проблема е намерен и отстранен. Намерих време и днес да сваля задния номер и да сложа двойнозалепваща лента на пластиката, много досадно почти година при затваряне на багажника пластиката с номера и звука и отвратителен, беше отвратителен де сега е тихо и приятно затварянето на багажника.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 16 окт 2017, 18:47

Така тъй като колата ми е от Швейцария, при закупуването разбрах че праговете и веждите са зле, китосвано е с мистрията.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете :)
Изображение
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 16 окт 2017, 19:06

Така тъй като колата ми е от Швейцария, при закупуването разбрах че праговете и веждите са зле, китосвано е с мистрията.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
До сега на всички мои коли съм пълнил праговете със старо моторно масло, колкото и смешно да ви и сега смятам така да направя с фокуса. От личен опит знам че не изгниват и се запазват

Даже човека който ми подмени праговете и веждите ми даде координати на тапицер :mrgreen: и срещу много скромна сума ми претапицира топкита, нямам снимки преди претапицирането за съжаление.
Изображение
Изображение
Изображение
Още малко работа остана по топката на скостния лост, но нямам време.
Намерих време да си реша най накрая проблема със изгасването на таблото, понеже ми светеше чека и не вървеше както трябва, поръчах си транзистор от англия с точните инициали като на оригиналния (става дума за IMRC), подмених транзистора, монтирах кутията на IMRC-то и щом запалих колата, чека сам си изгасна :D:
Съжалявам че не отделям време стъпка по стъпка да обесня и да заснема, но просто много време изисква това.
Сега съм си поръчал едни гумени стелки тип легени.
Търся си централна конзола с оригинален подлакътник и темпомат, това са нещата които планувам да направя до края на годината.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от gorskiq » 16 окт 2017, 21:17

Праговете са станали много добре след интервенцията, а топката за скоростите е като нова. Мисля , че си попаднал на майстори.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 18 окт 2017, 11:49

gorskiq написа:
16 окт 2017, 21:17
Праговете са станали много добре след интервенцията, а топката за скоростите е като нова. Мисля , че си попаднал на майстори.
Доста време ги търсих за да станат нещата както трябва ☺
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от Didibao » 18 окт 2017, 11:50

И все пак в Перник си имаме всичко. :) Екстра е станала.
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 18 окт 2017, 16:36

Прав си Дидибао, сега стелките си взех :D:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 20 дек 2017, 17:25

Днес събрах сили да сменя термостата, от един месец температурата на антифриза е 40-50м градуса само ако влезе в задръстване (да стоя на място 20 мин) почти стига работна температура. Взех си оригинален термостат, защото предишния е febi и не ми се занимаваше след има няма година пак да сменям. Сипах антифриз догоре в разширителния съд, като отвори големия кръг преглеждам и ако има нужда допълвам, но интересното е че дирекно потеглих с колата, без светофари за 2-3 километра като се движа с 70-80 км/ч на 5-та скорост и газовия се включва на 30 градуса. Е толкова бързо да ми загрее колата до сега не съм виждал, стрелката закова средата на уреда и не мърда на никъде :D:
Почвам да се замислям дали да не слагам само оригинални части :shock: :mrgreen:
Термостата на феби струва към 20 лв , за има няма 1 година (15 000 км за 8 месеца съм навъртял) се скапа, ако гледам километрите сигурно и за 3-4 месеца термсотата може да се скапе. Оригиналния е 40 лв и ако кара 10 години, далаверата ми е в пъти повече :D: Вие какво ще кажете ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 435
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW / EZ 12/03
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от Ozzie » 20 дек 2017, 18:21

essex написа:
20 дек 2017, 17:25
Оригиналния е 40 лв.... Вие какво ще кажете ?
Блазе ти!
Моя е почти х3... :cry:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от Didibao » 25 дек 2017, 10:13

Аз ще кажа купуваш си wahler и вътре има моторкрафт термостат с заличен надпис, вече 3 пъти ми се случва, а с отстъпка ми идва под 20лв. ;)

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус СТ170

Мнение от essex » 25 дек 2017, 15:25

Късно ... :D: Весела коледа.на всички _friends_
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост