Така тъй като колата ми е от Швейцария, при закупуването разбрах че праговете и веждите са зле, китосвано е с мистрията.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете
До сега на всички мои коли съм пълнил праговете със старо моторно масло, колкото и смешно да ви и сега смятам така да направя с фокуса. От личен опит знам че не изгниват и се запазват
Даже човека който ми подмени праговете и веждите ми даде координати на тапицер
и срещу много скромна сума ми претапицира топкита, нямам снимки преди претапицирането за съжаление.
Още малко работа остана по топката на скостния лост, но нямам време.
Намерих време да си реша най накрая проблема със изгасването на таблото, понеже ми светеше чека и не вървеше както трябва, поръчах си транзистор от англия с точните инициали като на оригиналния (става дума за IMRC), подмених транзистора, монтирах кутията на IMRC-то и щом запалих колата, чека сам си изгасна
Съжалявам че не отделям време стъпка по стъпка да обесня и да заснема, но просто много време изисква това.
Сега съм си поръчал едни гумени стелки тип легени.
Търся си централна конзола с оригинален подлакътник и темпомат, това са нещата които планувам да направя до края на годината.